مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل از دیگر گزینه های مهاجرت است که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. در ادامه به طور کلی از قوانین حاکم برای مهاجرت از این طریق اشاره شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از راه های مهاجرت به کانادا از راه انتخاب ادامه تحصیل می باشد که بر اساس قوانین حاکم بر این نوع مهاجرت هر سال تعداد بی شماری از دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی به کانادا مهاجرت می کنند. از مهمترین شرایطی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا دو مورد زیر می باشد:

  1. تسلط به زبان انگلیسی
  2. تمکن مالی در مدت زمان اقامت
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا

در این نوع مهاجرت با توجه به شرایط حاکم ویزای تحصیلی برای شما تعلق می گیرد. همچنین لازم بذکر است که ویزای تحصیلی از جمله ویزاهایی می باشد که به راحتی قابل اخذ است. تحصیل در کانادا رایگان نیست ولی در مقایسه با سایر کشورها هزینه های تحصیلی نسبتا کم می باشد.

البته اگر به دنبال فاند هستید در این صورت باید تمام شرایط لازم برای دریافت فاند را دارا باشید. در مقاطع بالاتر نیز ضروری است یکی از اساتید حوزه تحصیلی خود را در دانشگاه انتخابی جستجو کنید و سعی کنید برای دریافت فاند او را متقاعد کنید.

 اخذ ویزای تحصیلی به کانادا

در صورت برتر بودن معدل تحصیلی و دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید و سایر شرایط ممکن است بتوانید فاند مناسبی به دست آورید. دانشجویان هنگام تحصیل در کانادا می توانند همزمان نیز کار کنند و همچنین شرایط شغلی بعد از تحصیل نیز برای دانشجویان فراهم است به همین دلیل اکثر دانشجویان بعد از تحصیل تصمیم به اقامت دائمی می گیرند. ویزا تحصیلی کانادا در مدت زمان کم بعد از بررسی های مربوطه صادر می شود برای بررسی شرایط مربوطه باید با کنسولگری کانادا در ارتباط باشید.

در زیر به طور کلی به منافع مهاجرت تحصیلی کانادا اشاره شده است:

  1. مدارک ارائه شده از دانشگاه های کانادا در سراسر جهان معتبر است.
  2. هزینه تحصیل در کشور کانادا ارزان است.
  3. کانادا یک کشوری با فرهنگ و تنوع نژادی وسیعی می باشد.
  4. انجام تحقیقات علمی در تمام موسسات کانادا برای دانشجویان فراهم است.
  5. بعد از تحصیل به راحتی می توانید مهاجرت دائمی را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *