تقویت مهارت شنیداری Listening

این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که تقویت مهارت شنیداری Listening و داشتن گوش قوی موارد زیر را به دنبال خواهد داشت: رضایت مشتری، کار آمدی بیشتر، اشتباهات کمتر و افزایش تبادل اطلاعات در محیط کار که منجر به نوع آوری و خلاقیت در محیط کار خواهد شد. به همین دلیل کار فرمایان رده بالا در شرکت های بزرگ برای تقویت این امر دوره های آموزش Listening  بسیاری را برای کارکنان خود در شرکت ها ترتیب داده و مؤسسه ما این افتخار را دارد که در جهت انجام این امر دوره های تخصصی بسیاری را ارایه دهد.

تقویت مهارت شنیداری Listening

تقویت مهارت شنیداری Listening

علاوه بر این زبان آموزان در این مؤسسه nclc در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به کسب بالاترین نمره آیلتس میشوند که این امرمنوط به برنامه ریزی دقیق توسط کادر مجرب ما میباشد.

Listening

این امتحان شامل ۴ بخش می باشد که برای هر بخش ۱۰ سوال طراحی شده است. جواب دادن به سوال های هر بخش تکنیک ها و مهارت های خاصی را نیاز دارد که در کلاس های تقویت مهارت شنیداری Listening به ان پرداخته میشود. ضمنا برای گرفتن نمره بالا فقط تکنیک جوابگو نیست. تمرینات ویژه ای به زبان آموز داده میشود تا به تسلط و مهارت کافی دست یابد. به عنوان مثال توجه داشته باشید که گوش کردن با شنیدن فرق دارد. شنیدن فقط اصواتی است که به گوش شما میرسد اما گوش کردن تمرکز می خواهد.

تقویت Listening

این که چگونه لغات مرتبط را اگر که نشنیدیم حدس بزنیم و این که درک مطلب با گوش کردن و شنیدن تک تک کلمات چه قدر متفاوت است؟ و برای داشتن درک مطلب قوی چه باید کرد؟ همه و همه در سر فصل آموزشی ما گنجانده شده است.

ما ابتدا از داستان های کوتاه شروع میکنیم به طوری که قادر باشید پس از شنیدن هر جمله به طور کامل ان را ادا کنید. حال تصور کنید که سطح داستان و تعداد کلمات جمله با بالا رفتن ترم تغییر خواهد کرد. سپس کار بر روی فیلم آغاز شده و با آموزش تخصصی Listening شما را آماده میسازیم که بر روی تکنیک ها کار کنید.

تقویت مهارت شنیداری Listening

تقویت مهارت شنیداری Listening

تقویت شنیداری زبان

مدیریت زمان از جمله تکنیک های اصلی میباشد چرا که اگر فرصت خواندن سوال، درک آن و تشخیص این که در جای خالی از نظر دستوری چه باید نوشت را  نداشته باشیم نتیجه مطلوبی را کسب نخواهیم کرد و یا این که چه طور از بین گزینه ها یکی را انتخاب کنیم.

باید توجه داشت که برای تک تک این کارها زمان جدایی را نمی توان اختصاص داد. اینجاست که تجربه ما همراه با برنامه ریزی به کمک شما خواهد آمد تا چگونه از عهده بخش شنیداری آیلتس برآیید.

تقویت مهارت شنیداری Listening

تقویت مهارت شنیداری Listening

تقویت شنیداری زبان انگلیسی

در بخش اول امتحان آیلتس بیشتر از یک سخنگو راجع به اجاره یا خرید آپارتمان، ثبت نام در دانشگاه و موضوعاتی از این قبیل صحبت می کند. در بخش دوم موضوع صحبت در دست یک سخنگو است و آن مانند یک گفتگوی رادیویی میباشد. در بخش سوم ممکن است حتی بیشتر از ۲ سخنگو داشته باشیم و بخش چهارم شامل متنی آکادمیک ودارای  تنها یک سخنگو است.

در نهایت داوطلب در انتهای امتحان ۱۰ دقیقه فرصت دارد که جواب ها را به برگه جواب انتقال دهد که حتی در این بخش هم نکاتی خاص وجود دارد که توجه به آن حایز اهمیت میباشد.

 ۱۱-۱۲ ۱۳-۱۵ ۱۶-۱۷ ۱۸-۲۲  ۲۳-۲۵ ۲۶-۲۹ ۳۰-۳۱ ۳۲-۳۴ ۳۵-۳۶  ۳۷-۳۸  ۳۹-۴۰ Correct answers
۴ ۴.۵ ۵ ۵.۵ ۶ ۶.۵ ۷ ۷.۵ ۸ ۸.۵ ۹ Band scores

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *