ویزای توریستی انگلستان تضمینی

اگر قصد دارید ویزای انگلیس را دریافت کنید مجموعه ما کارهای مربوط به دریافت ویزا و وقت سفارت را برای شما انجام می دهد و ویزای توریستی انگلستان تضمینی را در اختیارتان قرار می دهد. این ویزا متعلق به افرادی است که قصد دارند در انگلستان به گردش بپردازند و یا با خانواده خود دیدار داشته باشند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره ویزای توریستی انگلستان تضمینی خواهیم پرداخت.

 ویزای توریستی انگلستان تضمینی

اگر قصد دارید در انگلستان به تفریح و گشت و گذار بپردازید و یا با اقوام و خانواده دیدار داشته باشید نیاز به ویزای توریستی انگلستان خواهید داشت. مجموعه ما با انجام مراحل مربوط به دریافت ویزا و گرفتن وقت سفارت، ویزای توریستی انگلستان تضمینی را برای شما ارائه خواهد داد تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.

ویزای توریستی انگلستان تضمینی

ویزای توریستی انگلستان تضمینی

مراحل دریافت ویزای توریستی انگلستان

برای دریافت ویزای توریستی انگلستان ابتدا باید فرم درخواست آن را پر کنید. به منظور دریافت وقت سفارت انگلستان نیز وب سایت سفارت این کشور فرم درخواست ویزا را در سایت قرار داده است که باید دریافت و تکمیل کنید و پر کردن آن را به شیوه آنلاین انجام دهید. بعد از اینکه وقت سفارت انگلیس تعیین شد زمان آن به ایمیلی که در فرم درخواست ذکر کرده اید به صورت خودکار ارسال خواهد شد که خود شخص متقاضی باید در این زمان به سفارت مراجعه کند تا مصاحبه و انگشت نگاری از او انجام شود و مدارکش را ارائه دهد.

ویزای توریستی انگلستان

ویزای توریستی انگلستان

مدارک لازم برای ویزای توریستی انگلستان تضمینی

ضمن داشتن فرم تکمیل شده درخواست ویزا، باید مدارک زیر را به همراه ترجمه انگلیسی و کپی از همه آنها ارائه دهید:

  • ارائه شناسنامه ایرانی
  • ارائه گذرنامه معتبر که یعنی از تاریخ اتمام اعتبار ویزای درخواستی حداقل ۲ ماه بیشتر اعتبار داشته باشد (کپی از صفحات ۵-۱ گذرنامه و صفحاتی که دارای مهر ویزا است)
  • مدارکی که پشتیبانی کننده است مثل مدارک اشتغال، دفترچه حساب پس انداز بانکی، اسناد مالکیت، سپرده های کوتاه و بلند مدت بانکی

مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزا

تمام مدارک به همراه کپی آنها و گذرنامه در سفارت انگلیس باقی خواهد ماند و در ازای آنها رسیدی دریافت خواهید کرد. بعد از اینکه ویزای توریستی صادر شد مدارک اصلی به صاحب آن بازگشت داده می شود. مدت زمان رسیدگی به مدارک ممکن است تا ۲۰ روز به طول بیانجامد که باید در برنامه ریزی های خود آن را در نظر داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *