تقویت مهارت Speaking آیلتس

 چهار مهارت Listening، Reading، writing و Speaking نیاز اضلی شما برای آزمون IELTS میباشد، همین طور توانایی شما در برقراری ارتباط برای کار، زندگی و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. لذا با توجه به ساختار آزمون IELTS و اهمیت و تاثیر این آزمون بر زندگی شما، چگونگی آماده شدن برای این آزمون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در حقیقت بایستی به گونه ای خود را آماده سازید که هر گونه احتمال و ریسک عدم دستیابی به نتیجه مطلوب را به حداقل ممکن کاهش دهید.(تقویت مهارت Speaking)

تقویت مهارت صحبت Speaking IELTS

تقویت مهارت صحبت Speaking IELTS

تقویت مهارت Speaking

زمان در نظر گرفته شده برای مهارت Speaking مدت ۱۱ تا ۱۴ دقیقه می باشد. دارای سه قسمت (Part) می باشد و تمامی مطالب ضبط می شوند. در قسمت اول که ۴ تا ۵ دقیقه به طول می انجامد از شما درباره مطالب کلی همچون زندگی و پیشینه خودتان، تحصیلات شما، خانواده و کار شما و … سوال می کنند.

در قسمت دوم به شما یک کارت داده می شود که موضوع بر روی آن یادداشت شده است. شما یک دقیقه مهلت دارید در مورد موضوع فکر کنید سپس از شما یک یا دو سوال در رابطه با موضوع پرسیده می شود. در قسمت سوم سوالات بیشتری در مورد موضوع قسمت دوم از شما پرسیده می شود و به شما این امکان را می دهد تا بیشتر در مورد ایده ها و تفکرات خود بحث نمایید.

تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس

برای درک و انتقال مفاهیم حاصله از تفکر های علمی در سراسر جهان و برقراری ارتباط با یکدیگر همواره رسیدن به یک زبان مشترک در اولویت بوده است.زبانی که در آن افراد به وحدت کلمه برسند و بتوانند بهتر با یکدیگر تعامل داشته باشند. هم اکنون زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک میان تمامی ملل شناخته می شود و تقویت مهارت Speaking آیلتس نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. چرا که برای زندگی، کار و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان و همچنین شرکت در برخی آزمونها از قبیل : آیلتس نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. از این رو بر آن شدیم که درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس نکاتی را یاد آور شویم.

برای تقویت مهات اسپیکینگ زیاد گوش کنید

هدف از تقویت مهارت اسپیکینگ برقراری ارتباط مؤثر می باشد چرا که در ابتدا شما قادر نخواهید بود به طور کامل به زبان انگلیسی صحبت کنید. گذشت زمان توانایی شما را برای سخن گفتن بهبود می بخشد. پس هر اندازه که می توانید گوش دهید، هر روز حداقل به مدت یک ساعت.

از مطالب ساده و کوتاه شروع کنید. هر کجا و هر زمان که وقت آزاد دارید گوش کنید. آنگاه خواهید دید مهارت اسپیکینگ شما چگونه تقویت می شود. در متد آموزش تضمینی زبان انگلیسی موسسه NCLC به این امر توجه شده و به شما آموزش می دهیم که چگونه گوش دهید و با توجه به درک مطلبی که از شنیده های خود دارید شروع به صحبت کنید.

تقویت مهارت Speaking

تقویت مهارت Speaking

برای تقویت مهارت اسپیکینگ زیاد بخوانید

برای بیان خود و برقرار کردن ارتباط و فهمیدن این که اشخاص چه می گویند نیاز به کلمات دارید. پس زیاد بخوانید. ترکیبی از خواندن و صحبت کردن مغز شما را به زبان جدید عادت می دهد و مهارت اسپیکینگ شما با انجام این امر تقویت می شود. در این     در سرفصل آموزشی خود داستانهایی را گنجانده، در نتیجه با خواندن و صحبت کردن در مورد موضوع NCLC مورد نیز مؤسسه داستان مهارت اسپیکینگ شما تقویت می شود.

برای تقویت مهارت اسپیکینگ تقلید کنید

تقلید با صدای بلند از جمله راه هایی است که به تقویت مهارت اسپیکینگ کمک می کند. حتما برای شما هم این موضوع پیش آمده که در حین گوش دادن به موضوعی از نحوه صحبت کردن گوینده خوشتان آمده باشد و بخواهید با همان لحن مطلب را دوباره بازگو کنید ویا این که برخی لغات و اصطلاحات به کار برده شده برای شما جالب باشند. برای تقلید به ریتم و لحن توجه به  به تکرار و تمرین روی این موضوع NCLC کنید و نگران کلماتی که اشتباه تلفظ می کنید نباشید. بخشی از کلاس های مؤسسه می پردازند و با تکرار زیاد، جمله ها در ذهن شما می نشینند.

برای تقویت مهارت اسپیکینگ بنویسید

نوشتن بهترین راه برای تولید زبان است. به خصوص برای افرادی که ترس از صحبت کردن دارند. با نوشتن این اعتماد به نفس را پیدا می کنید تا به توصیف هر چیزی بپردازید.

برای تقویت مهارت اسپیکینگ صدای خود را ضبط کنید

ضبط کردن صدا این امکان را به شما می دهد تا با گوش دادن دوباره تلفظ خود را اصلاح کرده و همچنین به اشکالات گرامری خود پی ببرید.

برای تقویت مهارت اسپیکینگ صحبت کنید

صحبت کردن با فردی که به زبان انگلیسی مسلط است بهترین روش برای تقویت مهارت Speaking می باشد به شرطی که نگران اشتباهات خود نباشید و از طرف مقابل خود بخواهید که شما را اصلاح نکند. فقط گوش کنید و صحبت کنید، در این صورت است که کم کم می آموزید که  کمتر اشتباه کنید.

با برنامه ریزی منسجم و اجرای این تکنیک ها موفق شده است تا نتایج مطلوبی را کسب کند. NCLC شایان ذکر است که موسسه در بخش گالری سایت نمونه هایی از این نتایج آورده شده اند.

تقویت مهارت صحبت Speaking IELTS

تقویت مهارت صحبت Speaking IELTS

تقویت مهارت speaking

در موسسه NCLC بر روی بلاغت و شیوایی کلام،لغت،گرامر،صحت و درستی صحبت شما و همچنین تلفظ کار می شود تا در امتحان آیلتس موفق به کسب بهترین نمره شوید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *