مزایای تحصیل در کانادا 

مزایای تحصیل در کانادا نه تنها به این دلیل که همسایه آمریکا است، بلکه همچنین به عنوان کشوری توسعه یافته که  تحصیل در آن با کیفیتی بالا تضمین شده، شناخته شده است. به علاوه تحصیل در کانادا فرصت های شغلی بسیاری را برای فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور فراهم می کند. استانداردهای آموزشی کانادا و کنترل دقیق، بیانگر کیفیت عالی آموزش هستند و این امر در بلند مدت به نفع حرفه ای است که در آینده انتخاب خواهید کرد.

تحصیل در کانادا مقرون به صرفه است، گرچه هزینه های تحصیل ممکن است بر اساس دوره ها متفاوت باشند اما برای دوره های عمومی هزینه های تحصیل کمتر از سایر کشور های بزرگ است. دیپلم، گواهی و  یا مدرک دانشگاهی که در کانادا اخذ می شوند معادل مدارکی هستند که از آمریکا و کشورهای مشترک المنافع به دست آمده اند.

مزایای تحصیل در کانادا

مزایای تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا امتیازی است که پروسه اقامت دایم کانادا را کوتاه تر می کند. کانادا جامعه ای چند فرهنگی است و تقریبا تمام گروه های قومی جهان در کانادا اقامت دارند. از این رو فعالیت های تفریحی مرتبط با فرهنگ های خاص به راحتی یافت می شوند.

تحصیل در کانادا

از آنجایی که تحقیق یکی از اجزای کلیدی آموزش عالی پس از دوره متوسطه می باشد، در کانادا دولت و صنعت هردو تحقیقاتی را  که شامل تمامی زمینه های ارتباطات راه دور، پزشکی، کشاورزی، فن آوری کامپیوتر و علوم زیست محیطی می باشند حمایت می کند.

پس از اتمام تحصیل در کانادا و همچنین در صورت داشتن تجربه کاری در این کشور می توانید بدون ترک کانادا درخواست اقامت دایم کانادا را بدهید.هزینه زندگی و تحصیل در کانادا در تمامی سطوح از آمریکا، انگلیس و استرالیا کمتر است.

استاندارد های آموزشی در کانادا

در مقایسه با استاندارد زندگی و امکانات آموزشی با کیفیت بالا که در کانادا نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته ارایه می شوند، متوجه می شویم که دانش آموزان تمام مزایا را با هزینه کمتری دریافت می کنند. سیستم آموزشی در کانادا بر اساس مطالعات متقابل انسانی، همراه با آموزش مهارت های قابل انتقال و امکانات عالی است.

دانشگاه های تورنتو، بریتیش کلمبیا و مک گیل از برترین دانشگاه ها هستند و مدریت بازرگانی، مهندسی پزشکی، علوم زیست محیطی، علوم کامپیوتر و فن آوری اطلاعات، فیلم، رسانه و عکاسی از جمله رشته هایی هستند که در دوره کارشناسی تقاضای بیشتری برای آنها وجود دارد. در نهایت به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا از همان آزادی هایی برخوردار هستید که کانادایی ها برخوردارند، از جمله: احترام به حقوق بشر، برابری و جامعه پایدار و صلح آمیز.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *