موسسه nclc
_

آموزش آیلتس تضمینی

آموزش آیلتس تضمینی ، دلایل بسیاری وجود دارد که چرا یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت خاصی برخوردار است . اولین و مهمترین آن ارتباط با افراد جدید می باشد و این امر به شما کمک می کند که چیزها را از دیدگاه متفاوتی ببینید و یا درک عمیقی از فرهنگ های دیگر داشته باشید. یادگیری زبان انگلیسی حتی به سلامت شما نیز کمک می کند . افرادی که به دو زبان یا بیشتر صحبت می کنند در دوران کهنسالی ذهن فعال تری نسبت به افرادی که یک زبانه هستند دارند. گاه افراد برای ادامه تحصیل نیازمند اخذ مدرک بین المللی آیلتس هستند و گاه برای توسعه کسب و کار خود لازم می دانند تا با زبان انگلیسی آشنا شوند و بتوانند به وسیله زبان انگلیسی با سایرین ارتباط برقرار نمایند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما  ۰۹۱۹۰۴۰۳۰۳۲ یا ۲۶۷۴۰۶۴۰ تماس حاصل و  یا فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.

    دوره فوق فشرده آموزش آیلتس تضمینی

    دوره آموزش آیلتس تضمینی در موسسه NCLC به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و همچنین آنلاین برگزار می شود و برای زبان آموزان تضمین وجود دارد واز آنجایی که در طراحی دوره و تعیین سر فصل ها از کادری متخصص ، مجرب و همچنین کتاب هایی استفاده شده است که در دانشگاه های میشیگان و کمبریج آموزش داده می شوند توانسته ایم در طی سال های متمادی به نتایج مطلوبی دست یابیم و این امر قویا ما را در امر تضمین یاری کرده است.

    آموزش آیلتس تضمینی

    آموزش آیلتس تضمینی

    مزایای دوره فشرده

    از نکات مثبت آموزش تضمینی آیلتس در موسسه NCLC فوق فشرده بودن آن می باشد ، چرا که در طی ۵ ترم (۱۰۰ جلسه) که ۲۵ هفته به طول می انجامد ، این شانس را دارید که حتی اگر در سطح مبتدی می باشید در دوره ها شرکت کرده و حداقل نمره ۶.۵ را کسب نمایید.

    از موارد دیگر می توان به سر فصل آموزشی اشاره کرد. برنامه ریزی علمی و دقیقی برای هر دوره انجام شده است و آموزش های لازم برای یادگیری و مسلط شدن بر مطلب و به خاطر سپردن آن ها صورت می گیرد و با پرسش های کلاسی که از زبان آموزان می شود و تکرار و تمرین هایی که در طول ترم انجام می شود نمره لازم کسب شده و در صورت گذراندن ترم ها به صورت مستمر تضمین نمره ۶.۵ میسر خواهد بود.

    آیلتس تضمینی

    آیلتس تضمینی

    روش تدریس متفاوت و منحصر به فرد

     موسسه NCLC  نقطه ضعف اکثر زبان آموزان که مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ می باشد را تقویت کرده و در خصوص آموزش مباحث گرامر نیز متفاوت از دیگر موسسه ها عمل می کند و شما گرامر را نیز در قالب اسپیکینگ می آموزید و البته به صورت شفاهی و برای این که تکرار و تمرین لازم جهت استفاده در مکالمات روزمره بر روی گرامرهای آموزش داده شده صورت گیرد تمرین هایی از داستان های کوتاه که متناسب با سطح ترم ها انتخاب شده اند در قالب لیسنینگ و اسپیکینگ داده می شود تا بتوانید به طور کاربردی مطالب آموزش داده شده را استفاده کنید.

    آیلتس

    آیلتس

    آموزش تضمینی آیلتس

    آموزش آیلتس تضمینی در موسسه NCLC فقط مطالبی را که مربوط به افزایش دانش زبانی هستند در برنمی گیرد ، بلکه چهار مهارت لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ نیز در سرفصل های آموزشی ، کاملا تخصصی آموزش داده می شوند.

    برنامه ریزی لازم جهت تمرین بر روی مهارت های آیلتس نیز از سمپل های آزمون آیلتس از کتاب های کمبریج با توجه به مطلب آموزش داده شده در هر ترم به شما داده می شود تا با نوع سوالات و چگونگی جواب دادن به آن ها آشنا شوید و با توجه به ضعفی که در هر بخش دارید توصیه های لازم همراه با تمرین های جدید به دستور کار شما اضافه می شوند .

    یادگیری زبان انگلیسی

    این جاست که می توان گفت با برنامه ریزی ، انتخاب صحیح مطالب جهت جلوگیری از اتلاف وقت ، پیگیری وضعیت آموزشی و نقاط ضعف ، آموزش آیلتس در موسسه NCLC تضمین شده است و کارنامه های موجود در بخش گالری نمایانگر این امر می باشند.

    نمونه های مدارک اخذ شده زبان آموزان موسسه nclc

    سایر دوره های آموزش زبان انگلیسی

    آموزش تضمینی زبان انگلیسی

    آیا به دنبال روشی موثر ، کاربردی و تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن هستید؟

    موسسه NCLC این افتخار را دارد که اعلام نماید برای اولین بار در ایران ، موثرترین و کارآمدترین روش آموزش زبان انگلیسی را در بازه زمانی کوتاه مدت (۲۵ تا ۳۰) هفته بنیان گذاری نموده است.

    آموزش تضمینی زبانآموزش تضمینی زبان

    در ترم اول دوره فوق فشرده NCLC زبان آموز را با مفاهیم پایه ای زبان انگلیسی آشنا می سازیم و در انتهای این ترم زبان آموز کاملا قادر است تا درک صحیح و مناسبی از صحبت های استاد خود داشته باشد و همچنین توانایی درک داستان های کوتاه و فهمیدن فایل های صوتی را خواهد داشت ، وی خود را به طور کامل به زبان انگلیسی معرفی می نماید و توانایی برطرف کردن نیازهای اولیه خود به زبان انگلیسی را خواهد داشت. در ترم دوم گرامرهای پرکاربرد و فوق العاده پر اهمیت ملکه ذهن شما خواهند شد به طوریکه شما دانش گرامری لازم برای صحبت کردن به زبان انگلیسی را به خوبی خواهید داشت.

    از ترم سوم علاوه بر ادامه روند ترم دوم به طور تخصصی تر بر روی اسپیکینگ و لیسنینگ کار خواهد شد و در ترم چهارم کار بر روی مهارت های ریدینگ و رایتینگ آغاز می شود. در ترم ۵ نیز مطالب تکمیل شده و تست های کاملی از چهار مهارت خواهید داشت تا با توجه به ضعف موجود راه کارهای لازم ارائه شود و بتوانید دانشی را که آموخته اید به کار ببرید.

    خدمات موسسه NCLC

    • برنامه ریزی منسجم
    • فاصله ۳ تا ۴ روز کاری بین ترم ها
    • تشکیل جلسات مشاوره رایگان جهت راهنمایی زبان آموزان برای کسب نتیجه بهتر
    • تعداد کم افراد در کلاس ها (۴ تا ۶ نفر)
    • تشکیل کلاس ها در روزهای ۵شنبه و جمعه و همچنین بعد از ساعت ۵.۳۰ در طول هفته
    • امکان تشکیل کلاس برای مدیران و کارکنان شرکت ها حتی در محل شرکت ها

    فنون مذاکره ویژه مدیران

    برای همگامی با تحولاتی که در دنیای امروز رخ می دهد باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب را در خود شکوفا کنیم . یکی از این مهارت ها یادگیری اصول و فنون مذاکره می باشد. موسسه NCLC با برگزاری دوره های تخصصی نامه نگاری اداری و همچنین اصول و فنون مذاکره به شما در ایجاد روابط بهتر در تعاملات روزمره رسمی کمک می کند .

    فنون مذاکره ویژه مدیران

    فنون مذاکره ویژه مدیران

    دوره های تخصصی اصول و فنون مذاکره ویژه مدیران شامل :

    • English for emails
    • English for meetings
    • English for presentations
    • English for negotiating
    • English for marketing and advertising
    • English for sales and purchasing
    • English for customer care

    می باشند. البته اگر دانش زبانی شما در سطح مبتدی است نیز می توانید از این دوره ها بهره ببرید چرا که ابتدا بر روی دانش زبانی شما کار می کنیم و سپس در هر یک از دوره های تخصصی نامبرده شده که لازمه کار شماست شرکت خواهید کرد. آموزش فنون مذاکره ویژه مدیران در ۶۰ جلسه ( از مبتدی تا پیشرفته) برگزار می شود (حضوری و آنلاین) و با یادگیری اصول و قوائد خاص و با به کارگیری آن ها می توانید روی مخاطب تاثیر گذاشته و از فرصت های پیش آمده جهت پیشبرد کار استفاده کنید.

    کلاس خصوصی زبان انگلیسی ( آنلاین – حضوری )

    کلاس های زبان انگلیسی در موسسه NCLC هم به صورت خصوصی و هم نیمه خصوصی برگزار می شوند که خود یک مزیت است ، چرا که زمان کافی برای تکرار و تمرین و تسلط بر روی مطالب در آموزش آنلاین وجود دارد و علاوه بر صرفه جویی در وقت ، در هزینه هم می توان صرفه جویی کرد. متد NCLC به گونه ای طراحی شده است که شما در کلاس نیازی به کتاب نخواهید داشت چرا که مطالب گردآوری شده و شیوه تدریس ما که بر مبنای تکرار و تمرین زیاد پایه گذاری شده است تسلط زبان آموزان را بر روی مطالب آموخته شده امکان پذیر می سازد و تنها با تمرین بر روی آموخته ها کافی است تا آموزش آنلاین نیز همانند شرکت در کلاس ها کیفیت لازم را داشته باشد.

    کلاس خصوصی زبان انگلیسی

    کلاس خصوصی زبان انگلیسی

    خدمات موسسه NCLC

    • برگذاری کلاس های به صورت آنلاین و غیر حضوری
    • تعیین سطح بدون نیاز به حضور در موسسه
    • برنامه ریزی منسجم
    • فاصله ۳ تا ۴ روز کاری بین ترم ها
    • تشکیل جلسات مشاوره رایگان جهت راهنمای زبان آموزان برای کسب نتیجه بهتر
    • تعداد کم افراد ( ۴-۶ نفر)
    • تشکیل کلاس در روزهای ۵شنبه و جمعه و در طول هفته

    باشد که خدمات موسسه NCLC به عزیزانی که در تهران حضور ندارند نیز کمک کند تا کمبود امکانات در برخی شهرها مانع رسیدن به هدف نباشد.

    دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر

    اگر زبان انگلیسی را برای لذت بردن از سفر خود انتخاب می کنید و می خواهید با افراد بومی کشور مقصد ارتباط برقرار کنید راه دشواری پیش رو ندارید و نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی برای یادگیری زبان صرف کنید ، حتی اگر مبتدی هستید دوره کوتاه مدت مکالمه موسسه NCLC دو مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ شما را تقویت می کند چرا که برای برقراری ارتباط به تقویت هر دو نیاز دارید .

    دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر

    دوره کوتاه مدت مکالمه در سفر

    البته در بخش آموزش گرامر که در قالب اسپیکینگ صورت می گیرد با ساختار جمله ها آشنا می شوید و با توجه به مبحث گرامری که آموزش داده شده می آموزید که چطور جمله سازی کنید ، نه صرفا تکرار کردن و حفظ کردن جملات کلیشه ای بخش لیسنینگ بر مبنای موضوعات روزمره می باشد و با تکنینکی خاص به شما می آموزیم چه طور گوش کنید و چه طور با دنبال کردن جملات درک مطلبی از شنیده های خود داشته باشید که این امر کلید برقراری ارتباط می باشد. اگر دانش زبانی شما در سطح مبتدی هست نیز می توانید در این دوره شرکت کنید و در ۶۰ جلسه ( از مبتدی تا پیشرفته) به صورت خصوصی یا آنلاین از این دوره بهره لازم را ببرید.

    ۱ دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *