دریافت ویزای توریستی انگلستان

جهت انجام سفرهای تفریحی و گردشگری به کشور انگلستان نیاز به دریافت ویزای توریستی انگلستان است. در این مقاله قصد داریم یک راهنمای مناسب در اختیار علاقه‌مندان سفر به این کشور قرار دهیم تا در یک بازه‌ی زمانی کوتاه و با هزینه‌ای کم بتوانند اقدام به اخذ ویزای توریستی انگلستان کنند. جهت آگاهی از مدارک لازم و مراحل گام به گام اخذ ویزای توریستی یا گردشگری انگلستان، با ما همراه باشید.

ویزای توریستی انگلستان

ویزای توریستی انگلستان در واقع یکی از انواع مختلف ویزای انگلستان است که اتباع خارجی غیر تبعه‌ی کشور انگلیس و کشورهای غیر اتحادیه‌ی اروپا جهت انجام سفر با هدف بازدید از مراکز گردشگری و تفریحی این کشور باید دریافت کنند. ویزای توریستی انگلستان جهت سفرهای تفریحی و توریستی مدت اعتبار مشخصی دارد و هر فرد قبل از سفر به کشور انگلستان باید با مراجعه به سفارت این کشور اقدام به انگشت‌نگاری کند.

با توجه به مدت اعتبار ویزای توریستی یا گردشگری انگلستان، این ویزا در انواع ۶ ماهه، یک، دو و پنج ساله‌ صادر می‌گردد. طبیعتاً هر فرد دارای ویزای گردشگری انگلستان، تنها می‌تواند در بازه‌ی اعتبار آن به این کشور سفر کند. جهت دریافت و اخذ سریع و بی‌دردسر ویزای توریستی کشور انگلستان، بهتر است راهنمای دریافت ویزای توریستی انگلیس را به دقت مطالعه نمایید. امروزه با استفاده از خدمات اینترنتی اخذ ویزای انگلستان می‌توان با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و در کمترین زمان اقدام به دریافت این نوع ویزا کرد.

دریافت ویزای توریستی انگلستان

مراحل دریافت ویزای توریستی انگلستان

مهم‌ترین نکته در مراحل دریافت ویزای توریستی انگلستان، انجام آنلاین و اینترنتی بیشتر مراحل آن است. در واقع اولین گام جهت این نوع ویزای انگلستان، داشتن یک رایانامه یا ایمیل معتبر است. به عبارت دیگر جهت اختصاص حساب کاربری به متقاضیان ویزای گردشگری انگلستان در سایت سفارت این کشور باید یک ایمیل معتبر داشت.

در گام دوم پس از ورود به حساب کاربری باید نوع ویزای توریستی جهت سفر به انگلستان را انتخاب کرد. سپس اطلاعات لازم در فرم تقاضانامه‌ی ویزای سفرهای توریستی به انگلستان را به دقت باید پر کرد. پس از تکمیل فرم تقاضای امضاء الکترونیک می‌شود، در واقع با امضاء شما اطلاعات تأیید می‌گردد. در انتها نیز لازم است وقت سفارت انگلستان را جهت تحویل مدارک ترجمه شده، پرداخت هزینه و انجام انگشت‌نگاری هماهنگ کنید. باید توجه کرد که جهت سفر گردشگری انگلستان مصاحبه انجام نمی‌شود.

ویزای توریستی انگلستان

ویزای توریستی انگلستان

مدارک لازم جهت دریافت ویزای توریستی و گردشگری انگلستان

مدارک لازم جهت دریافت ویزای توریستی انگلستان شامل :

  • شناسنامه
  • اصل پاسپورت یا گذرنامه با مدت اعتبار حداقل یک سال
  • عکس
  • بلیط رفت و برگشت سفر به انگلستان
  • مشخصات محل اقامت در انلگستان یا واچر هتل
  • صورت حساب گردش مالی
  • دعوت نامه جهت افرادی که برای دیدار با فرزندان خود به انگلستان سفر می کنند
  • بیمه مسافرتی
  • و …

در آخر نیز باید بیان کرد که مدت زمان لازم جهت بررسی مدارک متقاضیان سفر به انگستان تقریباً ۲۰ روز کاری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *