ویزای ازدواج کانادا

برای اخذ ویزای ازدواج کانادا چه شرایطی باید داشت و شیوه اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج به چه صورت است؟  آیا از طریق ازدواج در کانادا می توان اقامت دایم کانادا و شهروندی کانادا را کسب کرد؟ آیا از طریق ازدواج در کانادا میتوان در کانادا کار کرد؟ اسپانسر شدن برای همسر به چه معنی است؟ آیا موارد مبهمی برای اداره مهاجرت به کانادا ممکن است وجود داشته باشد که در تصمیم گیری نهایی تاثیر گذار باشند؟

البته ازدواج با یک شهروند کانادایی یا کسی که اقامت کانادا را دارد به طور اتوماتیک سبب نمیشود شما یک شهروند کانادایی بشوید و باید مدارک ازدواج قانونی شما مورد بررسی قرار گیرد تا مورد تایید دولت کانادا واقع بشود. اگر میخواهید یک شهروند کانادایی بشوید،همسر یک شهروند کانادایی بودن مزیتی برای شما به حساب نمی آید. شما باید حداقل ۱۰۹۵ روز را در طی ۵ سال قبل از تاریخ درخواست خود در کانادا حضور داشته باشید.

ویزای ازدواج کانادا

ویزای ازدواج کانادا

شرایط اخذ ویزای ازدواج کانادا

تنها با فردی می توانید در کانادا ازدواج کنید که اقامت دایم کانادا یا شهروندی کانادا را داشته باشد چرا که وقتی متقاضی اخذ ویزای ازدواج کانادا به عنوان شهروند دایم وارد کانادا می شود همسر وی باید در کانادا اقامت داشته باشد.

حداقل ۲ سال باید با همسر خود به طور قانونی در کانادا زندگی کنید. این رابطه باید قانونی و مشترک و مداوم باشد. داشتن عکس البته نه تنها از زوجین بلکه عکس جشن ها و مراسم خانوادگی و سفرها در اثبات این رابطه بسیار مؤثر می باشند.

  • حداقل سن ۱۸ سال را داشته باشید.
  • دارای سو پیشینه نبوده.
  • کارت پایان خدمت مرد
  • پاسپورت
  • عقد نامه
  • شناسنامه و کارت ملی
  • اثبات تمکن مالی

PR همسر، ابتدا درخواست اسپانسر شدن داده می شود سپس همسر تقاضای ویزای “پی ار” را می دهد.

اسپانسر شدن همسر در کانادا به چه معنی است؟ 

اگر متقاضی نتواند نیازهای اولیه و اصلی خود را تامین کند اسپانسر باید توانایی مالی خود را نشان دهد. تمکن مالی جهت تامین خوراک، پوشاک، مسکن و نیازهای روزمره زندگی و مراقبت های پزشکی که تحت پوشش بیمه درمانی نمی شوند می باشد.

اقامت کانادا با ازدواج

اقامت کانادا با ازدواج

آیا در زمان بررسی درخواست همسر شما که در کانادا زندگی می کند اجازه کار دارد؟  💡 

بله، امکان دارد که تحت مجوز کار Open Work Permits اجازه کار داشته باشد.

موارد مبهم و تاثیر گذار در تصمیم گیری نهایی 

از ان جایی که تقلب در اثبات حقیقی بودن رابطه مشترک در پرونده های اخذ ویزای ازدواج کانادا بسیار صورت گرفته است اداره مهاجرت کانادا سختگیری بسیاری را در بررسی پرونده ها داشته است و از این پس نیز اعمال خواهد کرد. مواردی از جمله:

  • فاصله سنی زیاد زوجین
  • تفاوت دو زبان که زوجین نتوانند با هم ارتباط برقرار کنند
  • داشتن دین متفاوت
  • و…

می توانند ابهاماتی را برای افسر اداره مهاجرت کانادا به وجود آورند.

چنانچه نیاز به مشاوره در خصوص ویزای ازدواج کانادا و یا موارد مشابه از قبیل  مهاجرت به کانادا ،تحصیل در کانادا ، مهاجرت به انگلستان ، تحصیل در انگلستان و… داشتید میتوانید با نوشتن نظر خود زیر این صحفه یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را با موسسه nclc  مطرح نمایید . کارشناسان متخصص موسسه این اطمینان را به شما میدهند که در کمترین زمان ممکن بهترین راه کار و شماره را خدمت شما ارائه دهند.

    [wpcaptcha]

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *