تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان

داشتن مدرک زبان از جمله مواردی است که برای گرفتن پذیرش و تحصیل در انگلستان مورد نیاز می باشد. اما بسیاری از افراد  هستند که می خواهند به تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان بپردازند. آیا تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟ دانشگاه های بسیاری در انگلیس وجود دارند که در دوره های مختلف بدون مدرک زبان به شما پذیرش می دهند به این دلیل امروزه تحصیل در انگلیس با گرفتن پذیرش از این دانشگاه ها بسیار ساده تر شده است به خصوص برای افرادی که از کشورهای آسیایی قصد تحصیل در انگلیس را دارند.

تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان

تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان

به عنوان مثال در دانشگاه بریستول در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در رشته های  Science, Law& Business بدون مدرک زبان می توانید تحصیل کنید. اگر چه برای داشتن تحصیلات بهتر، اخذ مدرک زبان پیشنهاد می گردد. در صورتی که بخواهید بدون مدرک زبان به تحصیل در انگلیس بپردازید باید نمرات خوبی را در دوران تحصیل کسب کرده باشید و همچنین مصاحبه ای تلفنی یا از طریق اسکایپ با دانشگاه خواهید داشت تا سطح زبان شما مشخص شود.

پس اگر  بدون مدرک زبان بخواهید در انگلیس تحصیل کنید مهارت انگلیسی شما در مصاحبه باید سطح بالایی داشته باشید. بعضی دانشگاه  های دیگر در صورت دادن پذیرش بدون مدرک زبان برای شما دوره های زبان خواهند گذاشت تا زبان شما به سطح مطلوب برسید. و اگر زیر۱۷ سال سن دارید بدون هیچ دغدغه ای می توانید به تحصیل در دوره های A  Level& Foundation پرداخته و سپس وارد  دانشگاه شده و به تحصیل در مقاطع بالاتر مشغول شوید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *