آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

  • آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی مناسب برای چه کسانی است ؟
  • آیا میخواهید زبان انگلیسی را حرفه ای یاد بگیرید ولی مشکل زمان دارید؟
  • یفیت کلاس های غیر حضوری چه طوره؟
  • این دوره شامل چه صر فصل هایی است ؟

در ادامه به پاسخ تمامی سوالات بالا پرداختیم . اگر در این خصوص سوالی داشتید روی شماره های زیر کلیک کنید تا با مشاوره ما بتونید راهنمایی بهتری برای تصمیم گیری داشته باشید .

میخوای هزینه هات کاهش پیدا کنه و تو وقتت صرفه جویی کنی؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

این  ادامه دوره های که تو موسسه nclc به صورت انلاین برگزار می شوند می پردازیم و نکات کاربردی را در خصوص نحوه اموزش رو میگیم. پس اگر علاقمند به آموزش تضمینی زبان انگلیسی هستید یا مشغول گذراندن دوره ای می باشید در گیر مشکلاتی از قبیل:

نبودن کلاس زبان خوب در شهر محل زندگی شما و ساعت کاری که اجازه حضور در کلاس را به شما نمی دهد و یا این که مبتدی هستید و دوره هایی کوتاه مدت و هدفمند ومهمتر از همه با کیفیت وجود ندارند تا هدف مورد نظر شما کسب شود در اینجا جواب سوالهایی را که ذهن شما را مشغول کرده خواهید گرفت.

ارتباط دیجیتال نیز به شما این امکان را میدهد تا با دیگران همگام باشید. کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت نیز ازجمله مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستند چرا که نیاز به مهاجرت به شهری دیگر ، متحمل شدن اجاره و هزینه حمل و نقل و جابه جایی نیز در این نوع آموزش وجود ندارند و شما تنها برای یادگیری هزینه میکنید.

در فایل صوتی زیر میتوانید ۰ تا ۱۰۰توضیحات آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی را گوش کنید.

چنانچه بعد از گوش دادن به فایل صوتی و مطالب عنوان شده در این صفحه باز هم سوالی داشتید می توانید با کلیک روی شماره موبایل ۰۹۱۹۰۴۰۳۰۳۲ با ما تماس بگرید .

نمونه مدارک اخذ شده توسط زبان آموزان موسسه NCLC

آموزش آنلاین زبان انگلیسی مناسب چه افرادی است؟

موسسه ان سی ال سی با فراهم نمودن محتوای به روز وبا کیفیت و در نظر گرفتن نیاز زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی دوره ها را از هم تفکیک کرده تا بتوانید از طریق آموزش آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه به صورت کاربردی زبان را بیاموزید و به کار گیرید حال چه از روی علاقه برای یادگیری زبان اقدام کرده اید چه در جهت سفرخارجی یا مهاجرت کاری یا تحصیلی.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس

ارتباط خیلی بیشتر با معلم و مطالب در طول روز جهت پیشرفت !

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

کیفیت یادگیری زبان انگلیسی در آموزش آنلاین:

موضوع مورد بحث کیفیت یادگیری در آموزش آنلاین است چرا که بسیاری علاقه به حضور در کلاس رادارند وتصورشان بر این است که یادگیری از طریق آموزش آنلاین تقریبا امکان پذیر نیست. اما توجه داشته باشید که برخی از افراد برای یادگیری زبان به حافظه بینایی خود وابسته هستند و برخی به حافظه شنیداری و آگاهی از این امر به مدرسین ما کمک می کند تا  در دوره های انلاین موسسه ان سی ال سی تعادل بین این دو موضوع را برقرار کنند. از آنجا که نحوه آموزش در موسسه ان سی ال سی حتی در بخش آموزش گرامر وابسته به تکرار و تمرین آن هم به صورت شفاهی بوده لذا این موضوع به جذابیت یادگیری کمک بسیاری کرده است. فایلهای پی دی اف در اختیار زبان اموزان قرار داده میشود و علاوه بر آنها بر روی فایلهای صوتی هم جهت تقویت مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ کار میشود و ازاین طریق تقابل بین زبان اموزان با مدرسین شکل میگیرد و با رعایت این اصول یادگیری بهتر زبان میسر است.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در موسسه NCLC شامل چه دوره هایی می باشد

آموزش آنلاین زبان انگلیسی تافل
  • آموزش زبان عمومی
  • آموزش تخصصی دوره های آیلتس
  • آموزش تخصصی دوره های تافل
  • آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
  • دوره های آنلاین زبان آلمانی
  • دوره های آنلاین زبان فرانسوی
  • دوره های آنلاین زبان ترکی استانبولی
  • آموزش زبان انگلیسی برای شرکت در همایش ها و کنفرانس های علمی

آموزش زبان عمومی شامل بخش های زیر می باشد:

دوره های آنلاین آیلتس:
دوره های آنلاین آیلتس موسسه ان سی ال سی در ۱۲۰ جلسه و حداکثر در مدت زمان ۳۰ هفته به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شوندو شرکت در دوره های تخصصی آیلتس از سطح مبتدی امکان پذیر است. بنابراین دیگر نیازی نیست سالها وقت صرف کنید تا سطح دانش زبانی خود را بالا برده و سپس در دوره های ایلتس ان سی ال سی شرکت کنید. چرا که مطالب به گونه ای گرداوری شده اند که هم دانش زبانی را به شما اموزش می دهند و هم مهارت های ایلتس را . همچنین همزمان با اموزش مهارتهای ایلتس روی نمونه سوال های ایلتس نیز از کتابهای کمبریج کار میشود تا هم سرعت عمل در زدن تستها تمرین شود و هم راهکار جهت رفع اشکال ارایه شود تا نتیجه مورد نظر به دست اید.
یادگیری دانش زبانی همانند مهارتهای ایلتس اهمیت زیادی دارد واین بخش در سرفصلهای اموزشی موسسه ان سی ال سی شامل اموزش لغات میشود. این لغات متناسب با سطح هر ترم گرداوری شده اند و چگونگی به کار بردن انها در جملات باتوجه به گرامر اموزش داده شده در هر ترم تمرین میشود تا علاوه بر افزایش دامنه لغات زبان اموزان بتوانند انها را در اسپیکینگ و رایتینگ به کار گیرند. یکی دیگر از بخشها اموزش گرامراست. در این بخش بعد از اموزش ساختار و کاربرد گرامری جمله هایی به صورت شفاهی و با روشی خاص توسط زبان اموزان تکرار میشوند تا انها بر مطالب اموزش داده شده مسلط شوند. این شیوه اموزش و تکرار به اسپیکینگ هم کمک میکند چون تمرین ها به صورت شفاهی در کلاس انجام میشوند. در بخش لیسنینگ فایلهای صوتی گرداوری شده با لهجه انگلیسی و متناسب با موضوعات مشخص شده در بخش اسپیکینگ ایلتس است و تقویت مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ از طریق انها صورت میگیرد و اموزش در بخش لیسنینگ جنرال پیش نیازیست برای شروع اموزش مهارت لیسنینگ ایلتس از ترم ۳. مهارت های ریدینگ و رایتینگ هم از ترم ۴ همراه با افزایش دامنه لغات اکادمیک و گرامر پیشرفته به سرفصل اموزشی اضافه شده و آموزش داده میشوند. یادگیری مهارت ریدینگ آیلتس همراه با اموزش نحوه خواندن و درک مطلب و بدون استفاده از دیکشنری است و تمرینهای لازم برروی متن هایی که موضوعات متنوعی دارند داده میشود تا قدرت و سرعت درک مطلب زبان اموزان پیشرفت کندو در زدن تستهای ریدینگ سرعت عمل را با کمترین خطا داشته باشند. در بخش رایتینگ پس از اموزش علاوه بر ارایه نمونه های رایتینگ جهت ایده گرفتن مدرسین ما شما را اماده میکنند تا زمان را مدیریت کنید و مطالب اموخته شده را در زمان مقرربا توجه به درک دقیق اطلاعات داده شده وطبقه بندی انها با ساختار مناسب در رایتینگ خود به کار گیرید. استفاده درست از لغات مرتبط و گرامرهای اموخته شده که در رایتینگ زبان اموزان به کار میروند بررسی شده ودر صورت نیاز اصلاح میشوند. اکنون این سوال مطرح است که اگر فردی قبلا دوره های آیلتس را گذرانده باشد و نمره مورد نظر را کسب نکرده باشد نیز میتواند از دوره های آیلتس موسسه ان سی ال سی استفاده کند؟ بله و اینجاست که ما ورکشاپهای ایلتس را پیشنهاد میدهیم.
این ورکشاپ ها از جمله دیگر خدماتی است که موسسه ان سی ال سی ارایه می دهد. و مناسب زبان اموزانیست که قصد دارند با تحلیل نمره های کسب شده و ارایه راهکار نمره خود را افزایش دهند. ضمنا نمره ایلتس اخذ شده مشخص کننده تعداد جلسات خواهد بود.

کلاس های ویژه مدیران

از کلاسهای ویژه مدیران در خصوص نامه نگاری اداری- مذاکرات تجاری- برگزاری و اداره جلسات استقبال بسیاری شده و تیم ان سی ال سی با ارایه مطالب تخصصی در رابطه با موارد ذکر شده سعی داشته با حذف موارد حاشیه ای هر چه سریع تر شما را به هدف برساند. البته اگر سطح شما مبتدیست حتما نیاز به گذراندن دوره پیش نیازدارید که در روز تعیین سطح مشخص می شود به چند جلسه کلاس احتیاج دارید در غیر این صورت دوره تخصصی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با گذراندن ۳۰ جلسه امادگی لازم را کسب کنید.

موسسه NCLC

دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر
در این دوره بر روی لیسنینگ – اسپیکینگ و افزایش دامنه لغات و اصطلاحات شما با توجه به موضوعات روزمره کار می شود. به یاد داشته باشید تا درست نشنوید امکان استفاده از گرامر و لغات و اصطلاحات اموخته شده بسیار سخت خواهد بود. روشی که در جهت تقویت لیسنینگ شما به کار میرود همراه با به کار گیری آموخته های شما در بخش گرامر و لغات است و تکرار و تمرین در کلاس به صورت شفاهی این اعتماد به نفس را به شما می دهد که در رابطه با موضوعات مختلف شروع به صحبت کنید و به سادگی ارتباط برقرار کنید. اگر از نظر دانش زبانی در سطح متوسط هستید میتوانید مستقیم وارد دوره مکالمه در سفر شوید که در ۶۰ جلسه برگزار می شود. در غیر این صورت نیاز به دوره پیش نیاز دارید تا امادگی لازم را کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *