تحصیل در انگلستان

 در این مقاله راههای تحصیل در انگلستان را به طور کامل شرح دادیم. چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر در این خصوص یا مهاجرت به انگلستان داشتید موسسه nclc آماده ارائه مشاوره کاملأ تخصصی به صورت رایگان در این زمینه میباشد می باشد. جهت ارتباط با ما با شماره تماس های موسسه  تماس حاصل نمایید .

عناوین کامل تحصیل در کشور انگلیس

  • تحصیل در دوره کارشناسی
  • تحصیل در دوره کارشناسی ارشد
  • تحصیل دکترا در انگلیس
  • Assistantship & Phd studentship
  • ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان
  • تحصیل بدون مدرک زبان در انگلیس
  • تحصیل در دوره ابتدایی
  • دوره GCSE در انگلستان
  • دوره A LEVEL
  • دوره FOUNDATION 

تحصیل در انگلیس در دوره کارشناسی

دوره کارشناسی در انگلستان بر خلاف سایر کشورها سه سال به طول می انجامد. دانشجوی دوره کارشناسی در انگلستان ۱۰ ساعت در هفته اجازه کار دارد و البته در تعطیلات می تواند به صورت تمام وقت در انگلستان کار کند.

شهریه مقطع لیسانس در انگلستان بین ۱۰ هزار پوند تا ۳۵ هزار پوند می باشد و اگر بخواهید در رشته پزشکی تحصیل کنید هزینه تحصیل در انگلیس بالاتر  خواهد بود. مدارک علوم اجتماعی و انسانی شهریه کمتری را در انگلستان در مقطع کارشناسی به خود اختصاص می دهند.

"<yoastmark

تحصیل درکشور  انگلیس در مقطع کارشناسی کمی گران به نظر می آید اما در نظر داشته باشید که دوره تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان سه ساله است که در مقایسه با آمریکا و کانادا یک سال هزینه تحصیل و زندگی شما کمتر خواهد شد.

برای تحصیل در کشور انگلیس در دوره کارشناسی مدرک زبان مورد نیاز است. ویزایی که برای شما جهت تحصیل در دوره کارشناسی در انگلستان  نام دارد. همسر و فرزندان شما تحت این ویزا می توانند وارد انگلستان شوند.TIER 4 صادر می شود.

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در انگلستان یک سال به طول می انجامد و برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیاز به مدرک زبان دارید. در دوره فوق لیسانس در انگلستان ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار خواهید داشت البته در تعطیلات به صورت تمام وقت به شما اجازه کار داده می شود.

بعد از فارغ التحصیل شدن در مقطع فوق لیسانس به مدت ۴ ماه اجازه دارید در انگلستان بمانید و به دنبال کار باشید و در صورت یافتن کار می توانید در انگلستان بمانید. همسر و فرزندان اجازه ورود به انگلستان را دارند.

شهریه مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان با توجه به دو دوره class room based & laboratory based متفاوت می باشد. شهریه  مقطع فوق لیسانس برای دوره هایی که مبتنی بر کلاس می باشند از حدود ۱۰ هزار پوند تا ۲۵ هزار پوند و برای دوره های مبتنی بر آزمایشگاه از ۱۰ هزار پوند تا ۳۲ هزار پوند می باشد. تحصیل در رشته های پزشکی گران تر است و تا ۴۲۰۰۰ پوند افزایش خواهد یافت. برای تحصیل در انگلیس در دوره کارشناسی ارشد مدرک زبان مورد نیاز است.

تحصیل دکترا در انگلیس

هزینه تحصیل دکترا در انگلیس چه قدر است؟ آیا Fund به مقطع دکترا در انگلستان تعلق می گیرد؟ تحصیل دکترا در انگلیس  چه قدر طول می کشد؟ آیا درطول تحصیل در انگلستان در مقطع دکترا می توان کار کرد؟

ویزای دکترا در انگلستان

ویزای دکترا در انگلستان

تحصیل دکترا در انگلیس تقریبا ۱۸ هزار پوند را شامل می شود. البته این مبلغ در آمریکا بسیار بالاتر است و از ۲۸۰۰۰ دلار آمریکا شروع می شود و تا ۴۰۰۰۰ دلار در سال افزایش می یابد. در انگلستان کمک های مالی را هفت شورای پژوهشی که هر کدام یک بخش علمی را کاور می کنند تامین می کنند. بیشتر دانشگاهها این کمک هزینه آموزشی را دارند. این کمک هزینه معمولا سهم قابل ملاحظه ای از هزینه سالانه را برای دانشجویان مهیا می کند. هزینه سفرهای علمی- تحقیقی و کنفرانس ها نیز در قالب Fund فراهم میشود .

Assistantship & Phd studentship

این شغل دررابطه با برنامه های PHD است و شامل تدریس یا تحقیق و یا هر دو می شود. دوره دکترا بین ۳ تا ۶ سال طول می کشد البته فرصتهای شغلی بسیار عالی پس از فارغ التحصیلی وجود خواهند داشت. تحصیل دکترا در انگلیس به مدرک زبان نیاز دارد.

ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان

اگر می خواهید دوره کوتاه مدت مطالعاتی را در انگلستان بگذرانید نیاز به این ویزا دارید. در صورتی واجد شرایط اخذ ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان خواهید بود که دوره ای در انگلستان به شما پیشنهاد شده باشد و پول کافی برای حمایت خود داشته باشید تا بدون کار کردن و دریافت کمک مالی از دولت انگلستان یا اقوام خود بتوانید هزینه های زندگی، رفت و آمد و تحصیل خود را بپردازید. تحت ویزای تحصیلی کوتاه مدت در انگلستان اجازه کار ندارید. این ویزا ۶ ماهه و ۱۱ ماهه است و قابل تمدید نمی باشد. سه ماه قبل از سفر می توانید درخواست این ویزا را بدهید.

تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان

تحصیل در کشور انگلستان قبل از ورود به دانشگاه شامل دوره های ابتدایی GCSE & A LEVEL, FOUNDATION میباشد .

تحصیل در دوره ابتدایی

تحصیل در انگلیس در دوره ابتدایی برای کودکان زیر ۱۲ سال می باشد. پذیرش فرزند شما از یک مدرسه شبانه روزی گرفته خواهد شد و یکی از والدین می تواند همراه فرزند خود به انگلستان برود البته اجازه تحصیل و کار در انگلستان را نخواهد داشت. هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان سالانه معادل ۳۵۰۰۰-۲۵۰۰۰ پوند می باشد.

"<yoastmark

البته مدارسی هستند که ۱۰۰۰۰ پوند و یا خیلی بیشتر حدود ۶۰۰۰۰ پوند در سال دریافت می کنند. هزینه ها به طور گسترده از مدرسه به مدرسه در انگلستان  متفاوت می باشند. این هزینه ها شامل آموزش، فعالیت های تفریحی، خوابگاه، غذا، شستن لباس و کتابهای درسی می باشند. در صورتی که به عنوان والد قصد سفر به انگلستان را ندارید فرزند شما باید از امکانات خوابگاه استفاده کند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای گاردین

  • پاسپورت
  • عکس
  • شناسنامه
  • سند ازدواج

ویزای گاردین از ۶ ماه تا یک سال صادر می شود و هر بار به مدت یک سال تمدید می شود. از ۱۳ سالگی فرزند شما وارد دوره GCSE میشود.

دوره GCSE در انگلستان

تحصیل در این کشور در دوره GCSE مخصوص سنین ۱۳ تا ۱۶ سال می باشد. ین دوره دو ساله است و برای تحصیل در این دوره نیاز به مدرک زبان ندارید.

دوره A LEVEL

تحصیل در کشور انگلیس در دوره A LEVEL دو سال طول می کشد و اگر دانش آموز نمرات خوبی را کسب کرده باشد از ۱۶ سالگی می تواند وارد دوره A LEVE بشود. گذراندن این دوره برای ورود به داشگاه الزامی است. هزینه تحصیل در انگلستان سالانه در دورهA LEVEL مبلغ ۲۵۰۰۰پوند می باشد. برای ورود به این دوره مدرک زبان مورد نیاز است.

دوره FOUNDATION

تحصیل در انگلیس در دوره FOUNDATION یک سال طول می کشد و برای شرکت در این دوره حتما باید حداقل ۱۷ سال را داشته باشید FOUNDATION دوره ای است که گپ تحصیلی را پر می کند پس اگر کمتر از ۱۳ سال تحصیل کرده اید و یا مدرسه را ترک کرده اید و یا خارج از دوره های تحصیلی در انگلستان درس خوانده اید اما قصد ادامه تحصیل در انگلیس را دارید قبل از ورود به دانشگاه باید دوره FOUNDATION  را بگذرانید. برای تحصیل در این دوره نیاز به مدرک زبان دارید.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *