ویزای کار آلمان تضمینی

آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان دارای ۱۶ ایالت و ۸۲ میلیون نفر ، از پرجمعیت ترین کشورهای اروپا است.در حال حاضر آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به دلایلی از جمله زیر ساخت های استاندارد ، بستر سرمایه گذاری ایمن ، کیفیت زندگی و اقتصاد پیشرو مورد توجه مهاجران جویای کار بوده است و نیاز به نیروی کار متخصص در آلمان همواره مشخص است و از آن استقبال می شود.(ویزای کار آلمان تضمینی)

ناگفته نماند که وجود طرح های کارآموزی معتبر در آلمان که در بسیاری از حرفه ها در کنار تحصیلات ارائه می شوند از جمله دلایل نرخ بیکاری کم در آلمان می باشند .در صورتی که بخواهید از کشورهای خود برای اخذ ویزای کار آلمان اقدام کنید این امر تقریبا غیر ممکن می باشد ، چرا که ابتدا شغل مورد درخواست باید به مدت ۳ ماه در آلمان آگهی شود و اگر کسی برای آن شغل یافت نشد در اتحادیه اروپا ۳ ماه دیگر آگهی شود و سپس در صورت عدم وجود نیروی کار ، افرادی که در آلمان سکونت ندارند و در خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند مورد پذیرش قرار می گیرند.

ویزای کار آلمان تضمینی

ویزای کار آلمان تضمینی

ویزای کار آلمان تضمینی

بسیاری تصور می کنند که آلمانی ها تنها به زبان مادری خود تکلم می کنند و از آنجایی که یادگیری زبان آلمانی و تسلط به آن زمان بر است به ندرت به فکر اخذ ویزای کار آلمان می افتند ، اما اینطور نیست ، چون آلمانی ها کاملا به زبان انگلیسی مسلط هستند بنابراین شما هیچ گاه احساس نمی کنید که در یک بحث کاری به شما توجهی نمی شود ، اگرچه تسلط به زبان آلمانی خود مزیتی محسوب می شود .

با اخذ ویزای کار آلمان و حضور در این کشور یادگیری زبان آلمانی نیز برای شما آسان تر و سریع تر می شود و فرصت های شغلی بهتری نیز برای شما مهیا خواهد بود و در نتیجه شما می توانید عضوی از یکی از شرکت های برتری باشید که به دنبال جذب افراد واجد شرایط هستند.

ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان در موسسه nclc

داشتن درآمد خوب و بهره بردن از یک زندگی استاندارد در کنار خانواده در آلمان اینگونه برای شما فراهم می شود و با دریافت کارت آبی آلمان (blue card) و پرداخت مالیات و بیمه از طرف کارفرما در نهایت می توانید به اقامت دائم این کشور دست یابید.

موسسه NCLC شرایط اخذ ویزای کاری آلمان را برای شما تسهیل کرده است در صورتی که در یکی از رشته های مهندسی تحصیل کرده اید و نمره ۶.۵ آیلتس را دارید پیشنهاد شغلی را از طرف کارفرما برای شما دارد که با این پیشنهاد می توانید ویزای کار آلمان تضمینی به به صورت یک ساله اخذ کنید.

از جمله مزایای دیگر داشتن ویزای کار آلمان مهاجرت همسر و فرزند زیر ۱۸ سال شماست که همراه با شما امکان پذیر می باشد و فرزند شما به صورت رایگان می تواند در آلمان تحصیل کند.

کار در آلمان

کار در آلمان

هزینه زندگی در آلمان

هزینه زندگی در آلمان شامل پوشاک ، خوراک ، رفت و آمد و مسکن است که در ماه بین ۷۰۰ – ۸۰۰ یورو برای یک نفر متغیر می باشد.

با توجه به میانگین ساعت های کاری در آلمان که حدودا ۴۱ ساعت در هفته است شما در آمدی در حدود ۳۵۰۰۰ یورو در سال خواهید داشت و بسته به تخصص و رزومه کاری این مبلغ بیشتر نیز خواهد شد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار آلمان تضمینی
  • رزومه کامل شخص متقاضی
  • ارائه مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و پاسپورت
  • عکس
  • تمکن مالی
  • تکمیل فرم تقاضای کار
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • سوابق کاری
  • بیمه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *