آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران

NCLC، آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران در مقاله زیر به تفصیل بیان می کند که برای انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی چه معیارهایی را باید در نظر داشته باشید. امروزه تبلیغات آموزشگاه های زبان انگلیسی از یک طرف و نداشتن آگاهی لازم در مورد فاکتورهای استاندارد از سوی دیگر سبب عدم رغبت به ادامه یادگیری زبان انگلیسی می شوند.

حال سوال این است که از ویژگی های آموزشگاه زبان انگلیسی خوب چه چیزهایی می توانند باشند؟ محیط و فضای مناسب؟ روش تدریس؟ مدرسین با تجربه و متخصص ؟ مدیریت حرفه ای؟ منابع آموزشی؟ تکریم زبان آموزان و نظرسنجی از آنها ؟ مطمئنا تمامی موارد ذکر شده در انتخاب آموزشگاه زبان باید مورد توجه قرار گیرند. NCLC ، آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران با در نظر گرفتن تمامی این معیارها این افتخار را دارد که تا کنون در امر آموزش زبان انگلیسی موفقیت های بیشماری را کسب کرده است.

آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران

آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران

محیط و فضای مناسب

در کلان شهرها به خصوص تهران، معضل ترافیک و ساعات کاری سبب شده اند تا امر یادگیری زبان انگلیسی را تا زمانی که نیاز واقعی به آن پیدا نکرده ایم به تعویق بیاندازیم.از طرف دیگر محیط های شلوغ موجب استرس شده و یادگیری را دچار مشکل می کنند . موسسه NCLC با برگزاری کلاس ها با تعداد کم نفرات (تا ۶ نفر)، محیطی آرام و بدون تنش را به وجود آورده است تا بدون دغدغه به یادگیری زبان بپردازید.

روش تدریس

تعداد زیاد ترم ها موجب می شود تا زمانی را که برای یادگیری زبان انگلیسی صرف می کنیم طولانی شده و بعضا در نیمه راه یادگیری را رها کرده و هم وقت و هم پول خود را هدر دهیم. موسسه  NCLC در غرب تهران با متد منحصر به فرد خود این امکان را به وجود آورده است تا حتی اگر در سطح مبتدی هستید تنها با گذراندن ۵ ترم به درجه ای از یادگیری برسید تا بتوانید در امتحان آیلتس شرکت کرده و یا اگر نیاز به مدرک آیلتس ندارید در زمینه کاری خود و یا سفرهای تفریحی مشکلی در استفاده از زبان انگلیسی نداشته باشید.

با این متد هر چهار مهارت لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ خود را تقویت کرده و از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. آموزش گرامر در قالب اسپیکینگ ، لهجه بریتیش و تقویت مهارت لیسنینگ از جمله مواردی است که مورد توجه زبان آموزان واقع شده اند.

مدرسین باتجربه و متخصص

یک مدرس خوب علاوه بر دانش و مدارج بالای زبان ، زبان آموز خود را به یادگیری تشویق کرده و میل و رغبت وی را برای طی نمودن سطوح متفاوت زبان زیاد می کند.لذا وجود مدرسین با دانش بالا و حمایتگر ، یکی از وجوهی است که موسسات خوب از آن بهره می برند و موسسه NCLC نیز از این امر مستثنی نیست. از جمله مزیتهای دیگرمیتوان به شیوه تدریس یکسان مدرسین در این موسسه اشاره کرد که این امر بیانگر اهمیت کیفیت آموزش می باشد.

موسسه NCLC

موسسه NCLC

مدیریت حرفه ای

به روز رسانی و ارتقا سیستم آموزشی، برنامه ریزی مناسب و همکاری با نیروهای توانمند بستری مناسب را برای ایجاد محیطی  پویا به وجود می آورند، لذا مدیریت NCLC، آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران در جهت حصول نتایج مطلوب تمامی این موارد را در نظر دارد.

منابع آموزشی

منابع آموزشی که در اختیار شما قرار می گیرند مختص مؤسسه NCLC بوده اند و از منابع دانشگاهی روز دنیا استفاده شده است تا همراه با برنامه ریزی اصولی بتوانیم در کسب نتیجه آیلتس حداقل ۶.۵ تضمین داشته باشیم.

تکریم زبان آموز و نظر سنجی از او

 نظر سنجی ابزاری است که  در پایان هر ترم نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و در پی تقویت و اصلاح آن برآییم .

افتخار می کنیم که با در نظر گرفتن تمامی این نکات توانسته ایم کمک های شایانی رادر امر آموزش به زبان آموزان داشته باشیم و نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *