یادگیری زبان انگلیسی در محل کار

 آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در محل کار از جمله نیازهایی است که بسیاری از افراد در دنیای امروزی با آن ها مواجه می باشند، چرا که  توانایی استفاده از زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی می تواند به عنوان یک میانجی در میان اقوام و ملیت های متفاوت نقش آفرینی نماید و لذا در راستای پیشبرد امور تجاری و علمی، یادگیری زبان انگلیسی از مهم ترین موضوعات می باشد.

یادگیری زبان انگلیسی تبدیل به یکی از مهم ترین دغدغه ها شده است، چرا که زندگی در کلان شهرها و مسولیتهای مدیران و همچنین آموزش کارکنان در جهت برقراری ارتباطات تجاری بین المللی سبب شده است تا از این امر مهم غافل شویم و یا حداقل تا احساس نیاز نکرده ایم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی نباشیم.

یادگیری زبان انگلیسی در محل کار

یادگیری زبان انگلیسی در محل کار

افرادی که در کشور ما خواهان یادگیری زبان انگلیسی می باشند با مشکلات متعددی مازاد بر آن چه در دنیای مدرن امروزی، افراد با آن مواجه هستند، دست و پنجه نرم می کنند و نیازهای متفاوت تری نیز خواهند داشت که بایستی به خوبی و به صورت کامل به تمام آن ها  توجه شود تا بتوانند به تمام نیازهای آموزشی خود به طوری مطلوب پاسخ گویند.

مؤسسه NCLC با تیم متخصص خود و تجربه طولانی در امر آموزش زبان انگلیسی این نیازها را شناسایی کرده و در جهت تسهیل کردن آموزش زبان انگلیسی با متد منحصر به فرد خود نتایج مطلوبی را کسب کرده است. آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در محل کار یا حتی به صورت مجازی (آنلاین) از جمله خدماتی است که مؤسسه NCLC ارایه می دهد.

متد NCLC کوتاه و پر بازده

 اولین نیازی که هر زبان آموزی در مسیر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در محل کار آن را حس خواهد کرد نیاز به پیروی و استفاده از یک روش و متد آموزشی پیشرفته می باشد که به طور کامل با استانداردهای جهانی مطابق باشد.

موسسه زبان انگلیسی NCLCروشی منحصر به فرد را در کشور پایه گذاری نموده است که مطابقت کامل با استانداردهای جهانی دارد که تنها در مدت ۵ ترم شما را از سطح مبتدی به پیشرفته می رساند و شما بعد از گذراندن ۵ ترم که هر ترم ۵ هفته به طول می انجامد، می توانید در آزمونهای بین المللی آیلتس، تافل یا حتی آزمون EPT و کنکور شرکت کنید. مطالب در جهتی گردآوری شده اند تا شما زبان انگلیسی را هم به صورت جنرال و هم آکادمیک بیاموزید و ما این امر را مرهون تلاش تیم با تجربه و متخصص NCLC می باشیم. نتایج کسب شده را می توانید در بخش گالری سایت مشاهده بفرمایید.

یادگیری زبان

یادگیری زبان

یادگیری زبان انگلیسی در محل کار

 از جمله نیازهایی که مدیران و کارمندان دارند برطرف کردن مساله کمبود زمان برای مطالعه و همچنین رفت و آمد به خصوص در شهر های بزرگ می باشند. لذا از خدمات موسسه زبان انگلیسی NCLC که همواره درصدد خدمت رسانی به تمامی هموطنان گرامی در سراسر جهان می باشد، برگزاری کلاس ها در محل شرکت ها و همچنین تشکیل کلاس  ها در روزهای پنجشنبه و جمعه می باشد.

امکان برگزاری کلاس به صورت آنلاین نیز از جمله خدمات دیگر موسسه NCLC است. نکته ای که ذکر آن الزامی است کیفیت این کلاس ها است. کیفیت کلاس ها به دلیل شیوه آموزشی منحصر بفرد به هیچ وجه کمتر از کلاس های حضوری نیست و در نتیجه بهترین کیفیت آموزشی را برای شما در هر جای جهان به همراه خواهد آورد.

از سوی دیگر افرادی که در کشورهای اروپایی و امریکایی مجبور به پرداخت هزینه های گزاف هستند نیز می توانند با پرداخت هزینه ای  بسیار کمتر در مقایسه با کلاس های اروپایی و امریکایی از کلاس هایی با بهترین کیفیت در سطح استانداردهای جهانی بهره ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *