فنون مذاکره ویژه مدیران 

همه ما در کنار هر شغل و تخصصی که داریم مذاکره کننده هستیم، بنابراین سرمایه گذاری برای افزایش توانمندی مذاکره از سرمایه گذاری هایی است که یک عمر از آن بهره می بریم.همچنین برای همگامی با تحولاتی که در دنیای امروز رخ می دهد باید اطلاعات، دانش، ابزارها و توانمندی های مناسب را در خود شکوفا کنیم. یکی از این مهارت ها یادگیری فنون مذاکره ویژه مدیران است که خود یکی از زیر شاخه های اصول و فنون مذاکره می باشد.

فنون مذاکره ویژه مدیران 

مهمتر این که با جهانی شدن و ارتباط هر چه نزدیکتر کشورها نیاز به برقراری ارتباط ، روز به روز بیشتر احساس می شود و مهمترین ابزار این ارتباط مذاکره است تا در این شبکه گسترده و پیچیده نقش پرداز موفقی باشیم. هر روز که می گذرد به تعداد شخص یا اشخاصی که روبه روی ما برای مذاکره می نشینند اضافه می گردد. لذا افزایش مهارت، قدرت ، تسلط و دانش در اصول و فنون مذاکره ضروری می باشند واگر می خواهیم در این میدان، در بین نقطه نظرات متفاوت، موفق باشیم حداقل باید خود را در این توانمندی ها هم وزن رقبا کنیم.

برخی از راه هایی که به ما کمک می کنند که توانمندی های مذاکره را بهبود بخشیم عبارتند از:

شرکت در دوره های آموزشی وهمایش های مربوط به اصول و فنون مذاکره.

مؤسسه nclc افتخار دارد که با برگزاری دوره های تخصصی نامه نگاری اداری و همچنین اصول و فنون مذاکره به شما در ایجاد روابط بهتر در تعاملات روزمره رسمی کمک کند.

 

فنون مذاکره ویژه مدیران

فنون مذاکره ویژه مدیران

نامه نگاری اداری و بازرگانی

عصری که در آن به سر می بریم عصر ارتباطات است و اهمیت برقراری ارتباطات بازرگانی را نمی توان نادیده گرفت. حال این سوال مطرح می شود که آیا تنها تسلط به زبان انگلیسی کافیست؟ مطمئنا خیر، نامه نگاری اصول و قوائد خاص خود را دارد که با رعایت آنها می توانید حداکثر تاثیر را روی مخاطب گذاشته و به نتیجه مطلوب دست یابید. دوره های تخصصی نامه نگاری nclc این فرصت را برای شما فراهم آورده است تا در ارتباطات بازرگانی خود موفق باشید.

اصول و فنون مذاکره

مذاکره در خصوص موضوعات گوناگونی صورت می گیرد، از جمله: رفع سوء تفاهم، چالش ها، انجام یا خلق یک پروژه مشترک وکسب منافعی چون پول. این امر از کوچکترین سطح که خانواده است شروع می شود و در بالاترین و پیشرفته ترین سطح که مذاکرات بین المللی است خاتمه می یابد. لذا درارتباطات بین المللی  ابتدا تسلط به زبان انگلیسی و سپس اجرای اصول و فنون مذاکره مطرح است.

در دوره های اصول و فنون مذاکره در مؤسسه nclc هم بر روی مهارت اسپیکینگ شما کار می شود و هم بر روی مهارت لیسنینگ. علاوه بر آن لغات و اصطلاحات کاربردی را که در موقعیت های مختلف باید بدانید نیز فرا می گیرید. لازم به ذکر است اگر دانش زبانی شما در سطح مبتدی است نیز می توانید از این دوره ها بهره ببرید چرا که سرفصل های آموزشی به گونه ای طراحی شده اند که شما را از سطح مبتدی به پیشرفته برسانند.

 فنون مذاکره ویژه مدیران

فنون مذاکره ویژه مدیران مهارت ارتباطی کلیدی است برای تمام مدیران در دنیای امروز به خصوص در امرتجارت میباشد از این رو کامل کردن یک مذاکره به طور موفقیت آمیز نتایج قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

از جمله این مورد میتوان به بسته شدن قراردادهای کاری، افزایش سود و … اشاره کرد. در کلاس های فنون مذاکره ویژه مدیران تمام نقاط کلیدی ارتباطی همراه با مهارتهای مورد نیاز جهت برقراری ارتباط مؤثر به شما آموزش داده می شود تا به فشاری که در جلسه بر شما حاکم است فایق اید.

فنون مذاکره ویژه مدیران

فنون مذاکره ویژه مدیران

اصول و فنون مذاکره

بدون اغراق مذاکره فرایند پیچیده ای است ولی در عین حال برای تجارت لازم و ضروری است. در عین حال مذاکره کننده ای که از مهارت لازم برخوردار است باید به تفاوتهای فرهنگی نیز بسیار توجه داشته باشد. چرا که این تفاوتها بر روی مؤثر بودن مذاکره بسیار اثر گذار می باشد.

هدف کلی از برگزاری کلاس های فنون مذاکره به زبان انگلیسی در موسسه NCLc این است که شیوه مذاکرات را در جلسات کاری بهبود بخشیم .سرفصل های آموزشی فنون مذاکره ویژه مدیران به گونه ای طراحی شده است که ابتدا شیوه های مذاکره آموزش داده می شود و سپس فرصت هایی برای بالا بردن اعتماد به نفس ایجاد خواهد شد تا در محیطی رقابتی و عملی بر روی مهارتهای ارتباطی کار شود.

این دوره شامل بخش هایی می باشد که شما را با مراحل و ویژگی های یک مذاکره بین دو کمپانی آشنا می کند، به عنوان یک تولید کننده و یک مشتری.شما به عنوان یک مذاکره کننده در یکی از کمپانی ها با مهارتهای ارتباط آشنا می شوید و شرایط واقعی برای شما شبیه سازی می شود. همانطور که قبلا گفتیم هدف درس آشنا کردن شما با مهارتهای ارتباط، فرهنگ و دانش زبانی و تمرین مذاکره می باشد.

فنون مذاکره ویژه مدیران

حال این سوال پیش می اید که برای شرکت کردن در این کلاسها در چه سطحی از زبان باید قرار داشته باشید؟ 

در صورتی که نیاز باشد که بر روی دانش زبانی شما کار شود ۶۰ جلسه کلاس پیش نیاز برای شما برگزار می کنیم که البته با توجه به تعیین سطح صورت گرفته این ۶۰ جلسه ممکن است کاهش یابد.ضمنا امکان برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی در محل شرکت نیز وجود دارد.

 

۱ دیدگاه

  • هنر مذاکره چیزی هست که همه ما نیاز داریم بهش. زندگی سرتاسر مذاکره هست و تعامل. برای مثال در خانواده خودهم به نحوی مذاکره می کنیم باهم .
    باتشکر از وبسایت خوب شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *