موسسه nclc
_

آموزش مکالمه انگلیسی برای سفر

آموزش مکالمه انگلیسی برای سفر برای افرادی که سفر را به دلایل مختلفی از جمله سرگرمی و تفریح انتخاب می کنند اهمیت زیادی دارد و همیشه فکر می کنند که یادگیری زبان انگلیسی بسیار دشوار است چرا که مجبور هستند به صورت صریح صحبت کنند و از آنجایی که فرهنگ های متفاوتی در سرتاسر دنیا وجود دارند به دلیل عدم توانایی در برقراری ارتباط از سفر خود لذت کافی را نمی برند. به یاد داشته باشید که اگر زبان انگلیسی را برای لذت بردن از سفر خود انتخاب می کنید و می خواهید با افراد بومی کشور مقصد ارتباط  برقرار کنید راه دشواری در پیش ندارید و نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی برای یادگیری زبان صرف کنید حتی اگر مبتدی هستید .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما  ۰۹۱۹۰۴۰۳۰۳۲ یا ۲۶۷۴۰۶۴۰ تماس حاصل و  یا فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.

    آموزش مکالمه انگلیسی برای سفر

    کلاس های آموزش مکامله انگلیسی برای سفر در موسسه NCLC  به گونه ای طراحی شده اند که دو مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ شما را تقویت می کنند ، چرا که برای ارتباط برقرار کردن به هر دو نیاز دارید .

    کودکی را تصور کنید که می خواهد زبان مادری خود را یاد بگیرد. این فرآیند ابتدا از طریق شنیدار شروع می شود و رفته رفته کودک می تواند با توجه به آنچه توسط گوش خود آموخته زبان به صحبت کردن بگشاید و مهارت های خواندن و نوشتن مراحل بعدی آموزش او را در برمی گیرند.

    آموزش مکالمه انگلیسی برای سفر

    آموزش مکالمه انگلیسی برای سفر

    مکالمه در سفر

    این جاست که اهمیت تقویت مهارت شنیداری مورد توجه قرار می گیرد و موسسه NCLC در کلاس های مکالمه در سفر به شما می آموزد که چطور گوش کنید.

    البته شما با کودکی که می خواهد حرف زدن را یاد بگیرد بسیار متفاوت هستید چرا که امکان آموزش گرامر نیز به شما وجود دارد و در کنار تقویت لیسنینگ با ساختار جمله ها نیز آشنا می شوید و در واقع می آموزید که چطور جمله سازی کنید نه صرفا تکرار کردن و حفظ کردن جملات کلیشه ای که در همان زمان و مکان به کار شما می آیند. از دیگر بخش های جذاب کلاس های مکالمه در سفر و یادگیری یک زبان جدید ، آموزش فرهنگ های متفاوت است .

    مکالمه انگلیسی برای سفر

    موضوعاتی که برای یادگیری شما در این کلاس ها انتخاب شده اند بسیار متنوع می باشند و به شما کمک می کنند تا فرهنگ های جدید ، مردم و آداب و رسوم متفاوت آن ها را بهتر بشناسید و به بحث و گفت و گو درباره افراد مختلف و تجارب آن ها بپردازید.

    به یاد داشته باشید که مکالمه یک آغاز است و هنگامی که یاد می گیرید ارتباط برقرار کنید این امر به انگیزه شما برای ادامه تحصیل،  یادگیری فن و حرفه ای جدید و بهبود روابط کاری بسیار کمک خواهد کرد.

    نمونه های مدارک اخذ شده زبان آموزان موسسه nclc

    سایر دوره های آموزش زبان انگلیسی

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *