بهترین کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران

بهترین کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران :آموزشگاه زبان انگلیسی Nclc همواره خود را مفتخر می داند که بهترین شرایط و امکانات آموزشی را با مقرون به صرفه ترین هزینه در سطح تهران در اختیار دوستداران و زبان آموزان قرار می دهد. نکته ای که ما همواره مدنظر داشته ایم نگاه داشتن کیفیت در بالاترین و بهترین سطح و منطقی ترین و مطلوبترین رنج قیمت در سطح شهر بوده است. در حقیقت آن چه ما ادعا می کنیم مرهون روش فوق العاده پیشرفته و سریعی است که Nclc نام دارد.

موسسه زبان NCLC

دوره های زبان انگلیسی ترمیک موسسه Nclc در مدت زمان کمتر از ۸ ماه برای کسی که از سطح مبتدی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز می کند به طول می انجامد.در نتیجه کل دوره کمی بیشتر از ۷ ماه زمان نیاز دارد و تنها کافیست مقایسه ای بفرمایید با سایر موسسات آموزش زبان انگلیسی که شما بایستی حداقل ۲۰ تا ۳۰ ترم را بگذرانید و بعد از گذشت ۳ تا ۴ سال و با هزینه ای چندین برابر، شاید به سطح دانش زبانی معادل با آن چه ما در این دوره ها آموزش می دهیم برسید.

علاوه بر این پس از سپری کردن  ترمها شما بر روی تمامی تکنیک ها و زیر و زبرهای آزمون IELTS, TOEFL, EPT و … مسلط خواهید بود و قادر هستید تا در آزمون Academic نمره ی مطلوب خود را کسب نمایید، پس از سوی دیگر شما نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای سپری کردن دوره های آمادگی آزمون IELTS, TOEFL و … را نخواهید داشت.

کلاس زبان انگلیسی

کلاس زبان انگلیسی

بهترین کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران

در ادامه به طور مختصر به شرح دوره  Nclc می پردازیم تا دریابید که ما بر طبق چه فرآیندی این ادعا را داریم که می توانیم تنها در این مدت زمان کوتاه مطلوب ترین سطح دانش و توانایی را در زبان آموز ایجاد کنیم. در ترم اول دوره ی Nclc زبان آموز را با مفاهیم پایه ای زبان انگلیسی آشنا می سازیم. در انتهای این ترم زبان آموز کاملا قادر خواهد بود تا درک صحیح و مناسبی از صحبت های استاد خود داشته باشد، توانایی درک داستان های کوتاه و فهمیدن فایل های صوتی را خواهد داشت، خود را به طور کامل به زبان انگلیسی معرفی می نماید و توانایی برطرف کردن نیازهای اولیه خود به زبان انگلیسی را خواهد داشت.

از طرف دیگر در دوره ی Nclc به طور تخصصی بر روی هر دو لهجه ی American و British کار خواهد شد و با توجه به اهمیت فوق العاده بالای لهجه ی British برای آزمون IELTS و دشوارتر بودن این لهجه نسبت به لهجه ی American از همان ترم اول به طور تخصصی و با تاکید زیاد بر روی لهجه ی British کار کرده تا زبان آموز را قادر به درک و صحبت با این لهجه نماید.

کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران

در ترم دوم گرامر های پرکاربرد و فوق العاده پر اهمیت آن چنان ملکه ی ذهن شما خواهند شد که شما دانش گرامری لازم برای صحبت کردن به زبان انگلیسی را به خوبی خواهید داشت و در انتهای ترم به طور چشم گیری شاهد تحول خود در زبان انگلیسی خواهید بود. از ترم سوم علاوه بر ادامه ی روند ترم دو به طور تخصصی تری بر روی Speaking و Listening کار خواهد شد و همین طور کار بر روی مهارت Reading و لهجه ی American نیز از این ترم آغاز خواهد شد .

کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران

کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران

در ترم چهارم علاوه بر توجه مبسوط به سه مهارت دیگر زبانی، کار بر روی مهارت Writing با جدیت بالایی آغاز می شود. و زبان آموز دانش کافی برای نگارش هر دو بخش مهارت Writing در آزمون IELTS را بدست خواهد آورد. همچنین توانایی وی در این زمینه پاسخگوی نیاز های وی در زمینه های آکادمیک در طول دوران تحصیل نیز خواهد بود و در ادامه ی دوره، تثبیت و نهادینه سازی تمامی مهارت ها و تکنیک ها طوری صورت می گیرد که حداکثر دانش و تبحر لازم را برای زبان آموز به ارمغان خواهد آورد.

بهترین کلاس زبان انگلیسی

پس همان طور که به وضوح مشخص است تنها گذراندن دوره های  زبان انگلیسی موسسه Nclc با چندین سال مطالعه ی زبان انگلیسی در موسسات دیگر برابری می کند و لذا چه از نظر هزینه مادی و زمانی و چه از نظر روش آموزشی که به کار برده می شود می توان ادعا کرد که موسسه زبان انگلیسی Nclc بهترین آموزشگاه با بهترین قیمت در غرب تهران می باشد.

البته نا گفته نماند که دوره های زبان عمومی Nclc  نیز در مدت زمان کمتر از ۸ ماه زبان آموز را از سطح مبتدی به سطح پیشرفته رسانده و پاسخ گوی نیازها در امور کاری و سفرهای تفریحی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *