مهاجرت به انگلیس برای پزشکان

یکی از موسسات معتبر که جهت مهاجرت به انگلیس برای پزشکان ، خدمات گسترده و تخصصی ارائه می دهد، موسسه nclc است. موسسه ما با دفتر مهاجرت ” AS & CO visa services Ltd” در شهر لندن همکاری مستقیم دارد و پروانه رسمی و مجوز از دولت انگلستان جهت امور مهاجرت به کشور انگلیس و ارائه خدمات تخصصی و مشاوره را دارا می باشد.

مهاجرت به انگلیس برای پزشکان

مهاجرت پزشکان در حال حاضر به دو طریق کاری و تحصیلی میسر است و موسسه nclc تخصصی ترین خدمات مشاوره ای و حقوقی برای پزشکانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند در کوتاهترین زمان ارائه می دهد. این موسسه به طور تخصصی به پزشکان خدمات مشاوره بین المللی و حقوق داخلی ارائه می دهد.

پزشکان باید بدانند برای تحصیل و یا کار در خارج از کشور باید مدرک پزشکی (که در ایران اخذ کرده اند ) در کشورهای آمریکا و اروپایی و انگلیس معادل سازی نمایند. این مدرک معادل فوق لیسانس در کشور انگلیس می باشد و باید دوره های مربوط به معادل سازی را در کشور انگلیس بگذرانند تا بتوانند به عنوان پزشک کار کنند یا به تحصیل بپردازند.

مهاجرت به انگلیس برای پزشکان

انگلستان برای مهاجرت رشته های پزشکی قوانین و قواعد خاص خود را دارد که به جهت کار و یا تحصیل لازم است به تایید نظام پزشکی کشور برسد. پروسه معادل سازی مدرک بسته به قوانین انگلیس مدتی طول می کشد و یکی از مهمترین گزینه های لازم برای معادل سازی مدرک پزشکی تسلط به زبان انگلیسی است.

روش های مختلف مهاجرت پزشکان به انگلیس

پزشکان و دندانپزشکان جهت اخذ اقامت موقت و یا دائم می توانند از راه هایی نظیر ثبت شرکت و خرید ملک و یا کارآفرینی اقدام نمایند و سپس در زمان مناسب اقدام به معادل سازی مدرک خود نمایند، یکی از راه های مهاجرت به انگلستان برای پزشکان گذراندن دوره های مختلف معادل سازی(در خود انگلیس) و یا راه هایی است که موسسه پیشنهاد می کند.

در انگلستان دوره های phd مخصوص رشته های پزشکی می باشد و با انتخاب گرایش مشخص، پزشک می تواند بعد از ۳ سال گذراندن دوره به عنوان پزشک فعالیت پزشکی خود را در انگلیس آغاز نمایند و همینطور بعد از گذراندن این دوره اقدام به گذراندن دوره های تخصصی نمایند. برای پزشکانی که تمایل به مهاجرت به انگلیس را دارند گذراندن امتحان الزامی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *