روش های سرمایه گذاری در انگلستان

در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کشورهای مهم دنیا که اقتصادی رو به رشد و قوی دارند بسیار موردتوجه قرارگرفته است. ازجمله این کشورها می‌توان به انگلستان و سرمایه‌گذاری در انگلستان  اشاره کرد. همان‌گونه که می‌دانید انگلستان ازنظر اقتصادی در دنیا نقش مهمی دارد و به‌واسطه ثباتی که درزمینه اقتصادی در این کشور ایجادشده است افراد زیادی تمایل به سرمایه‌گذاری در انگلیس رادارند. کسانی که در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند این اطمینان خاطر را دارند که علاوه بر حفظ سرمایه خود می‌توانند به سود قابل‌توجهی نیز دست پیدا کنند. در این مقاله توضیحات کامل در خصوص قوانین و روش های سرمایه گذاری در انگلستان می‌پردازیم.

سرمایه‌گذاری ۱,۰۰۰,۰۰۰ پوندی

در این روش سرمایه‌گذاری در انگلستان فرد متقاضی باید مبلغی معادل بر ۱,۰۰۰,۰۰۰ پوند را در انگلستان و یا یکی از بانک‌های انگلیسی که در سایر کشورها می‌باشد ارائه نماید. در این روش احتیاجی به آموختن زبان انگلیسی نیست و تنها با انتقال سرمایه بعد از گذشت حدود یک سال موفق به اخذ اقامت دائم کشور انگلیس خواهید شد. این روش ساده‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری در انگلستان  و اخذ اقامت است.

روش های سرمایه گذاری در انگلستان

روش های سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه‌گذاری ۲۰۰,۰۰۰ پوندی

در این روش سرمایه‌گذاری در انگلستان به ۲ صورت می‌توانید عمل کنید.

  1. با ارائه مبلغی حدود۲۰۰,۰۰۰ پوند دریکی از بانک‌های مورد تأیید انگلیس برای مدت‌زمان حداقل ۳ ماه و ارایه بیزنس پلن و کار آفرینی شما موفق به اخذ اقامت این کشور خواهید شد.  نکته اساسی که در این مورد قابل‌توجه می‌باشد این است که مبلغ۲۰۰,۰۰۰ پوند می‌تواند به‌صورت ریالی در حساب شما ارائه داده شود.
  2. یکی دیگر از گزینه‌های سرمایه‌گذاری در انگلستان این است که در این روش فرد متقاضیاقامت از طریق سرمایه‌گذاری در انگلستان باید مدرکی را ارائه دهد که نشان می‌دهد بر زبان انگلیس تسلط دارد. و همچنین فرد متقاضی باید متعهد شود که ۲ کارمند انگلیسی را استخدام نماید و اگر در این امر موفق عمل کرد می‌تواند ویزای خود را برای مدت ۲ سال دیگر تمدید کند.
سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

مزایای سرمایه‌گذاری در انگلستان

  • کشور انگلستان دارای نظام مناسبی برای مالیات و سرمایه‌گذاران خارجی است.
  • کشور انگلستان به‌واسطه برخوردار بودن از سطح بالای استانداردهای زندگی از جایگاه ویژه‌ای در میان سایر کشورها برخوردار است و با در دست داشتن پاسپورت این کشور شما می‌توانید به‌تمامی کشورها سفر کنید.
  • در انگلستان شما امکان ثبت مالکیت را به ساده‌ترین شکل ممکن دارید.
  • کشور انگلستان درزمینه راه‌اندازی کسب‌وکار و تجارت جزء کشورهای مطرح در این زمینه می‌باشد و به این دلیل شما این امکان رادارید که به‌سرعت و به‌راحتی اقدام به ایجاد کسب‌وکار کنید.
  • کشور انگلستان جزء آن دسته از کشورهایی است که کمترین میزان مالیات را دریافت می‌کند و این نکته در سرمایه‌گذاری بسیار حائز اهمیت است.
  • زبان انگلیسی‌زبان بین‌المللی در تجارت است.

انگلیس کشوری است که درزمینه راه‌اندازی کسب‌وکار و کارآفرینی مانعی بر سر راه افراد قرار نمی‌دهد و زمینه این کار را به‌راحتی برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. و نکات ذکرشده از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در انگلستان می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *