زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا

تسلط کامل بر زبان انگلیسی یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که افراد باید قبل از اخذ ویزا برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. در این مقاله موسسه nclc توضیحاتی را در باب اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در مهاجرت به کانادا و اخذ نمره مورد نظر در آزمون آیلتس در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهد داد.اگرچه که در برخی موارد ،به عنوان مثال شرایط سنی زیر ۱۸ سال، نیازی به ارائه مدرک ایلتس نیست ، برای ادامه تحصیل و یافتن کار و همچنین بهره بردن ازکیفیت بالای زندگی تسلط به زبان انگلیسی توصیه میشود.

"<yoastmark

آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که زبان اصلی بیش از ۶۷ درصد کل جمعیت تشکیل دهنده آن، زبان است. بنابراین هنگام درخواست ویزا برای مهاجرت به کشور کانادا و اقامت در آن، چنانچه ادعای تسلط بر زبان را داشتید باید از طریق یکی از روش های رسمی دولتی نظیر اخذ نمره قبولی آزمون آیلتس (IELTS) ادعای خود را ثابت کنید.
آیلتس مخفف کلمه International English Language Testing System است و آزمون آن توسط موسساتی نظیر سندیکای آزمون محلی دانشگاه کمبریج انگلستان (The University of Cambridge Local Examination Syndicate)،
آموزش آی دی پی استرالیا (IDP Education or IDP Australia) و بریتیش کانسیل (British Council) به دو صورت آکادمیک و عمومی برگزار می شود . در موسسه nclc دوره های امادگی ازمون های ایلتس ، تافل ، life skills ، در کوتاه ترین مدت و از سطح مبتدی برگزار می شوند.

ازمون ایلتس

نوع آکادمیک ازمون ایلتس و تافل مختص کسانی است که قصد ادامه تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان را دارند و نوع جنرال آن نیز برای متقاضیان کار، سرمایه گذاری و اقامت به کشورهای خارجی مناسب است. ساختار این آزمون ها در ۴ بخش مختلف مانند گوش دادن (Listening)، خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و صحبت کردن (Speaking) طراحی شده تا توانایی و سطح فرد را نسبت به هریک از این مهارت ها بسنجند.

موسسه nclc همچنین دوره های خاصی را برای افرادی که قصد مهاجرت ندارند و یادگیری زبان انگلیسی را صرفا جهت سفرهای تفریحی یا کاری نیاز دارند ،از سطح مبتدی و در کوتاه ترین مدت برگزار میکند.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کشور کانادا بدون مدرک زبان انگلیسی

یکی از مهمترین چالش ها و دغدغه های مهاجرین قبل از سفر خود به کشورهای خارجی نظیر کانادا مدرک زبان و تاثیر آن در پذیرش درخواست آنها برای ویزا است. افرادی که به دلایل مختلف نظیر نداشتن زمان نتوانستند مدرک زبان خود را برای مهاجرت به کانادا اخذ نمایند.

می توانند از طریق ۲ روش مختلف توسط موسسه nclc برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری و یا تحصیل بدون هیچ مدرک زبانی اقدام کنند. گرچه شرط ورود و تحصیل در اکثر دانشگاه های این کشور مدرک زبان از طریق کسب نمره حدنصاب در آزمون های آیلتس و تافل می باشد ولی تعدادی از دانشگاه ها و مدارس این کشور به صورت مشروط و با گذراندن یک دوره آموزش تضمینی زبان انگلیسی و قبولی در آزمون این کشور با درخواست پذیرش آنها موافقت خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *