ویزای کانادا از طریق کار

اگر تصمیم به کسب درآمد در حیطه فعالیت خود در یکی از کشورهای اروپایی را دارید، کشور کانادا یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. ویزای کانادا از طریق کار به عنوان لازمه فعالیت در این کشور محسوب می شود که با اخذ ان اقامت موقت را در این کشور خواهید داشت. حال دریافت ویزای کار کانادا به مدارک و شرایطی نیاز خواهد داشت که در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه اخذ ویزا کار کشور کانادا آشنا کنیم.

ویزای کار کانادا 

اگر ساکن و شهروند کشور کانادا نباشید به منظور کار در این کشور و بهره گیری از امکانات رفاهی و اجتماعی باید به اخذ ویزای کار کانادا اقدام نمایید. در واقع یکی از روش های مهاجرت به کانادا، گرفتن ویزای کار محسوب می شود که فرد با ویزای کار می تواند در کشور کانادا کار کند و کسب درآمد داشته باشد. کشور کانادا یکی از کشورهای پیشرفته از لحاظ اقتصادی می باشد که افراد زیادی تصمیم دارند تا برای کار به این کشور اروپایی مهاجرت کنند که قبل از آن باید ویزای کانادا دریافت نمایند.

به منظور اخذ ویزای کار کانادا باید یک پیشنهاد کاری از شرکت یا کارفرمایی در کانادا دریافت کنید. سپس باید مدارک خود را ارائه دهید و پروسه اخذ اجازه کار کانادا را دریافت نمایید. در بخش بعدی این مقاله شرایط و مدارک دریافت ویزای کار کشور کار را بیان خواهیم کرد.

ویزای کانادا از طریق کار

ویزای کانادا از طریق کار

شرایط و مدارک اخذ ویزای کار

اگر قصد دریافت اجازه کار کشور کانادا را دارید باید شرایط اخذ ویزا را داشته باشید و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.

شرایط  و مدارک موردنیاز دریافت ویزای کار:

  • حداقل مدرک تحصیلی لیسانس
  • حداقل مدرک زبان آیلتس ۶ که می توانید با گذراندن دوره های زبان انگلیسی موسسه NCLC در کوتاه ترین مدت و از سطح مبتدی مدرک ایلتس را به راحتی دریافت کنید.
  • مدارک پیشنهاد کار از کارفرما کانادایی
  • شرایط سنی با حداکثر ۳۵ سال
  • حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی

لازم به ذکر است که موسسه  NCLC در زمینه ارائه انواع خدمات مهاجرت مشغول فعالیت می باشد که به شما در اخذ ویزا کمک خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *