ویزای کار کانادا ۲۰۱۹

اخذ انواع ویزای کانادا نیاز به وجود شرایطی خاص دارد که فرد را مستلزم رعایت برخی نکات می کند. ویزای کار کانادا یکی از چندین نوع ویزای کشور کانادا است که طرفداران زیادی در جهان و به خصوص ایران دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه اخذ ویزای کار کانادا ۲۰۱۹ و مدارک مورد نیاز آن، ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

"<yoastmark

مدارک اخذ ویزای کار کانادا ۲۰۱۹

اغلب افرادی که به دنبال اخذ ویزای ازدواج کانادا و یا ویزای کار این کشور هستند باید مدارکی را در سفارت این کشور به افسر مهاجرت ارائه دهند. این مدارک عبارتند از:

  1. کپی فرم آنلاین درخواست ویزا
  2. پاسپورت جدید با ۶ ماه اعتبار
  3. دو قطعه عکس تمام رخ که به تازگی گرفته شده باشد
  4. اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن
  5. نامه ای از طرف شرکت و یا کارفرمای مقیم کانادا

این مدارک جزو اصلی ترین مدارکی است که باید در روز تعیین شده در سفارت به همراه داشته باشید. برخی از شرکت های فعال در این حوزه می توانند شما را در انجام امور مربوط به اخذ ویزای کار کانادا یاری کنند اما تنها افسر مهاجرت است که می تواند درخواست ویزای متقاضی را رد و یا قبول کند.

مواردی که در اخذ ویزای کار کانادا موثر هستند

دولت کانادا اغلب درخواست ویزای کار متقاضیانی را می پذیرد که در یک رشته و یا گرایش خاص مهارت زیادی دارند. حتی این دولت بر اساس توانایی های شخص ممکن است به افراد اقامت دائم بدهد. از این رو افرادی که به دنبال اقامت موقت و یا دائم در این کشور هستند، می توانند ابتدا درخواست ویزای کار داشته باشند و سپس به دنبال مهاجرت به کانادا باشند.

ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا

اخذ ویزای کار و یا ازدواج کانادا بر اساس سیستم امتیازدهی Skilled worker صورت می گیرد. در این سیستم افراد بر اساس مهارت و تخصص فردی خود تقاضای آنلاین ویزا دارند و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. بر اساس این سیستم فرد باید در دو مرحله امتیازات قابل قبولی دریافت نماید.

مرحله اول

  • فرد ابتدا اطلاعاتی از تجربه کاری، مهارت ها، توانایی زبان و تحصیلات خود ارائه می دهد. کسب حداقل ۶۷ امتیاز از این مرحله می تواند شما را موفق به قبولی در گام نخست کند.

مرحله دوم

  • شامل ۱۲۰۰ امتیاز می باشد که در صورت دریافت پیشنهاد کاری از کانادا، ۶۰۰ امتیاز از این مرحله را کسب خواهید نمود. ۶۰۰ امتیاز باقی مانده در این مرحله مربوط به توانایی های شخصی فرد می باشد. اگر فرد با یک شخص کانادایی ازدواج کرده باشد، می تواند از تحصیلات و کار همسر خود امتیازات جزئی را کسب نماید. همچنین افراد می توانند با ترکیب چند مهارت به صورت جداگانه امتیاز کسب نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *