ویزای کانادا برای زایمان

ویزای کانادا برای زایمان و راه های اخذ آن مبحثی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است. بر اساس قوانین حقوقی بین المللی برای اینکه بتوان تابعیت یک کشور را داشت باید از یکی از شرایط (خون و یا خاک) را دارا بود. تابعیت بر اساس خون که اکثریت کشورها آن را دارا می باشند، یعنی اینکه اگر کودکی در یک کشور به دنیا بیاید ولی پدر و مادر وی هر کدام تابعیت کشور دیگری را داشته باشند، آن فرزند می تواند تابعیت هر سه کشور را دارا باشد.

تابعیت بر اساس خاک به تابعیتی گفته می شود که کودک علاوه بر داشتن تابعیت خونی از طریق والدین خود تابعیت کشوری که در خاک آن به دنیا آمده است را نیز دارد. تابعیت در کشورهای آمریکایی بر اساس اصل خاک می باشد.

ویزای کانادا برای زایمان

ویزای کانادا برای زایمان

انتخاب کشور کانادا برای زندگی

کشور کانادا کشوری توسعه یافته است که روابط گسترده ای با کشور آمریکا و دیگر کشورهای توسعه یافته مانند استرالیا و فرانسه دارد. بنابراین بسیاری از مردم خواهان زندگی در این کشور هستند. لذا ویزای کانادا برای زایمان روشی است که می توان  تابعیت کانادا را از طریق آن دریافت کرد  و از آنجا که تابعیت در این کشور بر اساس خاک می باشد جمع کثیری از مردم دنیا برای زندگی در این کشور از این روش اقدام می کنند.

ویزای کانادا برای زایمان

وقتی که به کشور کانادا سفر نمودید(این سفر می تواند توریستی باشد ولی با هدف زایمان در این کشور باشد) در ابتدای امر خانم باردار می بایست برای زایمان در کانادا تحت نظر پزشک زنان و زایمان قرار بگیرد و سپس مراحل تشکیل پرونده در بیمارستان طی شود. با به دنیا آمدن نوزاد، این نوزاد دیگر شهروند کانادا محسوب می شود. پدر و مادر وی نیز پس از رسیدن فرزند خود به سن قانونی(۱۸ سال) می توانند درخواست اقامت دائم برای کشور کانادا کنند.

برای انجام فرایند مهاجرت به کانادا و نیز اخذ ویزای کانادا می توان از خدمات موسسه nclc  بهره مند شد. موسسه nclc  با داشتن مشاورانی مجرب به شما کمک می کنند که انتخابی درست برای زندگی در این کشور و شهر مورد نظر خود را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *