مزایای تحصیل در انگلستان

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید در انگلستان تحصیل کرد. یافتن کار پس از فارغ التحصیلی، اخذ اقامت دایم انگلستان،امکان تحصیل برای تمامی سنین، نیاز نداشتن به مدرک آیلتس برای سنین زیر ۱۷ سال از مزایای تحصیل در انگلستان می باشند.
علاوه بر کیفیت بالای آموزش،با تحصیل در انگلستان تجربه بسیار با ارزشی به دست خواهید آورد. همچنین با توجه به سطح آموزشی که به شما ارایه می شود تحصیل در انگلستان مقرون به صرفه است.
در صورت تحصیل در در این کشور مدرکی که کسب کرده اید در همه جا اعتبار دارد و شناخته شده است و استخدام شما با حقوق بالا در شغلی که به دنبال آن هستید قطعی است.

مزایای تحصیل در انگلستان

مزایای تحصیل در انگلستان

دیگر مزایای تحصیل در انگلستان

یکی دیگر از مزایای تحصیل در انگلستان، تنوع رشته های تحصیلی است و شما می توانید در رشته مورد علاقه خود به تحصیل دراین کشور بپردازید.
در اقتصاد جهانی امروز اگر بخواهید در زمینه کاری خود موفق باشید نیاز به مهارت های خاصی دارید. از جمله این مهارت ها تفکر انتقادی و خلاقانه است. آشنایی با زبان انگلیسی نیز از ملزومات است که با تحصیل در دانشگاه های انگلستان به سطح بالایی از این مهارت دست می یابید. با تحصیل در انگلستان با فرهنگ کار و زندگی در این کشور آشنا می شوید و می آموزید که چه طور مانند یک انگلیسی فکر کنید.

هزینه تحصیل در انگلستان

ضمنا نگران هزینه بالای تحصیل در انگلیس نباشید چرا که شما در طول سال تحصیلی ۲۰ ساعت در هفته مجاز به کار نیمه وقت می باشید که آن بخشی از هزینه های شما را پوشش می دهد. بعد از پایان سال تحصیلی به صورت تمام وقت مجاز به کار در انگلستان خواهید بود. در حین تحصیل در انگلستان پیشنهادهای شغلی بسیاری را از کارفرمایان دریافت می کنید و در نهایت پس از پایان تحصیلات دانشگاه در انگلستان می مانید و به کار می پردازید و این امر منجر به دریافت اقامت انگلستان خواهد شد. تحصیل در دانشگاه های انگلستان مقرون به صرفه است.

مدت زمان اخذ مدرک در انگلستان

در مقایسه با کشورهای دیگر اخذ مدرک در انگلستان مدت زمان کمتری را به خود اختصاص می دهد. جایی که کشورهای دیگر حداقل ۴ سال برای یک مدرک کارشناسی و دو یا سه سال برای یک مدرک کارشناسی ارشد به خود اختصاص می دهند در انگلستان فقط ۳ سال برای مدرک کارشناسی و یک سال برای تحصیلات تکمیلی زمان لازم است و این بدین معنی است که شما پول کمتری را هزینه می کنید.
انگلستان پذیرای هزاران خانواده و دانشجو از سرتاسر جهان می باشد و همین امر این کشور را دارای فضای غنی و چند فرهنگی کرده است. تاریخ جالب و غنی انگلستان این کشور را مکانی ایده ال برای تمامی افراد با عقاید و ایده های متفاوت می کند.

گالری های هنری، بازارهای محلی و کنسرت ها، مکان هایی عالی برای لذت بردن هستند. لذا هیچ وقت حوصله شما سر نمی رود و همیشه کاری برای انجام دادن دارید و دوستان جدیدی پیدا می کنید. پس با تحصیل در انگلستان آینده شغلی خود را تضمین کنید و با اخذ اقامت انگلستان ازمزایای رفاه اجتماعی برخورار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *