آموزشگاه زبان انگلیسی در سعادت آباد

امروزه یادگیری یک زبان به غیر از زبان مادری باعث تغییرات شگرفی در زندگی افراد می شود. برای همین است که بیشتر افراد از سنین کم اقدام به یادگیری یک زبان دیگر می نمایند. اما چرا بعضی افراد بعد از سال ها به کلاس زبان رفتن قادر نیستند به راحتی در محیطی انگلیسی زبان در داخل یا خارج از کشور صحبت کنند یا حتی بدون نیاز به مترجم جلسات کاری خود را برگزار کنند. موسسه NCLC آموزشگاه زبان انگلیسی در سعادت آباد شهر تهران است که با سابقه بیش از ده سال و متد منحصر به فرد خود فرصتی را فراهم کرده است تا با گذراندن دوره های زبان آن تنها ظرف ۳۰ هفته از سطح مبتدی قادر به شرکت در امتحان آیلتس خواهید بود و قادر به کسب نمره بالاتر از ۶.۵ خواهید شد.

"<yoastmark

چرا زبان انگلیسی

بیشتر افراد اذعان دارند که یادگیری زبان انگلیسی بسیار راحت و ساده است به این دلیل که تنها برروی یادگیری گرامر و لغت تمرکز میکنند غافل از این که در یادگیری زبان انگلیسی تقویت مهارت های ریدینگ و لیسنیگ بسیار حائز اهمیت است.  اما برای تمام مردم واقعا اینگونه نیست. گاهی در امر یادگیری زبان انگلیسی شما سردرگم می شوید چراکه برخی روش ها همچنان قدیمی و ناکارآمد هستند.

برای همین است که انتخاب یک موسسه حرفه ای به شما کمک میکند که پیشرفت سریع و قابل توجهی در یادگیری وبه کار گیری این زبان  داشته باشید. برخی افراد تنها به جنبه لذت بخش زبان انگلیسی توجه دارند. به عنوان مثال تماشای فیلم یا سفری تفریحی با دوستان.

اما برای افرادی که قصد سفر به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، برای تحصیل ،کار یا حتی معاشرات روزمره انتخاب موسسه اموزشی که از لحاظ کیفی و کمی خواسته های انها را برآورده کند شایان توجه می باشد.

مزایای برگذاری کلاس های زبان در موسسه NCLC

  • گرداوری مطالب از به روز ترین کتاب ها که شامل :گرامر، لغت و داستان جهت آموزش عمومی زبان انگلیسی و همچنین آموزش چهار مهارت  تخصصی لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس می باشند.
  • کوتاه بودن طول دوره (۳۰ هفته) و مهمتر اینکه از سطح مبتدی نیز قادر به گذراندن دوره خواهید بود.
  • اساتید باتجربه
  • تعداد کم نفرات (۴ تا ۶ نفر) که توجه به کیفیت و رسیدن به هدف را تضمین می کند.
  • برنامه ریزی منسجم درسی و برگزاری جلسات مشاوره با تک تک زبان آموزان جهت پیگیری روند پیشرفت کسب نتیجه ، توسط مدیریت موسسه با توجه به گزارش های اساتید. ( مشاهده نمرات اخذ شده در بخش گالری سایت از سال ۲۰۱۰ تا کنون)
  • محیطی دوستانه و بدون استرس همراه با تکرار و تمرین در کلاس مطابق با سرفصل آموزشی هر ترم و روش منحصر به فرد تدریس.
آموزشگاه زبان انگلیسی درغرب تهران

آموزشگاه زبان انگلیسی درغرب تهران

آموزشگاه زبان انگلیسی در سعادت آباد

موسسه NCLC یکی از به روزترین موسسات در زمینه آموزش تضمینی زبان انگلیسی است. این موسسه با برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین در سطح شهر تهران به آموزش کاربردی  این زبان در بین زبان آموزان از سالها قبل اقدام نموده است. ان سی ال سی کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد دوره های آیلتس، تافل،PTE ،EPT، MSRTکلاس های ویژه مدیران ، دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر، آلمانی ، فرانسوی و ترکی استانبولی را با سطح آموزشی بسیار بالا و با کیفیت برگزار میکند.

در کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد شما می توانید بعد از مدت کوتاهی روابط اجتماعی خود را گسترش داده و به برقراری ارتباط با دیگران در حوضه کاری و اجتماعی به نحو عالی بپردازید. مهمتر از همه این است که در موسسه ان سی ال سی آموزش شما حتی از سطح مبتدی در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت تضمینی صورت  میگیرد و شما می توانید پس از حضور درجلسه تعیین سطح و مشاوره با اطمینان خاطر در کلاس ها شرکت کنید چرا که برنامه ریزی و پیگیری لازم  تا حصول نتیجه برای شما انجام خواهد شد . برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است تماس بگیرید تا مشاورین ما راهنمایی های لازم را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *