ویزای سرمایه گذاری انگلیس

آیا در مورد ویزای سرمایه گذاری انگلیس اطلاعات درستی دارید؟ آیا می‌دانید در بهترین شرایط ویزای سرمایه‌گذاری انگلستان به چند دسته تقسیم می‌شود؟ امروز قصد داریم شما را با شرایط مختلفی که در خصوص مهاجرت به انگلستان از طریق انواع ویزای سرمایه گذاری انگلیس فراهم می‌باشد آشنا سازیم.

مهاجرت ارزان به انگلیس

ویزای ۵۰ هزار پوندی انگلستان نمونه‌ای ارزان و بسیار ایده آل برای افرادی است که در کشور انگلیس دارای مدرک تحصیلی هستند. این ویزا به ویزای کارآفرینی مشهور است و از دسته ویزاهای پر متقاضی می‌باشد. در این ویزا در ابتدا بررسی می‌شود که شما دارای مبلغ ۵۰ هزار پوند هستید و سپس سایر موارد انجام شده و این موضوع در نهایت این امکان را فراهم می‌سازد که اقامت شما به اقامت دائم منجر شود. این نوع از ویزای سرمایه گذاری انگلیس اغلب بسیار محدود بوده و شامل افراد خاصی می‌شود. این روش مهاجرت به انگلیس را کمی ارزان تر می نماید.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

بهترین ویزای سرمایه انگلیس

وجود طرح ۲۰۰ هزار پوندی انگلیس برای افرادی می‌باشد که قصد اقامت دائم انگلیس را داشته و در واقع به دنبال راه‌اندازی تجارت هستند. در این طرح امکان همراه نمودن تمام اعضای خانواده و فرزندان زیر ۱۸ سال فراهم می‌باشد.  قوانین مختلفی در این خصوص دیده می‌شود که سه شرط مهم آن را بررسی می‌نماییم.

در ابتدا این میزان هزینه می‌بایست در یکی از بانک‌های مورد تأیید انگلیس به مدت ۳ ماه قرار داشته باشد. مورد بعدی داشتن مدرک آیلتس بوده که می‌بایست حداقل ۵/۵ باشد و شرط سوم مبنی بر داشتن یک طرح توجیه اقتصادی بسیار ارزشمند است که می‌بایست به دست سفارت برسانید. شما می‌توانید در این روش به‌سادگی ویزای سرمایه گذاری انگلیس را کسب نمایید.

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس

گران‌ترین ویزای سرمایه گذاری انگلیس

در این روش که حدود ۱ میلیون پوند سرمایه نیاز است، دولت انگلستان به فکر جذب افرادی با پتانسیل مالی بسیار قوی بوده و در ابتدا با اخذ ویزای ۳ ساله شروع به کار می‌کند. درصورتی‌که شرایط سرمایه‌گذاری به درستی توسط فرد اجرا شد این ویزا به ۲ سال دیگر نیز تمدید می‌شود. پس از گذشت ۵ سال امکان اخذ اقامت دائم در کشور انگلستان فراهم خواهد شد.

در این روش نیاز به مطرح نمودن شغل و یا طرح اقتصادی توجیهی نمی‌باشد و داشتن میزان تعیین شده سرمایه کفایت می‌کند تنها مورد مهم در این خصوص این است که می‌بایست مبلغ ۷۵۰ هزار پوند از سرمایه در یکی از بانک‌های مطرح در انگلستان به مدت ۵ سال باقی بماند. در این تایم اجازه برداشت این مبلغ فراهم نمی‌باشد. در یک جمع‌بندی این‌طور به نظر می‌رسد که ویزای سرمایه گذاری انگلیس در نوع دوم بهترین و مناسب‌ترین روش بوده و توسط بسیاری از متقاضیان مورد تأیید قرار گرفته است.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از آموزش های کاربردی زبان انگلیسی و از اخبار روز و قوانین جدید کشور انگلستان با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *