ویزای کار انگلستان مخصوص بازدید کننده هایی است که جهت کسب و کار می خواهند وارد انگلستان شوند و قصد دارند برای مدت کوتاهی ان جا بمانند، یا برای تجارت و کسب و کارخود یا از طرف کار فرمای  خود، جهت شرکت در کنفرانس ها،جلسات و دوره های آموزشی، رویدادهای ورزشی، اگر هنرمند یا موسیقیدان هستید و قصد آمدن به کشور انگلستان را دارید که اجرا  داشته باشید. اگرکار تحقیقی می خواهید انجام دهید یا دانش آموزان را همراهی می کنید یا دوره آموزشی را می خواهید ببینید.

ویزای کار انگلستان

موارد زیر شامل ویزای کار انگلستان می شود:

Academic visitors
Visiting professors
Teachers accompanying students
Film crews
Representative of overseas news media
Secondees
Religious workers
Advisors, Consultants, Internal auditors, Trainers, Trouble shooters
Those doing one – off training
Overseas scientists, researchers advising on international research projects being led in the UK
Overseas employees of international law firms with offices In the UK and those doing one or more activities specified in the business visitor rules.
PLAB test: (Professional and Linguistic Assessment Board) Doctors, Dentists on clinical attachment in the definition of “business visitors”
Indefinite leave to remain (settlement) in any of the visitor categories
Entry to the UK as the dependent of a visitor, A dependent or family member will need to qualify in their own right in one of the visitor categories.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار انگلستان

حتما باید شرح دهید که قصد دارید از کشور انگلستان برای مدت کوتاهی بازدید کنید. باید توضیح دهید که برای کسب و کار وارد انگلستان شده اید. بعد از پایان اعتبار ویزا باید توضیح دهید که کشور انگلستان را ترک می کنید و از پس هزینه های سفر بدون کار در انگلستان بر می ایید.یا می توانید نشان دهید که خویشاوندان یا دوستان یا کمپانی شما را حمایت می کنند یا اسکان می دهند.

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

داشتن دعوتنامه از یک کمپانی الزامی است.جزییات مبنی بر این که هدف شما از بازدید از کشور انگلستان چه هست.نامه ای از کارفرما که شما برای یک دوره خاص کشور را ترک میکنید و در نامه باید جزییات استخدام و مدت زمان ان، سمت شغلی، در آمد و این که چه زمانی به کار ادامه خواهید داد ذکر شده باشد.

در صورتی که کار فرما هستید

مدارک فعالیتهای تجاری در انگلیس خود و همچنین اعتبار مالی خود را ارایه دهید. حداکثر زمانی که می توانید در کشور انگلستان بمانید ۶ ماه است.در صورتی که بازدید کننده دانشگاهی هستید برای حداکثر ۱۲ ماه می توانید در کشور انگلستان بمانید.

 با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *