دوره های آموزشی EPT

آزمون EPT و سر فصلهای آموزشی

آزمون  EPT و سر فصلهای آموزشی : EPT مخفف شده عبارت English proficiency test میباشد که برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبان طراحی شده است.آزمون EPT مختص داوطلبان دکتری دانشگاه است و تمامی دانشجویان در صورت نداشتن مدرک بین المللی زبان انگلیسی باید در آزمون ept شرکت کرده و نمره لازم را کسب کنند. این آزمون مشابه آزمون بین المللی TOEFL PBT میباشد و تنها فرق آن با آزمون تافل این است که بخش شنیداری و نگارش در این آزمون وجود ندارد .(دوره های آموزشی EPT)

دوره های آموزشی EPT

دوره های آموزشی EPT

آزمون EPT و سر فصلهای آموزشی

آزمون ept شامل ۱۰۰ سوال است که از این تعداد ۳۰ سوال ان مربوط به درک مطلب، ۳۵ سوال به لغات و ۳۵ سوال به گرامر مربوط می باشد. البته این دسته بندی ممکن است کمی متفاوت باشد، یعنی در یک آزمون تعداد سوالات بخش گرامر ۳۰ و بخش لغات ۴۰ باشد. این آزمون نمره منفی ندارد و نمره قبولی در ان حداقل ۵۰ است.

آزمون  EPT و سر فصل دوره های آموزشی EPT

برنامه ریزی صورت گرفته شده توست متخصصین ما برای آموزش EPT زبان انگلیسی از منابع معتبر و به روز دانشگاه های جهان می باشد.

English Grammar In Use

English Sentence Structure

Longman Preparation for the TOEFL

۱۱۰۰Words you need to know

۵۰۴Essential words

TOEFL Reading flash

Select reading

این دوره در ۶ ترم طراحی شده و با توجه به آزمون تعیین سطح، مدت زمانی که برای رسیدن به هدف و نتیجه مطلوب نیاز است مشخص می گردد. مدت زمان هر ترم ۵ هفته است، البته در کلاس های خصوصی این مدت زمان با توجه به نیاز زبان آموز قابل تغییر است و برنامه ریزی مختص ان صورت می گیرد. ضمنا در صورتی که امکان شرکت در کلاس های حضوری وجود ندارد, آموزش مجازی از طریق  Skype مقدور می باشد.

سر فصل دوره های آموزشی EPT

از اهداف آموزشی طراحی شده می توان به بالا بردن سطح دانش زبانی و به خصوص تدریس به روشی که کاملا کاربردی می باشد اشاره کرد، چرا که مشغولیت های زندگی روز مره فرصت بسیار اندکی را  برای مطالعه و تکرار و تمرین در اختیار ما قرار می دهد و سعی ما بر این است که بخش اعظم کار که همان تکرار و تمرین می باشد  را در کلاس انجام دهیم تا مساله کمبود وقت برای مطالعه بهینه مرتفع گردد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به سمت هدف مورد نظر سوق دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *