ویزای توریستی کانادا

آیا می خواهید خانواده و دوستانتان را ملاقات کنید؟ تجارت کنید یا از طریق کانادا سفر کنید؟چه مدارکی برای ویزای توریستی کانادا احتیاج دارید؟  ویزای توریستی خود را چگونه تمدید کنید؟ آیا با ویزای توریستی می توان به تحصیل در کانادا و یا کار در کانادا مشغول شد؟

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا در دو نوع مختلف صادر می شود:

  • تک ورودی 
  • چند ورودی

 Single Entry یا تک ورودی 

اگر بار اولی است که به کانادا سفر می کنید ویزای توریستی کانادا به مدت ۶ ماه برای شما صادر خواهد شد. اگر مدت زمان اقامت شما بیشتر است باید ویزای توریستی را تمدید کنید و هزینه جدید را بپردازید. اعضای خانواده باید درخواست جداگانه بدهند.

 Multiple Entry  یا چند ورودی

 در صورتی که به ملاقات پدر و مادرو اقوام درجه یک خود به کانادا سفر می کنید برای Super Visa درخواست دهید. البته والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ شما باید شهروند کانادا باشند یا اقامت دایم کانادا را داشته باشند. همراه را نمی توانید در این ویزا داخل  کنید، آنها می توانند درخواست ویزای توریستی کانادا را جداگانه بدهند.

با سوپر ویزا تا ۲ سال برای شما ویزا صادر میشود و نیاز به تجدید آن نخواهید داشت. سوپر ویزا یک Multi-Entry Visa است که تا ۱۰ سال چند بار می توانید با آن به کانادا سفر کنید.

تفاوت Multi-Entry Visa و Super Visa  در چیست؟

تفاوت این دو ویزا در این است که با سوپر ویزا تا ۲ سال می توانید در کانادا بمانید اما با ویزای مولتی کانادا در هر ورود فقط ۶ ماه می توانید در کانادا باشید.

آیا با ویزای توریستی کشور کانادا کار در کانادا و همچنین تحصیل در کانادا امکان پذیر است؟

دلایل سفر به کانادا مواردی از قبیل: گذراندن تعطیلات، دیدار خانواده و تجارت در کانادا می باشند. از این رو ویزای توریستی فقط برای این موارد صادر می شود. البته لازم به ذکر است که با این ویزا می توانید در دوره های آموزشی که کمتر از شش ماه است شرکت کنید و این دوره ها باید در موسساتی باشند که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستد و امکان تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی کانادا هم وجود دارد.

ویزای کانادا

ویزای کانادا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

برای اخذ ویزای توریستی باید ثابت کنید که توریست واقعی هستید و در انتهای سفر کانادا را ترک خواهید کرد وهدف از سفر به کانادا باید مشخص باشد.

وابستگی شما به  کشور بررسی می شود. (کار، خانواده و دارایی شما ) چرا که از طریق این ها می توانید افسر ویزا را متقاعد کنید که در انتهای سفر کانادا را ترک خواهید کرد.

همچنین خانواده و وضعیت مالی شما و ثبات سیاسی و اقتصادی کشور شما بررسی می شود.

دعوتنامه از یک میزبان کانادایی که در آمد مشخص داشته باشد و آدرس شخص میزبان در کانادا نیز لازم است.

پاسپورت آزمایشات پزشکی که سلامت شما را تایید کند.

چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص ویزای توریستی و یا موارد مشابه از قبیل  مهاجرت به کانادا ،تحصیل در کانادا ، مهاجرت به انگلستان ، تحصیل در انگلستان و… داشتید میتوانید با نوشتن نظر خود زیر این صحفه یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را با موسسه nclc  مطرح نمایید . کارشناسان متخصص موسسه این اطمینان را به شما میدهند که در کمترین زمان ممکن بهترین راه کار و شماره را خدمت شما ارائه دهند.

    [wpcaptcha]

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *