آموزش تخصصی زبان انگلیسی

امروزه افراد زیادی به آموزش یادگیری زبان علاقه دارند. این علایق می توانند از علاقه شخصی فرد به یادگیری زبان خارجی تا اقدام به یادگیری زبان جهت مهاجرت متغیر باشد. موسسه NCLC یکی از معدود مراکز آموزش تخصصی زبان انگلیسی می تواند باشد که برای تک تک دوره ها سرفصل آموزشی متفاوتی طراحی کرده است و با توجه به این امر شما با خیال راحت می توانید در آن زمان و پول خود را هزینه کنید چرا که نحوه آموزش و مطالب گردآوری شده در بهبود کیفیت آموزش و یادگیری هر چه سریع تر نقش مستقیمی دارند. این مقاله پنجره ایست باب آشنایی نسبی شما با این مجموعه و دوره های مختلف آن .

آموزش تخصصی زبان با موسسهNCLC

موسسه NCLC مرکز آموزش تخصصی زبان انگلیسی می باشد که نیاز های افراد را در زمینه آموزش تضمینی زبان انگلیسی با توجه به شرایط مختلف و علایق آنها رفع می کند. این مجموعه از روش ها و متد های بروز و منحصر به فرد آموزشی جهت آموزش بهره می گیرد و چهار مهارت لیسنینگ ، اسپیکینگ ، ریدینگ و رایتینگ را همراه با دانش زبانی که شامل گرامرو فایل های صوتی جنرال جهت تقویت مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ و ۴۰۰ لغت برای هر ترم که متناسب با سطح همان ترم گردآوری شده است را در سرفصل آموزشی خود دارا می باشد.

در این موسسه شما می توانید با خیال راحت دوره های جنرال و تخصصی آموزش زبان انگلیسی را در کم ترین مدت و با تعداد کم افراد در کلاس بگذرانید. این موسسه علاوه بر آموزش تخصصی زبان در سطح های مختلف، در زمینه مشاوره و مهاجرت به کشور انگلستان و کانادا جامع ترین مشاوره حقوقی را در خدمت شما عزیزان قرار می دهد.

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

خدمات موسسه ما

این موسسه با به کارگیری افراد مجرب، تحصیل کرده و متعهد با روشی کاملا متفاوت در قالب لیسنینگ و اسپیکینگ و همچنین کار در کلاس خدمات بی نظیری را در محیطی بسیار آرام و آموزشی در اختیار افراد علاقه مندان به یادگیری زبان قرار می دهد. از خدمات این مجموعه می توان به برگزاری دوره های TOEFL، PTE و EPT ، آموزش زبان آلمانی، فرانسه ، ترکی ، آموزش مجازی (آنلاین)، آموزش آیلتس تضمینی و دوره های آموزشی برای کنکور اشاره کرد. این موسسه با برگزاری دوره های PTE که مانند دوره های آموزش آیلتس عمل می کند شما را در کمترین مدت ممکن به نتیجه دلخواهتان می رساند تا توسط دپارتمان مهاجرت و دانشگاه مورد قبول واقع شوید.

از دیگر شگفتی های این مجموعه دوره های آموزشی مجازی با همان کیفیت حضور در کلاس است که این امر خود به استفاده بهینه از زمان و مکان می انجامد.  تشکیل کلاس در محیط کار یا هر محیط دلخواه نیز از دیگر خدمات این موسسه میباشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و بیشتر می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۹۰۴۰۳۰۳۲ – ۲۶۷۴۰۶۴۰ – ۲۶۷۴۰۶۷۵ تماس حاصل فرمایید و جهت رزرو وقت قبلی اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *