مهاجرت به انگلستان برای تحصیل

اگر شما یک دانشجو هستید و قصد دارید تا برای ادامه تحصیل به کشوری نظیر انگلیس سفر کنید. باید ابتدا نکات مهم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را بدانید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع این ویزا و همچنین روش های مهاجرت به انگلستان برای تحصیل آشنا کنیم.

مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل

شما باید بدانید که گرفتن ویزای انگلیس به هر منظوری کار آسانی نیست. اما اگر می خواهید برای تحصیل به این کشور سفر کنید برای دریافت ویزا باز هم راه ساده تری را نسبت به سایر روش ها در پیش دارید. شما می توانید برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به انگلیس بروید. البته برای دانشجویانی که متقاضی شرکت در کلاس های کارشناسی هستند گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان کمی متفاوت می باشد.

 

مهاجرت به انگلستان برای تحصیل

مهاجرت به انگلستان برای تحصیل

همچنین باید توجه داشته باشید که برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان لازم است تا مدرک زبان نیز داشته باشید. اگر نگران هزینه های زندگی و هزینه تحصیل در انگلیس هستید باید بدانید که می توانید در مقطع کارشناسی با شانس استفاده از وام های دانشجویی کمی از هزینه ها را پرداخت نمایید. همچنین در این کشور به شما در حین تحصیل کارتی ارائه می شود که با آن می توانید از حمل و نقل عمومی در شهر لندن با ۳۰ درصد تخفیف برخوردار شوید.

روش های اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

به این نکته توجه نمایید که بسته به رشته ای که انتخاب می کنید و همچنین دانشگاهی که مد نظر دارید شرایط پذیرش شما متفاوت خواهد بود. ولی گام نخست این است که در زمان هایی که سایت دانشگاه مورد نظر اقدام به دریافت اپلای دانشجوهای بین الملل می نماید مدارک خود را ارسال نمایید.

بعد از بررسی توسط دانشگاه برای شما یک نامه پذیرش ارسال خواهد شد که از طریق همان نامه پذیرش می توانید با داشتن گذرنامه و همچنین سایر مدارکی که در سایت سفارت به شما اعلام می شود به سفارت مراجعه کنید و مراحل اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را انجام دهید. هزینه ای معادل ۹۳ یورو برای ویزای کوتاه مدت ۶ ماهه و برای ویزای ۱۱ ماه تحصیلی نیز باید مبلغ ۱۷۹ یورو را پرداخت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *