مهاجرت به انگلستان برای پزشکان

سفر و مهاجرت به خارج از کشور دو مقوله جدا است. مهاجرت در واقع نوعی اقامت دائم در کشور مقصد است. مهاجرت به انگلستان نیز یکی از انواع مهاجرت به خارج از کشور تلقی می شود که در سال های اخیر با افزایش مخاطب رو به رو بوده است. اما در این میان مهاجرت به انگلیس برای پزشکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. در ادامه مراحل اخذ ویزا و مهاجرت به انگلستان را شرح خواهیم داد.

نحوه کار پزشکان در انگلیس

همان طور که می دانیم، پزشکی یکی از مشاغل پر درآمد و مهم در جهان است. از این رو می توان گفت که آینده شغلی پزشکان در سراسر دنیا تامین شده است. اما در انگلستان، شرایط ویژه ای جهت کار این افراد ایجاد شده است. برای دریافت ویزای انگلستان باید از این شرایط مطلع بود. دریافت ویزای کشور انگلستان کار ساده ای نیست.

مهاجرت به انگلستان برای پزشکان

مهاجرت به انگلستان برای پزشکان

برای دریافت اقامت در انگلستان برای پزشکان ابتدا باید مدارک آن ها توسط سازمان GMC تایید و معادل سازی شود. پزشکان در کشور انگلیس در ساعات مشخصی مجاز به فعالیت می باشند. حقوق دریافتی توسط پزشکان در این کشور نیز بر اساس ساعات خدمت آن ها پرداخت می گردد. پزشکان می توانند برای سفر به انگلستان و اقامت دائم در این کشور، به صورت رسمی از طریق مراکز معتبر اقدام نمایند.

مهاجرت به انگلستان 

همان طور که پیش از این ذکر شد، برای سفر و اقامت در انگلستان باید ابتدا ویزای آن را تهیه نمود. برای دریافت ویزا ابتدا باید در سایت رسمی سفارت این کشور، فرم درخواست ویزا را تکمیل نمود و سپس روز ملاقات حضوری در سفارت را تعیین کرد. پس از ارائه مدارک شناسایی و طی مراحل بعدی، باید منتظر پاسخ مامور پرونده برای رد و یا قبول درخواست بود.

برای تسریع در روند مهاجرت به کشور انگلستان می توان در سازمان GMC این کشور عضو شد. همچنین می توان در طرح های پزشکی این کشور شرکت نمود. پیوستن به برنامه آموزش انگلستان، یکی دیگر از مواردی است که می توان از طریق آن به این کشور مهاجرت نمود. به طور کلی ثبت نام کامل پزشکان در این کشور می تواند سرعت بیشتری به روند دریافت ویزا نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *