مجوز کار در انگلیس

مجوز کار در انگلیس برای کارگران ماهر و در صورتی که پیشنهاد معتبر شغلی داشته باشند صادر میشود و شخصی که ویزا برای او صادر میشود باید خود و وابستگان خود را حمایت کند.

 Exceptional Talent-Tier1

اگر در علوم پایه، علوم انسانی، مهندسی، پزشکی، تکنولوژی دیجیتالی و هنر به عنوان استعدادهای استثنایی تایید شده اید میتوانید برای  Tier1-Exceptional Talent درخواست دهید.شما با این ویزا می توانید به عنوان مدیر یک کمپانی کار کنید و یا خود، کار فرما باشید.می توانید تغییر شغل دهید بدون اطلاع به سفارت و حتی کارهای داوطلبانه انجام دهید.می توانید به خارج از کشور انگلستان سفر داشته باشید.این امکان وجود دارد که اعضای خانواده را با خود به کشور انگلستان بیاورید. در صورتی که فرزند شما زیر ۱۸ سال است می تواند با شما همراه شود و فرزند بالای ۱۸ سال شما تحت ویزایی باید در کشور انگلستان باشد.

مجوز کار در انگلیس

مجوز کار در انگلیس

مدت زمانی که می توانید در کشور انگلستان باشید ۵ سال و ۴ ماه است و این ویزا ۵ سال دیگر قابل تمدید است.تحت این ویزا نمی توانید به عنوان دکتر یا دندان پزشک کار کنید. همچنین به عنوان یک ورزشکار حرفه ای یا مربی ورزشی نیز امکان کار کردن برای شما وجود ندارد.کمک مالی دولت نیز شامل حال شما نمی شود.

Tier1- Graduate Entrepreneur Visa

در صورتی که فارغ التحصیل هستید و ایده کسب و کار شما رسما تایید شده می توانید درخواست این ویزا را بکنید. ازطریق یکی از این دو سازمان باید تایدیه داشته باشید:

Department for International Trade-DIT 

سه ماه قبل از سفر می توانید درخواست دهید و بعد از صدور ویزا سه هفته وقت دارید که اقدامات لازم را انجام دهید.

A UK Higher Education Institution – HEI 

سه ماه قبل از سفر می توانید درخواست دهید و بعد از صدور ویزا هشت هفته وقت دارید که اقدامات لازم را انجام دهید.تحت این ویزا یک سال می توانید در کشور انگلستان بمانید و این ویزا یک سال دیگر قابل تمدید است. اعضای خانواده می توانند با شما بیایند. ( همسر و فرزند زیر ۱۸ سال) باید مدارکی ارایه دهید که می توانید خانواده خود را حمایت کنید. ۹۴۵ پوند برای خود و برای هر کدام از اعضای خانواده در حالی که کمتر از ۱۲ ماه در کشور انگلستان می مانند مبلغ ۱۲۶۰ پوند و در صورتی که بیشتر از ۱۲ ماه می مانند ۶۳۰ پوند باید در حساب باشد.

مجوز کار در انگلیس

اگر مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا PHD کشور انگلستان را داشته باشید همراه با تایید سه ماه اخیر HEI در صورتی که از داخل کشور انگلستان درخواست میدهید ۹۴۵ پوند و اگر از خارج از کشور انگلستان درخواست میدهید ۱۸۹۰ پوند به مدت ۹۰ روزقبل از درخواست باید در حساب پس انداز باشد. دانش انگلیسی شما حداقل  B1  باشد و اگر مدرکی دارید که به زبان انگلیسی در ان زمینه آموزش دیده اید و معادل کارشناسی، کارشناسی ارشد و PHD در  کشور انگلستان است باید توسط  UK NARIC تایید شود .

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

اگر حامی مالی دولتی دارید  یا از طریق International scholarship agency حمایت می شوید می توانید برای این ویزا درخواست دهید . شهریه دوره تحصیلی شما و هزینه های زندگی را در ۱۲ ماه گذشته باید پرداخت کرده باشید. مدارک افتخاری، مدارکی که در کشور انگلستان توسط سازمانهای خارج از کشور انگلستان اعطا می شوند. مدارکی که خارج از کشور انگلستان گرفته می شوند برای درخواست این ویزا اعتبار ندارند. برای دوره Foundation  نمی توانید درخواست دهید.

Tier2- Minister of religion Visa

در صورتی که از طرف جوامع مذهبی شغلی به شما پیشنهاد شده به عنوان مثال مبلغ مذهبی یا عضو شدن در یک نظام مذهبی میتوانید برای مجوز کار در انگلیس درخواست دهید. این ویزا برای مدت سه سال و یک ماه برای شما صادر می شود. شما توسط حامی خود چک میشوید که آیا برای این شغل مناسب هستید یا خیرو این که چه مبلغی به شما پرداخت خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز انگلستان و قوانین جدید با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *