سرمایه گذاری در انگلیس

یکی از دلایل قانع کننده برای سرمایه گذاری در انگلیس است که نیازی به کار کردن در تمام زندگی خود نداشته باشید ، لذا تنها دو راه برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در انگلیس وجود دارد: با کار کردن و یا داشتن دارایی که از طریق سرمایه گذاری در آمد بیشتری کسب کنید.

سرمایه گذاری در انگلیس راهی مطمئن برای افزایش درآمد شما می باشد چرا که اقتصاد انگلیس بسیار توسعه یافته است و انگلیس از جمله ثروتمندترین کشورهای جهان می باشد، پس سرمایه گذاری در انگلیس این امکان را برای شما فراهم می کند که به بازارهای اتحادیه اروپا دسترسی پیدا کنید بدون این که موانعی سد راه شما شوند. انگلیس رهبر سرمایه گذاری خارجی در اروپا می  باشد و بستر بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است چرا که موقعیت های خاصی را برای سرمایه گذاری ارایه می دهد. هزینه های کم کار و بازدهی بالا در انگلیس موجب می شود که این کشور مقصد جذابی برای سرمایه گذاری باشد.

سرمایه گذاری در انگلیس

سرمایه گذاری در انگلیس

از جمله دلایل دیگر مدت زمان کوتاهی است که برای راه اندازی یک کسب و کار در انگلیس صرف می شود. در این کشور مالیات بسیار کمی از کارفرما دریافت می شود و استخدام نیروی کار در انگلیس از درصد بسیار بالایی برخوردار است و همین امر موجب شده که انگلیس در رتبه  دوم در بین کشور های جهان قرار گیرد. موانع بسیار کمی برای کار آفرینی و ایجاد کسب و کار جدید در انگلیس وجود دارد.

سرمایه گذاری در انگلیس

 پایگاههای تحقیقاتی این کشور از استانداردهای بالایی برخوردار هستند و این امر انگلیس را در زمینه نوآوری از دیگر رقبا جلو انداخته است. انگلیس به دلیل داشتن سیاستی پایدار و داشتن شفافیتی بین المللی از جمله کشورهایی است که دارای کمترین فساد در جهان است که حتی در مقایسه با آمریکا، ژاپن، آلمان و فرانسه در مقام بهتری قرار دارد.

انگلیسی بودن زبان این کشور که خود نیز یک زبان بین المللی محسوب می شود خود ارزش سرمایه گذاری در انگلیس را بالا می برد.شش دانشگاه برتر اروپا در انگلیس میباشند که دو تای آنها جزو سه دانشگاه برتر جهان هستند. زیرساختهای فناوری اطلاعات در انگلیس بسیار قوی است و همچنین رشد سریع بهره وری در انگلیس در مقایسه با رقبای خود،این کشور را بسیار مناسب برای سرمایه گذاری قرار داده است.

جهت اطلاع از قوانین سرمایه گذاری انگلیس و مهاجرت به انگلستان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *