سرمایه گذاری کانادا

توضیحات کامل و جامع در خصوص سرمایه گذاری کانادا در زیر به طور کامل جهت آگاهی شما عزیزان را تشریح دادیم چنانچه به راهنمایی بیشتر نیاز داشید مشاورین متخصص موسسه nclc با کمال میل آماده پاسخ گویی و مشاوره به شما هستن شما با پر کردن فرم زیر میتوانید تمامی سوالات خود در هر زمینه اعم از مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به انگلستان ، تحصیل در انگلستان و… را با ما مطرح کنید.

 اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

جهت سرمایه گذاری در کانادا به چه میزان سرمایه نیاز دارید؟ آیا سرمایه گذاری شما منجر به اقامت دایم در کانادا می شود؟ با در نظر گرفتن روش های دیگر مهاجرت به کانادا از جمله: تحصیل در کانادا و همچنین کار در کانادا آیا سرمایه گذاری گزینه بهتری است؟ آیا با سرمایه گذاری در کانادا همسر و فرزندانتان می توانند به تحصیل در کانادا و کار در کانادا بپردازند؟ آیا تحصیل در این کشور برای فرزندان شما رایگان خواهد بود؟ اگر بنا به دلایلی محدودیت هایی داشته اید که تحصیل و کار در کشور کانادا تا کنون برای شما مقدور نبوده و یا امکان مهاجرت به کانادا را با اعضای خانواده نداشته اید مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه  گذاری بهترین گزینه می باشد.

سرمایه گذاری کانادا

سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا

اگر شما قادر هستید با توجه به پتانسیل و مهارت های خود به اقتصاد کانادا کمک کنید، واجد شرایط درخواست اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری کانادا خواهید بود.چرا که دولت کانادا با جذب سرمایه افرادی که دارای تجربه تجاری و یا مدیریتی هستند در کانادا اشتغال زایی ایجاد میکند.

همانند دیگر کشورهای توسعه یافته اقتصاد کانادا تحت تاثیر صنایع خدماتی است که سه چهارم کانادایی ها در آن ها مشغول به کارند. کانادا دارای چهارمین ارزش کل ارزش تخمینی منابع طبیعی است. کانادا بزرگترین ذخایر نفتی جهان را دارد و بزرگترین صادر کننده نفت و گاز است. صنایع ماهیگیری، چوب، خودرو و صنعت هواپیما در کانادا از اهم صنایع هستند.

نظام اقتصادی کانادا شامل مالکیت خصوصی و عمومی سرمایه و منابع است. و خدمات توسط هر دو، دولت و شرکت  های خصوصی تولید و ارایه می شوند. همچنین کانادا دارای بازار سهام است که راه اصلی برای سرمایه گذاری شرکت ها است.کانادا واردات نیز دارد، از جمله واردات کانادا می توان: ماشین آلات و تجهیزات، وسایل نقلیه و قطعات، نفت خام، مواد شیمیایی، برق، کالاهای مصرفی با دوام را نام برد. .

انواع سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در این کشور به صورت خرید سهام یا اوراق قرضه دولتی: (این برنامه مهاجرت در حال حاضر اجرا نمیشود)

برنامه سرمایه گذاری فدرال کانادا نیازمند سرمایه گذاری ۸۰۰۰۰۰ دلار کاناداست به اضافه ۱۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا دارایی خالص (زمین- ملک) آوردن این دارایی به کانادا اجباری نیست.

برنامه سرمایه گذاری فدرال کانادا به سرمایه گذار این امکان را می دهد بخش عمده ای از سرمایه خود را از طریق مؤسسات بانکی تعیین شده تامین کنند. البته این امرنیاز به پرداخت اولیه ۱۸۰۰۰۰ دلار کانادا دارد و بانک ۶۲۰۰۰۰ دلار کانادا را به درخواست دهنده وام می دهد.

سپس مجموع ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا در سپرده گذاشته می شود. دولت کانادا ضمانت باز پرداخت وام بانک را می کند ولی پرداخت اولیه سرمایه گذار را خیر. تجربه مدیریتی حداقل ۲ سال ظرف ۵ سال گذاشته لازم است.

اقامت کانادا با کار آفرینی

اقامت کانادا با کار آفرینی

کار آفرینی در کانادا

دو سال تجربه کسب و کار همراه با ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا منجر به اقامت کانادا می شود. چرا که برای کانادایی ها اشتغال زایی به وجود می آورد. شخص سرمایه گذار باید حرفه ای را که مورد تایید دولت کاناد است ایجاد کند و مدیریت ان را به عهده گیرد. حداقل یک شهروند کانادایی را استخدام کند.

دوره سرمایه گذاری ۵ ساله پس از صدور ویزا آغاز می شود و پس از بررسی سود و مالیات و مدارک افرادی که استخدام شده اندپروسه اقامت دایم بررسی می شود.

مزایای سرمایه گذاری در کشور کانادا 

  • اخذ اقامت دایم کانادا و پاسپورت کانادایی
  • تحصیل رایگان فرزندان و در صورتی که انها دانشجوی بین المللی محسوب نشوند می توانند از بورس و وام برای ادامه تحصیل در کانادا استفاده کنند.
  • امکان کار برای همسر و فرزندان شما
  • استفاده از بیمه خدمات درمانی

شرایط لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

  • سرمایه لازم( دلار کانادا) به همراه  دارایی خالص (زمین – ملک)، سپرده بانکی (در صورتی که حساب مشترک است دسترسی به حساب برای هر یک از طرفین امکان پذیر باشد )
  • سابقه مدیریتی در ۵ سال گذشته (حداقل ۲ سال) یا تجربه کسب و کار، شرکت ثبت شده ، پروانه کسب
  • استخدام حداقل ۲ نفر و پرداخت حق بیمه برای آنها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *