ترجمه متون انگلیسی

مطمئنا تنها راهی که برای ترجمه تخصصی متن شما وجود دارد، سپردن ترجمه متن شما به مترجم متخصص در رشته و گرایش شماست. موسسه nclc با دقتی ویژه در ترجمه زبان انگلیسی با سوابق درخشان و نظرات مشتریان و البته مدارک تحصیلی مترجمین میتواند شما را به ترجمه تخصصی متن برساند.

ترجمه متون انگلیسی

ترجمه متون انگلیسی

شاید امروزه بیش از هر زمان دیگر در ایران، نیاز به ترجمه تخصصی مقالات فارسی به انگلیسی برای چاپ در ژورنال های معتبر دنیا ( ISI, IEEE, …) احساس می شود. مطمئنا برخی از مقالات شما لیاقت چاپ در ژورنال های با ایمپکت فاکتور های بالا دارند ولی فقط به خاطر ضعفی که در زبان انگلیسی دارید در این ژورنال ها پذیرفته نمی شود و مجبور به ارسال برای ژورنال هایی با ایمپکت پایین می شوید.

 قرارداد با انتشارت برای انجام سفارشات ترجمه:

  1. مشاوره تلفنی رایگان با مسئول انعقاد قرارداد ها (لطفا با شماره های درج شده در ذیل وبسایت تماس بفرمایید)
  2. ارسال پیش نویس قراداد از طرف  پیمانکار (پس از انتخاب نوع قرارداد) که می تواند به صورت فکس، ایمیل یا حضوری باشد.
  3. تایید قرارداد و جلسه حضوری با تعیین وقت قبلی/ لطفا در صورتی که نماینده انتشارات برای انعقاد قرارداد به جلسه حضوری تشریف میاورد، حتما تایید نماینده بودن خود را در سربرگ انتشارت با مهر و امضای ناشر به همراه خود داشته باشد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *