ویزای انگلستان از طریق ازدواج

ویزای انگلستان از طریق ازدواج یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد و برای اخذ اقامت از این طریق حتما باید شرایط خاصی داشته باشید. برای اخذ اقامت از این طریق حتما باید از یک راهنما کمک بگیرید و موسسه nclc می تواند بهترین خدمات را برایتان ارائه نماید.

ویزای انگلستان از طریق ازدواج

مهاجرت به انگلستان از این یکی از بهترین راه می باشد، توجه داشته باشید که این روش نیازمند شرایط خاصی بوده و باید مدارک کاملی به این منظور ارائه شود تا بتوانید از این طریق اقدام به مهاجرت نمایید. ازدواج یکی از راه هایی است که به سادگی می توانید اقامت کشور انگلستان را بگیرید اما باید توجه داشته باشید که تنها شرط اخذ اقامت را نمی توان ازدواج با یک شخص انگلیسی دانست و باید شرایط خاصی نیز داشته باشید.

ویزای انگلیس از طریق ازدواج بی شک می تواند مناسب ترین روش برای مهاجرت به این کشور باشد و بی شک خودتان نمی توانید به سادگی اقامت انگلستان را از این طریق اخذ نمایید و باید حتما از یک راهنما به این منظور کمک بگیرید و یکی از بهترین راه ها را می توان سپردن این کار به موسسه nclc دانست چرا که مسئولین این شرکت با آشنایی کاملی که از این طریق مهاجرت دارند می توانند بهترین راه ها را به شما نشان داده و تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ویزای انگلستان از طریق ازدواج

ویزای انگلستان از طریق ازدواج

شرایط اخذ ویزای انگلیس از طریق ازدواج

جهت اخذ ویزای انگلستان از این طریق شخص باید شرایط متعددی داشته باشد که از جمله مهمترین شرایط آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرد باید اثبات نماید که طی ۵ سال گذشته حداقل به مدت ۲ سال با فرد به عنوان زن و شوهر زندگی کرده باشد.
  • زوج باید توسط اطرافیان و آشنایان شناخته شود و آشنایان به ازدواج آن ها اقرار نمایند.
  • فرد توانایی زندگی کردن در کشور انگلستان را داشته باشد و از نظر مالی بتواند همسرش را تامین نماید.
  •  هر دو طرف به یکدیگر وابستگی معنوی، روحی و فیزیکی داشته باشند
  • داشتن مدرک زبان IELTS life skills

دوره های امادگی ازمون life skills در موسسه nclc برگزار میشوند و اخذ این مدرک را برای شما امکان پذیر میکنند. مشاورین موسسه nclc می توانند راهنمایی های لازم را ارائه نموده و راه اخذ اقامت از این طریق را برایتان هموار سازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *