دوره های زبان برای کنکور

با گذراندن دوره های زبان برای کنکور رتبه کنکور خود را را ارتقا دهید یکی از دغدغه هایی که غالب نوجوانان ایرانی همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند شرکت در کنکور در رشته های مختلف است، آزمونی که همه ساله شامل محتوای سخت تری شده و برای موفقیت در آزمون کنکور نیازمند آن هستیم که بر مفاهیم تکیه کنیم چرا که حفظ مطالب به تنهایی کمک نخواهد کرد و برآیند مفیدی را در بر نخواهد داشت .

رتبه کنکور خود را با درصد زبان خود ارتقا دهید

یکی از مواد درسی که بسیار حایز اهمیت است و می تواند نقش تعیین کننده داشته باشد درصد حاصله در درس زبان انگلیسی است. از آنجایی که بسیاری از دانش آموزان در زبان انگلیسی ضعیف می باشند  انتخاب روشی که بتواند شما را در این زمینه تقویت کند می تواند بسیار موثر باشد و با توجه به ضعف رقبا در این زمینه و رقابتی بودن کنکور ، شما می توانید رتبه خود را بسیار ارتقا دهید .

دوره های زبان برای کنکور

دوره های زبان برای کنکور

متخصصین ما با تجربه بسیار زیاد در امر تدریس زبان انگلیسی با متدی که برای زبان آموزان به کار میگیرند راه رسیدن به رتبه های تک رقمی و دو رقمی را برای شما هموار میکنند . غالب سوالاتی که در کنکور زبان انگلیسی طرح می شوند سوالاتی مفهومی بوده و صرف تکیه بر تکنیک ها و سوالات تکراری نمی توان نتیجه خوبی را برای داوطلبین رقم زد.

ارتقای رتبه کنکور خود درصد زبان

دو بخش بسیار مهم در کنکور زبان انگلیسی گرامر و واژه های جدید می باشد . ما ساده ترین گرامرها تا پیچیده ترین آن ها را تنها در مدت کوتاهی به شما ارایه می کنیم تا بدین وسیله قادر باشید به مفهومی ترین تست های کنکور زبان انگلیسی پاسخ دهید و گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایید .

منابع درسی ترم های مااز معتبر ترین منابع دنیا بوده که در صورت یادگیری آن تست های کنکور به سادگی هر چه تمام تر برای زبان آموزان جلوه خواهد کرد و زبان آموز با هیچ مشکلی روبرو نخواهد بود چرا که مطالب کاملا به صورت ریشه ای بررسی خواهد شد و این همان چیزی هست که کنکور در سال های اخیر در پیش گرفته است .مفتخر هستیم که با استفاده از تجربیات خود توانسته ایم این دغدغه را که همواره نوجوانان ما با ان روبه رو هستند مرتفع کنیم.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *