مهاجرت به انگلستان از طریق ثبت شرکت

ممکن است بسیاری از افراد فکر کنند که مهاجرت به انگلستان، رویایی دست نیافتنی است و پروسه آن زمانبر و سخت است. اما راه های زیادی برای دریافت اقامت کشور انگلستان وجود دارد که یکی از راه ها مهاجرت به انگلستان از طریق ثبت شرکت است. کشور انگلستان در قسمت جنوبی جزیره بریتانیای کبیر واقع شده است. دانشگاه های انگلیس جزو برترین دانشگاه های دنیا هستند و بسیاری از افراد به دلیل ادامه تحصیل به این کشور سفر می کنند. همچنین شرایط زندگی در انگلیس به گونه ای مطلوب است که افراد بسیاری رویای مهاجرت به انگلستان را در سر دارند.

مهاجرت به انگلستان از طریق ثبت شرکت

اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در انگلیس، یکی از راه های بسیار راحت و معمول برای مهاجرت به انگلیس است. ثبت شرکت در انگلستان برای افرادی که می خواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند بسیار مناسب است. نکته ای که در این روش حائز اهمیت است، این است که ابتدا به مدت ۳ سال و ۴ ماه به فرد متقاضی اقامت اولیه انگلیس داده می شود و وی طی این مدت باید به فعالیت در شرکت خود ادامه دهد و شرکت فعال باشد. از طریق ثبت شرکت در انگلیسی، ظرف مدت کوتاهی که حدود ۶ ماه طول می کشد شما می توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید.

مهاجرت به انگلستان

پس از سپری کردن مدت ۵ سال از دریافت اقامت اولیه، اقامت دائم برای فرد متقاضی صادر می شود. همچنین فرد متقاضی باید دارای مدرک آیلتس ۴.۵ باشد و همسر و فرزندان وی نیز می توانند در انگلیس اقامت داشته باشند. در این روش فرد متقاضی باید حداقل ۲۰.۰۰۰ پوند را در راه اندازی کار جدید سرمایه گذاری کند. کاری که فرد متقاضی راه اندازی می کند باید حداقل ۲ کارمند را استخدام کند و به مدت ۵ سال نیز شرکت دائما فعال باشد و حقوق کارکنان به موقع پرداخت شود و مالیات شرکت نیز پرداخت شود.

اما نکته ای که بسیار مهم است این است که اگر فرد متقاضی یکی از دوران تحصیل خود را در این کشور گذرانده باشد، میزان سرمایه گذاری وی از ۲۰۰.۰۰۰ پوند به ۵۰.۰۰۰ پوند کاهش می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *