ویزای دکترا در انگلستان

ویزای دکترا در انگلستان Phd funding

تحصیل در انگلستان در مقطع دکترا چه قدر هزینه دارد؟

تحصیل در انگلستان در مقطع دکترا در صورتی که خود بخواهید هزینه تحصیل خود را تقبل کنید بسیار گران می باشد. این مبکق تا حدود ۱۸۰۰۰ پوند می باشد. نا گفته نماند که این مبلغ در کشور آمریکا بالاتر می باشد و از ۲۸۰۰۰ دلار آمریکا شروع می شود تا ۴۰۰۰۰ دلار در سال.

چه طور می شود Fund گرفت؟

در انگلستان کمک های مالی از طریق هفت شورای پژوهشی که هر کدام یک بخش علمی را کاور می کنند فراهم می شود. در اروپا این کمک های مالی از طریق European Research Council ارایه می شود. کشورهای آمریکا و کانادا هم معادل این کمک هزینه را دارند که از طریق National Research Council در قالب بورس تحصیلی یا پروژه های تحقیقی فراهم می شود .

ویزای دکترا در انگلستان

ویزای دکترا در انگلستان

بیشتر دانشگاهها کمک هزینه مالی را فراهم می کنند و این کمک هزینه به طور معمول سهم خوبی از شهریه سالانه را برای دانش جویان دکترا فراهم می کند. همچنین دانشگاه ها هزینه سفر های تحقیقی و کنفرانس ها را نیز در قالب Fund فراهم می کنند.

Phd studentship or assistantship :

این شغل مربوط به Phd program می باشد مثل تدریس و تحقیق و یا هر دو. دوره دکترا بین ۳ تا ۶ سال طول می کشد و البته  دورنمای شغلی برای کسی که دارای مدرک Phd می باشد عالی است .

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *