اموزش ایلتس مجازی

موسسه nclc برگزار کننده دوره های زبان انگلیسی و آموزش آیلتس مجازی است که در این دوره ها نه تنها مطالب درسی به شیوه ای منحصر به فرد و نوین ارائه می شود، بلکه شیوه آموزشی با توجه به نیاز افراد طراحی و ارائه می شود به گونه ای که دوره های موسسه nclc برای افراد کم سن و افرادی که تمایل دارند در مدت زمان کوتاهتری انگیسی را حرفه ای بیاموزند، آموزشی کاربردی ارائه کرده است.

آموزش ایلتس مجازی

یکی از مهمترین مدارکی که افراد باید برای مهاجرت، تحصیل و یا کار داشته باشند، مدرک آیلتس است. آزمون آیلتس یکی از سرنوشت سازترین و حیاتی ترین آزمون های مهارت انگلیسی است که دوره های امادگی این ازمون درموسسه  nclc به صورت مجازی نیز برگزار می شوند. این موسسه آموزش آیلتس را به صورت مجازی برای افرادی ارائه می دهد که تمایل دارند از یک آموزش حرفه ای و خوب و سطح بالا برای دریافت مدرکی معتبر استفاده نمایند و امکان شرکت در کلاس های حضوری آیلتس را ندارند.

تمامی افرادی که قصد دارند برای تحصیل، کار و مهاجرت زبان انگلیسی را بیاموزند لازم است به زبان آیلتس مسلط باشند، این موسسه با برگزاری آموزش آیلتس مجازی این امکان را برای همه افراد با هر مشغله و شرایط کاری و سنی فراهم آورده است.

آموزش ایلتس مجازی

آموزش ایلتس مجازی

آموزش ایلتس مجازی و مدرک آیلتس

تقریبا تمامی دانشگاه های آمریکا و بیش از ۳۰۰۰ مرکز آموزش عالی، مدرک آیلتس را برای پذیرش در دانشگاه معتبر می دانند. در کشورهای مهاجر پذیر نیز مدرک آیلتس یکی از معتبرترین مدارک برای مهاجرت محسوب می شود. با آموزش آیلتس مجازی موسسه nclc شما مهارت های ۴ گانه مورد نیاز برای کار و تحصیل و مهاجرت را در اختیار خواهید داشت. در این دوره آموزشی شما بر مهارت های Listening, writing, speaking ,reading به خوبی مسلط خواهید شد. زمان این دوره ۵ ترم (از مبتدی تا پیشرفته) است.

شایان ذکر است موسسه nclc با مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان در زمینه مهاجرت به کشور فوق همکاری مستقیمی با دفتر مهاجرت در لندن دارد و تخصصی ترین خدمات در خصوص مشاوره و خدمات حقوقی جهت مهاجرت را به شما عزیزان اعطا می کند. مدرک ایلتسی که بعد از گذراندن دوره آموزش مجازی ایلتس به شما اعطا می شود مختص متقاضی است و دارای کدهای امنیتی می باشد که این مدرک را می توانید در اختیار دانشگاه ها و سازمان های مد نظر خود قرار دهید.

۱ دیدگاه

  • من پارسال از طریق اسکایپ با استاد بهجتی کلاس برداشتم بعد ۵۰ جلسه کلاس با ایشون به آیلتس ۷ رسیدم خودمم فکر نمی کردم کلاس آنلاین انقدر خفن باشه…ممنون ازتون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *