اخذ ویزای تحصیل در انگلستان

سوالات و دلایل گوناگونی وجود دارد که چرا باید در انگلستان تحصیل کنید. راههای اخذ ویزای تحصیل در انگلستان چیست ؟ آیا تحصیل بدون مدرک زبان در انگلستان امکان پذیر است؟ آیا اقامت انگلستان از طریق تحصیل قابل دستیابی است؟ آینده شغلی را در انگلستان بعد از فارغ التحصیل شدن چگونه میبینید؟ آیا تحصیل و زندگی در انگلستان هزینه بالایی را دارد؟

ویزای تحصیلی انگلستان

در مقاله زیر به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت. تحصیل در رشته مورد علاقه خود، فرصتهای شغلی مناسب با حقوق بالا که بعد از تکمیل تحصیل در انگلستان به ان دست خواهید یافت و در صورت پرداخت مالیات در نهایت از طریق تخصص و کار می توانید اقامت انگلستان را به دست آورید و کسب مهارتهای لازم برای این که در زمینه تحصیلی و کاری خود موفق باشید از جمله مواردی هستند که می توانند شما را در تصمیم  گیری خود برای تحصیل در انگلستان مصمم تر کنند.

اخذ ویزای تحصیل در انگلستان

اخذ ویزای تحصیل در انگلستان

تحصیل دوره ابتدایی در انگلیس

برای تحصیل در انگلستان در صورتی که فرزند زیر ۱۲ سال دارید باید پذیرش فرزند خود را از یک مدرسه شبانه روزی بگیرید. پس از پرداخت شهریه برای شما  CAS  صادر میشود. مادامی که فرزند زیر ۱۲ سال شما در انگلستان تحصیل می کند یکی از والدین میتواند درخواست ویزا کند. ویزای گاردین از ۶ ماه تا یک سال صادر می شود و والدین حق تحصیل و کار را در انگلستان نخواهند داشت. در این مقطع بدون مدرک زبان فرزند شما می تواند در انگلستان تحصیل کند.

  •    Tier4 child student visa برای فرزند شما صادر می شود.
  •   Parent of tier4 visa ویزایی است که برای والدین صادر می شود.

دوره GCSE

تحصیل در انگلیس دردوره GCSE دو سال طول می کشد و فرزند شما باید بین ۱۳ تا ۱۶ سال سن داشته باشد. در این دوره نیز برای تحصیل در انگلستان مدرک زبان نیاز نیست.

دوره A level

این مدرک در انگلستان به دانش آموزانی که آزمون متوسطه یا پیش دانشگاهی را تکمیل کرده اند اعطا می شود که برای تحصیل در دانشگاه مورد نیاز است. دوره  A level  دو ساله است و در صورتی که دانش آموز از سطح خوبی بر خوردار باشد از ۱۶ سالگی می تواند در این دوره تحصیل کند. برای تحصیل در انگلستان در این دوره مدرک زبان نیاز است.

دوره Foundation

برای تحصیل در این دوره در انگلستان دانش آموز حداقل باید ۱۷ سال را داشته باشد. در صورتی که دوره دبیرستان را به اتمام رسانده اید و یا کمتر از ۱۲ ماه تحصیل کرده اید قبل از ورود به دانشگاه باید این دوره را بگذرانید . Foundation دوره ای است که گپ تحصیلی را پر می کند. و برای تحصیل در این دوره مدرک زبان نیاز است.

اخذ ویزای تحصیل در انگلستان

اخذ ویزای تحصیل در انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان

بر خلاف تصور همگان که می گویند تحصیل و زندگی در انگلستان بسیار پر هزینه است باید ذکر کنیم که دوره های تحصیلی در انگلیس در مقایسه با کشورهای دیگر کوتاه تر است، بنابراین صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه ها وجود خواهد داشت.

تحصیل لیسانس در انگلستان سه ساله است و برای تحصیل در مقطع لیسانس مدرک زبان مورد نیاز است. دوره فوق لیسانس یک سال به طول می انجامد و مدرک زبان نیز مورد نیاز می باشد. طول دوره دکترا ۳ تا ۶ سال می باشد و مدرک زبان با نمره بالا لازم است.

آینده شغلی در انگلستان برای فارغ التحصیلان مقاطع مختلف بسیار خوب می باشد و با یافتن شغل و پرداخت مالیات می توان اقامت انگلستان را اخذ کرد. لازم به ذکر است که در طول مدت تحصیل در انگلستان می توان به کار نیمه وقت پرداخت و تجربه کاری و روابط اجتماعی کسب شده در این مدت از جمله مزایای زندگی و تحصیل در انگلستان می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *