اقامت انگلستان با خرید ملک

سوال های بسیاری در مورد اقامت انگلستان با خرید ملک مطرح می شود و این که آیا با خرید ملک در انگلستان می شود اقامت انگلیس را اخذ کرد یا خیر؟ به بخشی از سوال ها و جواب ها در ذیل می پردازیم.

آیا با داشتن هر ملیتی می توان در کشور انگلستان ملکی را خریداری کرد؟ بله، تمام ملیت ها در کشور انگلستان می توانند ملکی را خریداری کنند. بسیاری از افرادی که درخاور میانه، آفریقا و اروپا ساکن هستند و یا کار می کنند در کشور انگلستان ملکی را خریداری کرده اند تا در ان کشور سرمایه گذاری کنند.

اقامت انگلستان با خرید ملک

اقامت انگلستان با خرید ملک

آیا بدون وارد شدن به کشور انگلستان می توان برای خرید ملک در انگلیس اقدام کرد؟ بله، البته پیشنهاد ما این است که حتما از انگلستان بازدید داشته باشید و با بررسی شرایط و دیدن املاک گوناگون اقدام به خرید ملک بکنید. در این صورت مدارک شما باید توسط یک وکیل در کشورتان مورد تایید قرار گیرد و سپس مورد تایی UK Land Registry .

اقامت انگلستان با خرید ملک

آیا قیمت ملک در انگلستان رو به افزایش است؟ از سال ۲۰۱۳ قیمت ملک در انگلستان شروع به افزایش کرده است و این رشد در انگلستان رشدی ۷ درصدی می باشد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت انگلستان را اخذ کرد؟ خیر، خرید ملک منجر به اقامت نخواهد شد. خرید ملک نوعی سرمایه گذاری در کشور انگلستان است و راه های دیگری برای اخذ اقامت انگلستان وجود دارد که از جمله آن ها می توان به اقامت انگلیس از طریق ازدواج ، اقامت از طریق سرمایه گذاری و اقامت از طریق تخصص اشاره کرد.می توانید با مطالعه مقاله های مربوط به  هر بخش  از شرایط وقوانین مطلع شوید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *