کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد

کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد توسط موسسه nclc که در این منطقه می باشد برگزار میشود که این موسسه تاکید و تضمین قبولی  نمره ۶.۵ را در آموزن آیلتس می کند ! در مقاله زیر که از نظر علمی به بررسی یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ،تنها از چند راه ساده،می پردازدبه ارتباط سرفصل های اموزشی موسسهNCLC و متد تدریس زبان انگلیسی در این موسسه در سعادت اباد خواهیم پرداخت.

کلاس زبان انگلیسی در سعادت آبادکلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد

فرم مشاوره با موسسه

چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر در خصوص کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد داشتید موسسه nclc آماده ارائه مشاوره کاملأ تخصصی به صورت رایگان در این زمینه میباشد می باشد. جهت ارتباط با ما با شماره تماس های موسسه  تماس حاصل نمایید یا پر کردن فرم زیر یا اعلام سوال یا نظر خود در پایین همین صحفه با ما در ارتباط باشید.

    [wpcaptcha]

     ایا واقعا دوست دارید که زبان انگلیسی را یاد بگیرید و یادگیری زبان برای شما مهم است؟ اگر یادگیری زبان انگلیسی برای شما مهم است پس لازم است هر روز به طور مداوم تمرین کنید.حال ایا روش های سنتی اموزش زبان انگلیسی با توجه به تغییر سبک زندگی و مشغله های کاری ما به خصوص در شهرهای بزرگ جوابگو هستند؟راه های بسیار ساده ای وجود دارند که با اجرای انها تنها ظرف ۳۰ روز نظمی در شما به وجودمی آید که در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت قابل ملاحظه ای حاصل خواهد شد.

    لذا در ذیل خواهید دید که چه طور متد اموزش زبان انگلیسی در موسسه NCLC در سعادت اباد مطابق با تمرین مداوم و شکل دهی عادت هرروزه مطالعه در شما خواهد بودو چرا یادگیری زبان انگلیسی درموسسه NCLC تضمین میشود.

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی در سعادت آباد

    تحقیقات نشان داده که اگرشما کاری را ۳۰ روز به طور مداوم انجام دهید این کار به صورت عادت درشما شکل خواهدگرفت. سه هفته اول مدت زمانی است که طول میکشد یک عادت جدید تشکیل شود وظرف ۹روز بعدی با اجرای ان مطمئن خواهیدشدکه ایا پایبند به اجرای ان عادت هستیدیا خیر.دراین حالت شما مغز را گول زده اید.

    به عنوان مثال:اگربرنامه ریزی کنیدکه در طولانی مدت به یادگیری زبان بپردازید بسیار سخت خواهد بود که به تعهد خود پایبند باشید،اما اگر فقط ۳۰روز برنامه ریزی کنید چه طور؟با متقاعد کردن خود و این که فقط ۳۰ روز قراراست هرروز به یادگیری زبان انگلیسی بپردازیدکاری خواهید کرد که به صورت ناخوداگاه درتمام طول مدت عمرخوداین کار را انجام دهیدو به ان علاقه مند خواهید شد.

    سرفصلهای اموزش زبان انگلیسی

    سرفصلهای اموزشی شامل بخش های گرامر،لغت،تلفظ با لهجه انگلیسی، داستان و مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ ایلتس درترم های یک و دو،می باشند.
    با توجه به لهجه بریتیش اساتید و همینطور تکرار و تمرین بخش تلفظ درکلاس گوش شما با لهجه انگلیسی مانوس میشود و کافیست هرروز درمنزل با روشی که به شما اموزش داده میشود به داستان گوش کرده و جمله ها را تکرارکنید.با توجه به این که سطح داستان مطابق با سطح زبان اموز دران دوره ترمیک می باشد به طور غیر مستقیم گرامرمرورخواهد شد و همینطور جمله ها به مرور دراثر تکرارجمله های خودتان خواهد شدو ترس شما از صحبت کردن درجمع ازبین خواهدرفت.

    اموزش زبان انگلیسی

    اموزش زبان انگلیسی

    متد های یاد گیری زبان در موسسه nclc

    ۴۰۰ لغتی که در هر ترم برای شما گرداوری شده است همراه با مثال های ساده و تعاریف ساده شده می باشندو طبقه بندی انها به صورتی است که با توجه به گرامر اموزش داده شده قادر خواهیدبودبا انها جمله بسازید،اینجاست که توانسته ایم مهارت های لیسنینگ و اسپیگینگ ایلتس را ازهمان ترم یک واردسرفصل اموزشی کنیم چراکه ازنظرشنیداری به مرحله ای رسیده اید که تکنیک های لیسنینگ ایلتس به شما اموزش داده شودیا حتی در بخش اسپیکینگ قادر به ساختن جمله و جاگذاری کلمات درساختارهای گرامری که فرا گرفته اید باشید.

    از ترم سه فیلم به سرفصل اموزشی شما اضافه میشود چرا که تماشای فیلم ،حداقل یک اپیزود کوتاه،از جمله موارد دیگر در امر یادگیری زبان انگلیسی است.در دقایق اولیه هر جلسه کلاس در موسسه NCLC در سعادت ابادهر زبان اموز به صحبت درباره فیلم می پردازد و با به کار بردن لغات و اصطلاحات فیلم به دامنه لغات جنرال خود نیز می افزاید و اشکالات گرامری نیز برطرف خواهندشد.

    یادگیری زبان انگلیسی در موسسه nclc

    ازترم سه بخش ریدینگ و این که چه طوربدون استفاده از فرهنگ لغت بتوانیم معنی لغات را حدس بزنیم به شما اموزش داده می شودو باخواندن متون متفاوت سرعت و قدرت درک مطلب شما افزایش میابدکه درنهایت درتست های ریدینگ ایلتس به شما کمک خواهد کرد.
    بخش رایتینگ جنرال در ترم چهار و رایتینگ اکادمیک درترم پنج به شما اموزش داده میشود و ترم شش و هفت زمان پیاده سازی دانش شما درسمپل های ایلتس میباشد تا با توجه به ضعف های شما تمرینهای لازم درجهت پیشرفت داده شود.همچنانکه ملاحظه میفرمایید موسسه NCLC در سعادت اباداز صفر تا صدبا شما همراه است تا با برنامه ریزی و نظارت براجرای درست ان شما را دررسیدن به هدف یاری کند.

    اگر دوست دارید در مورد آموزش تضمینی آیلتس هم بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

    نتیجه گیری

    نکته اخر این که دراجرای برنامه ریزی هرروز خود،هرچند کوتاه، تعهدداشته باشید و در صورت تعلل درانجام ان برای خود جریمه تعریف کرده و ان را پرداخت کنیدتا عادت صحیح مطالعه در شما شکل بگیرد.
    البته تکرارو تمرین مداوم در کلاس و خواندن و گوش دادن به داستان و تماشای فیلم همه به طور غیر مستقیم به یادگیری زبان انگلیسی کمک میکنندکه دردوره های اموزشی ما اورده شده اند.از این رو کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد تضمینی می باشد.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *