مهاجرت تحصیلی به کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای بسیار پیشرفته از لحاظ اقتصادی، زندگی، کار و تحصیل است و به همین دلیل هر ساله افراد مهاجر بسیاری این کشور را برای زندگی، کار یا تحصیل انتخاب می کنند. یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت ، مهاجرت تحصیلی به کانادا است که سریع ترین و ارزانترین راه برای زندگی در کانادا محسوب می شود. از سوی دیگر کانادا دارای دانشگاه های بسیار عالی و درجه یکی می باشد که آرزوی بسیاری از افراد تحصیل در این کشورها است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از روش های دریافت اقامت دائم کانادا است. برای مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای تحصیلی ابتدا باید متقاضی از یکی از دانشگاه های کانادا اقدام به دریافت پذیرش نماید. سپس باید اقدام به دریافت ویزای تحصیلی این کشور از طریق اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا نماید. در واقع ویزای تحصیلی برای مدت مشخصی که شخص در کانادا مشغول به تحصیل می باشد، صادر می شود. در آخر نیز شخص می تواند پس از دریافت ویزای خود به این کشور سفر نماید.

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی و تحصیل در کانادا

  • برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیاز به مدرک معتبر زبان انگلیسی می باشد.
  • برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های کانادا باید تقاضای دارای نمرات بالایی باشد.
  • برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید افسر صدور ویزای تحصیلی را مجاب کنید که دارای توان مالی لازم برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را دارید.
  • داشتن سلامت کافی و نداشتن هیچ گونه سابقه جرم و زندان
مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

موسسه nclc با سال ها تجربه در زمینه دریافت ویزای تحصیلی، می تواند به شما متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی در کانادا کمک نماید تا روال کارها بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده و شما ویزای خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید. از سوی دیگر اگر برای تحصیل در کانادا، دارای مدرک زبان انگلیسی نیستید، می توانید در کلاس های پیشرفته و آموزش تضمینی زبان انگلیسی که در این موسسه برگزار می شود، شرکت کرده و مدرک زبان خود را در کوتاهترین زبان ممکن با موسسه ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *