موسسه nclc
_

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ آیا آموزش تضمینی زبان انگلیسی را در آموزشگاه زبان نیک آفرین  تجربه کرده اید؟ در ادامه مطلب به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و معرفی دوره های آموزشی موسسه NCLC خواهیم پرداخت. انگلیسی رایج ترین زبان در جهان است و یک نفر از ۵ نفر می تواند به زبان انگلیسی صحبت کند یا حداقل انگلیسی را درک کند. به علاوه دانستن زبان انگلیسی شانس شما را برای یافتن شغل در یک شرکت چند ملیتی در داخل کشور یا خارج از کشور افزایش می دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما  ۰۹۱۹۰۴۰۳۰۳۲ یا ۲۶۷۴۰۶۴۰ تماس حاصل و  یا فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی

    آیا می‌دانید یادگیری زبان انگلیسی یکی از نیازهای هر فرد در جامعه می‌باشد؟ آیا یادگیری این زبان برای شما دشوار است؟ از متدهای جدید آموزش تضمینی زبان انگلیسی چه می‌دانید؟ موسسه nclc با فراهم آوردن محیطی کاملا متفاوت و همراهی کادری متخصص و با به کارگیری متدی منحصربه فرد و همچنین کتاب هایی که منابع دانشگاه های معتبر دنیا درکوتاه ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را به صورت کاملاً عامیانه و در محیطی آکادمیک به شما آموزش میدهیم.

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی

    کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد

    در حال حاضر یکی از مباحثی که در بحث یادگیری تضمینی زبان انگلیسی میان مردم وجود دارد این است که چگونه زبان جدیدی که هیچ اطلاعاتی راجع به آن نداریم را فرا بگیریم؟ چه مباحثی را می بایست ابتدا فرا گرفت تا به وسیله ی آن بتوان به باقی مباحث آن زبان تسلط یافت؟ معتبرترین آزمون ها که در سایر کشورها مورد تایید می باشند کدام آزمون ها می باشد و چه مدرکی در این کشورها مورد تایید می باشد؟ منابع تدریس این آزمون ها حاوی چه مطالبی می باشند و چه موسسه یا موسساتی خدمات آموزش تضمینی زبان انگلیسی را ارایه می دهند؟

    موسسهNCLC (موزشگاه زبان نیک آفرین)  در سعادت آباد با سالها تجربه در امر آموزش تضمینی زبان میان جامعه ی آموزش زبان های خارجه  گوی سبقت را از بقیه ی موسسات ربوده و روشی نوین را درآموزش زبان انگلیسی ارائه نموده است که زبان آموزان را از قدیم الایام تحت تاثیر قرار داده و آنان را جذب این روش نموده است. این روش NCLC نام دارد و شما با  گذراندن کلاس ها در سعادت اباد  قادر خواهید بود در کمتر از ۸ ماه بهترین نمره های آزمون IELTS که معتبرترین آزمون توانایی افراد در استفاده از زبان انگلیسی می باشد را اخذ نمایید.

    دوره های فشرده زبان با متدد nclc

    دوره های فوق فشرده ی NCLC دوره های تضمینی زبان می باشند، که در این مدت زمان شما قادر خواهید بود هم دانش زبانی خود را به سطح بالایی برسانید و  هم چنین بر روی ۴ مهارت اصلی خود که شامل Listening ، Speaking ، Reading و Writing می باشند و برای آزمون های معتبری همچون IELTS مورد نیاز هستند را ارتقا دهید.

    جزواتی که در حال حاضر آموزشگاه زبان نیک آفرین در سعادت اباد تدریس می شوند گلچینی از بهترین کتاب های آموزشی زبان و منابع تدریس بهترین دانشگاه های جهان اعم از کمبریج و میشیگان می باشند. جزواتی که در هر دوره به روز می شوند و شامل مهم ترین مطالب مورد نیاز جهت ارتقا سطح زبان انگلیسی زبان آموزان گرامی می باشند.

    ویژگی های موسسه nclc

    آنچه که موسسه NCLC  را از باقی موسسات متمایز می نماید و ما را در امر آموزش زبان انگلیسی به یکی از بهترین موسسات حال حاضر خاور میانه مبدل ساخته است همین روش و منابع تدریسی می باشد که تنها در این موسسه خواهید یافت و گواه این ادعا نتایج کسب شده در آزمون های IELTS می باشد که شما قادر خواهید بود تعدادی از آن ها را در بخش  Gallery همین سایت مشاهده نمایید.

    برخی از شما زبان آموزان گرامی ممکن است در موسسات دیگر به قصد آموزش زبان انگلیسی مراجعه کرده باشید. هزینه های گزافی جهت آموزش پرداخته اما در آخر نه تنها نتیجه مطلوب خود را کسب نکرده اید بلکه متحمل خسارت شده باشید.

    مورد دیگری که موسسه NCLC را در سعادت آباد در صدر موسسات آموزش زبان قرار می دهد گارانتی کسب حداقل نمره ی ۶.۵ در آزمون IELTSمی باشد تا تمامی دغدغه های شما جهت کسب نتیجه مطلوب خود از بین برود. البته این حداقل نمره است که توسط شما کسب خواهد شد و با تکرار و تمرین بیشتر بر روی مطالب آموزش داده شده نمره های بالاتری  توسط زبان آموزان کسب شده اند.

    نکات طلایی آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

    اگر به دنبال اخذ مدرک زبان هستید و این موضوع برای شما پرهزینه و دشوار است در نظر داشته باشید که روش‌های آموزش متفاوتی پیش روی شما بوده و می‌تواند بر طبق نیاز خود انتخاب نمایید. عده‌ای علاقه‌مند به یادگیری مکالمه هستند و عده‌ای دیگر به دنبال تقویت نمودن ترجمه متون می‌باشند، در این صورت شرایطی برای شما فراهم می‌باشد که در هر حوزه‌ای که مدنظرتان است تمرکز نمایید.

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی

    ما در کنار آموزش زبان انگلیسی از تیم‌های مشاور جهت بررسی وضعیت یادگیری شما استفاده می‌نماییم. در روش زبان مادری، فرد مورد نظر گمان می‌کند که در ابتدا در همان کشور به دنیا آمده است و تمامی فضاهایی که در آن قرار می‌گیرد به صورت کاملاً مصور بوده و این موضوع سبب می‌شود که او تمامی آموخته‌های خود را ملکه ذهن نموده و هرگز فراموش ننماید.

    در این روند مکالمه شما به صورت پیشرفته خواهد بود و حتی بر روی گویش ما نیز تأثیرگذار است.متد جدید آموزش زبان انگلیسی برای تمامی سنین مناسب بوده و انگیزه یادگیری سایر زبان‌ها را در شما زنده می‌نماید. در صدد هستیم با نگاهی تضمینی بهترین افق‌ها را برای یکدیگر رقم بزنیم.

    آزمون آیلتس و دوره های تضمینی زبان انگلیسی

    دوره های آموزش زبان انگلیسی ، آموزش آیلتس تضمینی و آمادگی آزمون آیلتس موسسه NCLC در ۵ ترم برگزار می شود و پس از به اتمام رساندن دوره ها شما آماده شرکت در هر دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال آیلتس خواهید بود. از ویژگی های منحصر به فرد آموزش در موسسه NCLC  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    اگر در سطح مبتدی هستید و نیاز دارید که در کوتاه ترین زمان در آزمون آیلتس شرکت کنید و نمره مورد نظر خود را کسب کنید، آموزش تضمینی زبان انگلیسی موسسه  NCLC این نیاز شما را مرتفع کرده است ، چرا که در این ۵ ترم هم دانش زبانی به شما آموزش داده می شود و هم مهارت های چهارگانه لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس در سرفصل های آموزشی گنجانده شده اند.

    آیلتس تضمینی

    آیلتس تضمینی

    نکته :

    دیگر اینکه روش تدریس در بخش آموزشی جنرال کاملا متفاوت است ، ما آموزش زبان را با تقویت مهارت شنیداری شما شروع می کنیم ، بخشی که تاثیر کاملا مستقیم روی اسپیکینگ شما دارد چرا که تا درست نشنوید قادر به برقراری ارتباط و صحبت کردن نخواهید بود حتی اگر بخش گرامر نقطه قوت شما محسوب شود و از دامنه لغت خوبی نیز برخوردار باشید.

    تعداد کم زبان آموزان (۴ تا ۶ نفر) در کلاس ها ، سپری شدن کل دوره تنها در ۳۰ هفته (از مبتدی تا پیشرفته) از ویژگی های بارز دوره های آموزش زبان انگلیسی موسسه NCLC می باشند.

    ورک شاپ های آیلتس نیز به شما کمک خواهند کرد که اگر در سطح مطلوبی از دانش زبانی هستید ، در مهارتی که ضعف دارید یا نمره مورد نظر خود را کسب نکرده اید دانش خود را ارتقا دهید و در آزمون بعدی موفق باشید.

    آزمون PTE 

    • آزمون PTE هر چهار مهارت لیسینیگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ را مورد ارزیابی قرار می دهد.
    • برای شرکت در این آزمون باید از اطلاعات کافی در مورد کار با کامپیوتر برخوردار باشید تا بتوانید به سوالات پاسخ دهید.
    • مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ در مدت زمان ۷۷ تا ۹۳ دقیقه مورد ارزیابی قرار می گیرند.
    بخش اسپیکینگ آزمون PTE  شامل موارد زیر می باشد:

    خواندن متن از روی صفحه نمایش کامپیوتر و صحبت کردن در مورد آن متن ، به یاد داشته باشید که تنها مجاز هستید از ۶۰ کلمه در صحبت خود استفاده کنید. جواب دادن به سوالی که از شما پرسیده می شود نیز یکی دیگر از بخش های آزمون PTE  است.

    جمله ای برای شما پخش می شود و پس از شنیدن باید آن جمله را تکرار کنید و همچنین از دیگر بخش ها بازگو کردن یک سخنرانی پس از شنیدن آن است. توضیح یک نمودار با جزئیات آن که برروی صفحه نمایش کامپیوتر نشان داده شده است نیز بخش دیگری از  آزمون PTE می باشد.

    بخش رایتینگ آزمون PTE 

    در بخش رایتینگ آزمون PTE با تعداد ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه مقاله ای باید بنویسید و بخش بعدی شامل خلاصه کردن یک متن می باشد و در فرصت ۱۰ دقیقه باید حداقل ۷۵ کلمه در نوشته خود به کار ببرید.

    بخش ریدینگ آزمون PTE 

    برای هر بخش آزمون ریدینگ ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به شما زمان داده می شود و باید به سؤال های گوناگونی مانند پر کردن جای خالی و چند گزینه ای و غیره پاسخ دهید.

    بخش لیسنینگ آزمون PTE 

    بخش لیستنینگ ۴۵ تا ۵۷ دقیقه طول می کشد. پاسخ های شما به سوالات شنیداری و ویدیویی می باشند و شما فقط یک بار بخش لیسنینگ را می شنوید.

    دوره های آموزشی زبان انگلیسی موسسه NCLC آمادگی لازم برای شرکت در آزمون PTE را فراهم می آورند.

    فنون مذاکره ویژه مدیران

    فنون مذاکره ویژه مدیران

    کلاس های ویژه مدیران (نامه نگاری بازرگانی و مذاکرات تجاری) 

    آموزش زبان و فنون مذاکره ویژه مدیران در صورتی که از دانش کافی برخوردار باشید در ۶۰ جلسه برگزار می شود.

    در صورت لزوم پیش از آموزش نامه نگاری بازرگانی و مذاکرات تجاری ۲۰ جلسه کلاس برای آمادگی شرکت در این کلاس ها خواهید داشت.

    همانگونه که می‌دانید نامه نگاری و فنون مذاکره اصول و قواعد خاص خود را دارند که با به کارگیری آن ها می توانید روی مخاطب تاثیر گذاشته و از فرصت های پیش آمده جهت پیشبرد کار استفاده کنید.

    دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر

    شاید نیاز نداشته باشید تا در آزمون های تخصصی مثل آیلتس ، تافل ، PTE و … شرکت کنید و یادگیری زبان انگلیسی را فقط به این دلیل نیاز دارید تا در سفرها به راحتی و بدون نیاز به مترجم به امورات خود رسیدگی کنید و از سفر خود لذت ببرید.

    این دوره ها در ۶۰ جلسه برگزار می شوند و در صورت لزوم ۲۰ جلسه کلاس برای آمادگی در این کلاس ها خواهید داشت.

    بحث آزاد و فیلم

    در کلاس های بحث آزاد و فیلم لغات و اصطلاحات روزمره به شما آموزش داده می شود و دایره لغات شما بیشتر خواهد شد.

    همچنین اعتماد به نفس شما در مکالمه بیشتر شده و روان تر صحبت خواهید کرد.

    روشی که برای آموزش شما به کار می رود به شما کمک می کند که قبل از بیان جملات زمان فکر کردن شما کمتر شود.  ناگفته نماند که برای شرکت در دوره بحث آزاد فیلم باید از سطح مطلوبی برخورد باشید.

    کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

    کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

    کلاس های آنلاین

    کلاس های  آنلاین موسسه NCLC  از طریق skype برگزار می شوند و امکان یادگیری را برای عزیزانی که امکان شرکت در کلاس های حضوری ندارند فراهم می آورند. از مزایای کلاس های مجازی می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد و اگر امکانات آموزشی مناسبی در محل زندگی شما وجود ندارند می توانید از این فرصت استفاده نمایید.

    نمونه های مدارک اخذ شده زبان آموزان موسسه nclc

    سایر دوره های آموزش زبان انگلیسی

    ۷ دیدگاه

    • با درود
      موسساتی که زبان انگلیسی را به روش هدفمند و با اساتید مسلط پیش می برند غالبا از عبارت های تضمینی و یادگیری در ۴ ماه و …استفاده نمی نمایند. این عبارات غالبا برای افراد و موسساتی هست که صرفا جهت بازار گرمی و جذب مشتری از آن استفاده میکنند . بدیهی است در یک کلاس آموزشی ولو مدرس تراز اول باشد، سطح یادگیری افراد بسته به هوش ، تلاش ، میزان حافظه ، استعدا د، زمان اختصاص دادن برای یادگیری زبان ،سطح زبانی فارسی فرد و … متفاوت هست بنابر این درج کلمه تضمینی معنایی غیر از منظور اشاره شده نمی تواند داشته باشد.

      • باسلام و تشکر از توجه شما به موارد مطرح شده در مقالات
        تمامی مواردی که فرمودید کاملا صحیح هستند اما موارد ذکر شده جهت بازار گرمی و جذب مشتری نیستند، مطالب گردآوری شده، روش تدریس، تمرین های مربوط به آموزشی که داده شده جهت کار درمنزل و برنامه ریزی که تکرار را در مدت زمان دوره آموزشی به همراه دارد باعث شده که این موارد در مقالات ذکر شوند. صد البته برای شخص مبتدی تضمین گرفتن آیلتس ۶/۵ به بالا وجود نخواهد داشت و تیم ما هم چنین ادعایی ندارد ولی کارنامه های زبان آموزان دربخش گالری بیانگر نمره های متفاوتی است که با گذراندن دوره های ما چه از سطح مبتدی چه بالاتر توسط انها اخذ شده اند و خود گواهی است بر اثبات صحبتهای ما. پس درصورتی که صفر تا صد کار را همراه با تیم ما داشته باشید و تمام تمرینها را طبق برنامه انجام دهید متوجه روند پیشرفت خود خواهیدشد وموفق به کسب نمره مورد نظرخود میشوید .
        با تشکر

        • با سلام
          نظر اون بنده خدا رو قبول دارم ولی با شما بیشتر موافق هستم
          به نظر من اگر خوده هر کسی تصمیم به انجام هر کاری نداشته باشه نمیتونه اون رو حتی هر جا که تضمین بدن را انجام بدن مهم اراده خوده نفر هست
          و از طرفی اگر کسی تصمیم هم گرفت محیط و شرایطی هم که به این تصمیم کمک کنه مهمه که با توضیحات شما فکر میکنم موسسه شما برای این موضوع خوب باشه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *