هزینه زندگی در انگلستان 

قبل از مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل یا کار سوال های بسیاری برای شما به وجود می آید از جمله: میانگین حقوق سالانه در انگلستان چه قدر است؟ هزینه زندگی در انگلستان چقدر است ؟ میانگین دستمزد فارغ التحصیلان چه میزانی است؟ مشاغلی که بهترین حقوق و دستمزد را دریافت می کنند کدام ها هستند؟

هزینه زندگی در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان

اگر از طریق کار یا تخصص به انگلستان مهاجرت می کنید جالب است که بدانید میانگین حقوق سالانه در انگلستان یا دستمزد ماهانه  کارکنان تمام وقت انگلستان در صنایع مختلف متفاوت است. طبق تحقیقات در آمد سالانه ناخالص کارکنان تمام وقت در  انگلستان در حدود ۳۰۰۰۰ پوند می باشد. همچنین فارغ التحصیلانی که در رشته های مهندسی یا ارتباطات فارغ التحصیل شده اند در حدود ۵۰۰۰۰ دلار در سال در آمد کسب می کنند.

هزینه زندگی در انگلستان

در صورتی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارید قبل از هر چیزی باید از هزینه زندگی در انگلستان آگاه باشید. هزینه حمل و نقل در انگلستان، مسکن، هزینه مواد غذایی و رستوران در انگلستان، نوشیدنی، اینترنت، لباس، باشگاه و سرگرمی و سوخت از جمله مواردی هستند که در این مقاله به آنها می پردازیم. با آگاهی از این هزینه ها بهتر می توانید در زمینه تحصیل، کار و یا سرمایه  گذاری در انگلستان تصمیم بگیرید. نا گفته نماند که انگلستان یکی از گرانترین کشورهای دنیا محسوب می شود.

البته با در نظر گرفتن کیفیت تحصیل در انگلستان و یا اقتصاد قوی این کشور، کمی تامل در مورد انتخاب این کشور جایز می باشد. چرا که، هم با تحصیل در انگلستان و هم کار و سرمایه گذاری در انگلستان اقامت دایم این کشور را سریع تر و راحت تر از دیگر کشورها به دست می آورید .  موسسه NCLC در تمامی امور خدمات مشاوره تخصصی را ارائه می دهد.

هزینه حمل و نقل در انگلستان

در انگلستان شبکه حمل و نقل عمومی، شبکه ریلی و چند خط هوایی ارزان قیمت وجود دارد. البته بسیاری رفت و آمد با وسیله نقلیه  خود را ترجیح می دهند. اما اگر فقط قصد بازدید از شهرها را دارید ما حمل و نقل عمومی را پیشنهاد می کنیم. متغیر های بسیاری وجود دارند که با توجه به آنها هزینه حمل و نقل محاسبه می شود. از جمله: مسافت، رزرو بلیت، نوع وسیله (اتوبوس، هواپیما،قطار). به عنوان مثال اگر می خواهید از لندن به ادینبورگ با قطار سفر کنید باید برای ۴ ساعت و نیم ۱۵۰ پوند هزینه کنید (بلیط یک طرفه).

از همین سفر را از قبل رزرو کرده باشید تنها ۲۵ پوند هزینه خواهید کرد. همین سفر با اتوبوس ۱۰ تا ۱۵ ساعت طول می کشد و هزینه آن بین ۱۶ تا ۸۰ پوند است. این سفر با هواپیما حدود یک ساعت طول می کشد و در صورتی که چمدان نداشته باشید از ۱۳ پوند شروع می شود تا ۲۰۰ پوند.کرایه یک ماشین کوچک برای دو نفر به طور متوسط ۱۵۰ پوند در هفته می باشد. وسیله نقلیه مناسب ۴ نفر ۲۰۰ تا ۳۰۰ پوند در هفته و ماشینی که مناسب ۵ نفر به بالا باشد ۴۰۰ تا ۶۰۰ پوند در هفته.

هزینه سوخت در انگلستان

سوخت در انگلستان در مقایسه با آمریکا کمی گران تر می باشد، اما خوشبختانه مسافتها طولانی نیستند. با این حال قیمت سوخت متفاوت است و ارزانترین آنها در پمپ بنزین ها و گرانترین آنها در جایگاه های سوخت در بزرگراه ها یافت می شوند.

هزینه مسکن در انگلستان

عوامل متعددی از سطح راحتی تا خدمات مورد نیاز بر قیمت مسکن و محل اقامت در انگلستان تاثیر می گذارند. گزینه های بسیاری برای اقامت در انگلستان وجود دارند که با توجه به بودجه شما مشخص می شوند. برای یک اتاق خصوصی مناسب دو نفر ۴۰ تا۱۰۰ پوند برای هر شب، البته اتاق های خوابگاه ارزان تر هستند و حدود ۲۵ پوند برای هر شب باید پرداخت شود.

هزینه مسکن در انگلستان

هزینه مسکن در انگلستان نسبت به کشورهای دیگر بالا می باشد. اما اگر در انتخاب خود دقت کنید تا میزان قابل توجهی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در ذیل قیمت خرید و اجاره ملک در لندن را برای شما آورده ایم:

اجاره ماهیانه آپارتمان در لندن

نوع آپارتمان اجاره 

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر  ۱۲۰۰+ ماهیانه (پوند)
  • آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر ۹۰۰+ ماهیانه (پوند)
  • آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر  ۲۱۵۰+ ماهیانه (پوند)
  • آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر ۱۵۰۰+ ماهیانه (پوند)

قیمت خرید ملک در لندن

قیمت خرید هر متر مربع در مرکز شهر در لندن حداقل ده هزار پوند می باشد.

قیمت خرید ملک در لندن اما در خارج از مرکز شهر حداقل ۵۰۰۰ پوند می باشد.

اقامت انگلستان با خرید ملک

اقامت انگلستان با خرید ملک

هزینه مواد غذایی، نوشیدنی و رستوران در انگلستان

  1. رستوران ارزان قیمت  ۱۰ -۲۰ Pounds
  2. قهوه  ۲ – ۳ Pounds
  3. یک بطری نوشابه  ۰.۷۵ – ۲ Pounds
  4. یک لیتر شیر  ۰.۷۰ – ۱ Pounds
  5. یک قرص کامل نان  ۰.۶۶ – ۱.۵۰ Pounds
  6. ۱۲ عدد تخم مرغ  ۱.۳۰ – ۳ Pounds
  7. یک کیلو گرم مرغ  ۵ – ۱۰ Pounds
  8. یک کیلو گرم گوشت گوساله ۵ – ۱۲ Pounds
  9. یک کیلو گرم سیب  ۱ – ۳ Pounds
  10. یک کیلو گرم برنج سفید ۰.۹۰ – ۲ pounds

هزینه اینترنت در انگلستان

اینترنت در انگلستان نسبت به آمریکا، کانادا و استرالیا ارزان تر می باشد. قیمت زیر بر حسب دانلود نامحدود با قرار داد یک ساله می باشد.۱۹ تا ۳۳ پوند ماهیانه.

هزینه لباس، باشگاه، سرگرمی و مواردی دیگر

آب و هوای انگلستان در زمستان و تابستان تقریبا معتدل است. اما باران بسیار می برد پس به یک چترو بارانی خوب فکر کنید. در زیر برخی از قیمت ها را آورده ایم:

  • شلوار جین  ۸۵-۴۵ پوند
  • لباس تابستانی ۵۰-۲۰ پوند
  • کفش ورزشی  ۹۰-۵۰ پوند
  • کفش کار  ۱۲۰-۵۰ پوند
  • ۱۵ دقیقه ویزیت دکتر  ۶۹ پوند
  • دئودورانت ۲ پوند
  • شامپو  ۴ پوند
  • دستمال توالت (۴رول) ۱.۷۵ پوند
  • عضویت باشگاه (ماهانه) ۶۳ پوند
  • بلیط سینما  ۱۲ پوند
مشاغل زیر به ترتیب بیشترین حقوق و دستمزد را در انگلستان دریافت می کنند

خلبانان و مهندسین هواپیما، مدیران اجرایی، کنترل کنندگان ترافیک هوایی و مدیران بازاریابی و فروش. میانگین حقوق و دستمزد در هفته بین ۱۳۰۰-۲۰۰۰ پوند در انگلستان برای آنان می باشد.

در ذیل هزینه زندگی در انگلستان که شامل غذا،مسکن، لباس، حمل و نقل، سلامت و بهداشت و همچنین سرگرمی می باشد به تفصیل آورده شده است. به علاوه اگر قصد تحصیل در انگلستان را دارید و می خواهید در یکی از مقاطع پیش دانشگاهی، لیسانس و فوق لیسانس در انگلستان تحصیل کنید لیست کالج ها و دانشگاه ها در انگلستان همراه با شهریه آنها در ادامه آورده شده است.

هزینه زندگی در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان

خرج زندگی در انگلستان

خرج زندگی در انگلستان

خرج زندگی در انگلستان

خرج زندگی در انگلستان

خرج زندگی در انگلستان

خرج زندگی در انگلستان

هزینه تحصیل در دوره foundation و مقطع کارشناسی در انگلستان

 هزینه تحصیل در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلستان

هزینه کارشناسی ارشد و MBA در انگلستان

هزینه کارشناسی ارشد در انگلستان

هزینه کارشناسی ارشد در انگلستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *