آیلتس برای مهاجرت به کانادا

داشتن آیلتس برای مهاجرت به کانادا نیاز ضروری است ؟ کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر از سراسر جهان است. داشتن مدرک آیلتس یکی از مهمترین شروط اخذ ویزا به منظور مهاجرت به کانادا می باشد. آزمون آیلتس به دو شکل آکادمیک و جنرال یا عمومی جهت کسب ویزا برای مهاجرت های تحصیلی، فرصت های مطالعاتی ، اقامت کاری و گاها سرمایه گذاری به کشور کانادا برگزار می گردد.

مدرک آیلتس و مهاجرت به کانادا

امروزه بحث مهاجرت، به ویژه مهاجرت به منظور ادامه تحصیل و یا فرصت های مطالعاتی در جمعیت جوانان رشد بسیار زیادی یافته و طرفداران بیشماری را به خود اختصاص می دهد. این کشور و ایالت های متفاوت آن، دارای دانشگاه های بسیار زیادی بوده و از جمله پرطرفدارترین کشورهای مهاجر پذیر در سراسر جهان می باشد. از اصلی ترین شروط مهاجرت و اخذ ویزا، داشتن مدرک آزمون آیلتس است که سدی بزرگ و غیر ممکن برای متقاضیان به شمار می آید. قبولی در آزمون آیلتس احتیاج به تلاش و یادگیری صحیح مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی داشته و این امکان در موسسه nclc فراهم شده است.

"<yoastmark

موسسه  nclc

یکی از موسسات بسیار معروف در زمینه امور مهاجرتی، به ویژه مهاجرت به کانادا و انگلستان با اهداف تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و گردشگری، موسسه nclc است. این موسسه در شهر تهران قرار دارد و برگزار کننده دوره های پایه تا تخصصی آموزش زبان انگلیسی، مکالمه و دوره های آمادگی شرکت در آزمون های مختلف مانند آیلتس و تافل و دیگر آزمون های بین المللی می باشد. این موسسه دارای اساتید با تجربه و با سابقه بوده و با برگزاری و آموزش صحیح، اصولی و آسان مهارت های چهارگانه آزمون آیلتس، دغدغه و هراس کسب مدرک آیلتس برای متقاضیان را برطرف می نماید.

آزمون آیلتس دارای چهار بخش مهارتی Listening، Writing، Reading  و speaking  بوده و در مدت ۳ ساعت برگزار می گردد. حداقل نمره کسب شده و اخذ مدرک آیلتس بستگی به دانشگاه پذیرنده مهاجر داشته و معمولا رنج نمرات قبولی این آزمون از ۶.۵ تا ۸ متغیر خواهد بود. علاوه بر کانادا، مهاجرت به بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان، مانند استرالیا، انگلستان و آمریکا نیز احتیاج به مدرک آزمون آیلتس داشته و این مدرک یک رکن اساسی به منظور اقدام جهت کسب ویزا به شمار می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *