آموزش آیلتس در تهران

آیلتس در واقع یک سیستم بین المللی در حوزه آزمون زبان انگلیسی می باشد، که متقاضیان زندگی در خارج از کشور، برای سکونت در کشور مورد نظر، موظف به دادن این آزمون زبان انگلیسی هستند. آموزش آیلتس در تهران در خیلی از موسسه های انجام می شود ولی در موسسه NCLC یادگیری به صورت تضمینی و باگزشت وجه می باشد .در ادامه با مفهوم کلی آموزش ایلتس آشنا می شویم .

آموزش آیلتس در غرب تهران

آزمون آیلتس یک آزمون زبان انگلیسی است که در سطح بین المللی برگزار می شود و مهارت افراد در حوضه های خواندن، نوشتن، مکالمه و گوش دادن را تحت آزمون قرار می دهد. بارم نمره های هر مهارت ذکر شده از ۱ تا ۹ می باشد.

این آزمون شامل دو گروه “آیلتس آکادمیک” و “آیلتس جنرال” است. تقسیم این آزمون به دو گروه نام برده شده به این دلیل است که، هدف افراد از شرکت در آزمون آیلتس متفاوت است. به عنوان مثال مهارت زبانی  گروهی که هدفشان تحصیل در محیط دانشگاهی است، با گروهی که قصد اشتغال در یک جامعه انگلیسی زبان را دارند متفاوت است.حتی کسانی که برای اقامت از طریق ازدواج نیز میخواهند اقدام کنند نیز به نوع متفاوتی از اموزش نیاز دارند چرا که ازمون این بخش نیز کاملا متفاوت است.

آموزش آیلتس تهران

آموزش آیلتس تهران

کسب نمره لازم و قابل قبول در این ازمون نیازمند تلاش از سوی زبان اموز و همچنین بهره بردن از مشاوره راهنمایی با تجربه که دانش لازم را در این امردارد میباشد.متخصصان زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی nclc به شما متقاضیان کمک خواهند کرد تا حتی اگر در سطح مبتدی هستید نیز بتوانید از مطالب گرداوری شده که هم بخش گرامر و لغت و کار بر روی لیسنینگ و اسپیکینگ داستان با لهجه بریتیش را پوشش میدهند و هم بخش مهارت های ایلتس از همان ترم اول، استفاده کرده و پس از گذراندن ۵ ترم در ازمون ایلتس شرکت کنید. حتما این پرسش برای شما پیش می اید که این امر چگونه امکان پذیر است ؟ مشاورین ما توضیحات لازم را در خصوص مطالب گرداوری شده برای هر ترم و نحوه اموزش برای شما خواهند داشت.

مراحل آزمون آیلتس در تهران

این آزمون در دو مرحله از شما متقاضیان گرفته می شود. در مرحله نخست از شما عزیزان مهارت های کتبی نظیر مهارت های شنیداری، خواندن و نوشتن در زمانی کمتر از ۴ ساعت گرفته خواهد شد. در مرحله بعدی مهارت گفتاری شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. باید به این توجه داشته باشید که آزمون گفتاری یا همان مصاحبه یک هفته قبل یا بعد از آزمون کتبی انجام می گردد. آزمون کتبی شامل سه مرحله نام برده شده زیر است:

Listening

شروع آزمون با این بخش است که خود شامل ۴ قسمت است. هر قسمت دارای ۱۰ سوال می باشد که در مجموع این بخش دارای ۴۰ سوال است که در مدت زمان حدودا ۴۰ دقیقه باید به آن پاسخ دهید.

Reading

دومین قسمت از آزمون کتبی این مرحله می باشد. تسلط بر زمان در این قسمت دارای اهمیت فراوانی می باشد. در این قسمت نیز به شما ۴۰ سوال داده می شود که در مدت یک ساعت باید به آنها پاسخ دهید.

Writing

در این قسمت به شما موضوعاتی داده می شود که شما باید ظرف مدت یک ساعت درباره آنها بنویسید.

آموزش آیلتس

آموزش آیلتس

بخش گفتاری که شامل Speaking می باشد، دارای ۳ مرحله است در مرحله اول درباره شغل، تحصیلات و خانواده صحبت می شود. در مرحله دوم ۲حدودا دقیقه باید درباره موضوعی که داده می شود صحبت کنید. در مرحله سوم مصاحبه گر با شما بحث و گفتگو می کند. در مجموع این بخش ۱۴ تا ۱۵ دقیقه زمان می برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *