ویزای کانادا بدون مدرک زبان

در سال های اخیر بسیاری از افراد از قشرهای مختلف و دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور بخصوص در کانادا را دارند به دنبال دریافت ویزای کانادا بدون مدرک زبان می باشند. این روش یکی از آسان ترین راه های مهاجرت به سایر کشورها بخصوص کانادا می باشد.

نقش مدرک زبان در مهاجرت

برای مهاجرت به کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان می باشد که این موضوع برای ایرانیان یکی از سختی های مهاجرت به شمار می آید. همانطور که می دانید تحصیل در کانادا در میان شهروندان ایرانی با محبوبیت استقبال می شود و بسیاری از دانشجویان علاقه مند تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کشور کانادا می باشند. حال برای مهاجرت تحصیلی و دریافت ویزای کانادا نیاز به ارائه مدارک مربوط می باشد که بسیاری از ایرانیان با این سوال درگیر هستند که آیا امکان اخذ ویزای کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد؟

با گذشت زمان، هر سال قوانین مهاجرت به این کشور تغییر می کند و راهکارهای آسانی سبب افزایش مهاجرت ها به این کشور شده است. افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند و فاقد شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستند، می توانند به این روش اقدام به صدور ویزای خود کنند. شما می توانید بدون داشتن مدرک برای پذیرش در برخی از کالج ها و دانشگاه ها اقدامات لازم را انجام دهید.

ویزای کانادا بدون مدرک زبان

ویزای کانادا بدون مدرک زبان

ویزای کانادا 

افرادی که برای دریافت ویزای کشور کانادا اقدام می کنند باید از یک سطحی از زبان انگلیسی برخوردار باشند تا بتوانند در صورت پذیرش در یکی از دانشگاه های کانادا به مصاحبه بپردازند. البته توجه داشته باشید که تمامی دانشگاه ها و کالج های کانادا بدون داشتن مدرک زبان دانشجویی را پذیرش نمی کنند بلکه تنها برخی از کالج ها و موسسات در این زمینه فعالیت می کنند از این جهت دانشجویان و متقاضیان باید با مشاهده شرایط پذیرش دانشگاه ها اقدام به دریافت ویزای کانادا نمایند.

شما پس از پذیرش در دانشگاه مربوطه قبل از شروع برنامه های تحصیلی در آن دانشگاه و در کالج دوره های زبان را گذرانده و برای شروع مقطع تحصیلی خود آماده می شوید. متقاضیان می توانند برای دریافت مشاوره های لازم در این خصوص با موسسه  nclc تماس داشته باشند .نا گفته نماند که هر چه سطح دانش زبانی شما بالاتر باشد هنگامی که در ازمون تعیین سطح کالج شرکت میکنید نیازی نیست که هزینه بالایی را متقبل شوید. چرا که شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی تضمینی ، آموزش آیلتس تضمینی و سایر دوره های موسسه nclc به شما کمک میکند تا در صورتی که تمایل به شرکت در ازمون ایلتس را ندارید تنها یک ترم را در کالج زبان در کشور کانادا  ثبت نام کنید و حداقل هزینه را بپردازید و سپس وارد دانشگاه شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *